دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

سوناک: اجازه نمی‌دهیم اعتراضات زندگی مردم را مختل کند 

یکشنبه، 13 آذر 1401
کد خبر: 232908
ساعد نیوز: نخست وزیر انگلیس حمایت قاطع خود را از پلیس این کشور برای سرکوب آن چه اعتراض‌های غیرقانونی نامید اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس گفته است «کاملا غیرقابل قبول» است زندگی مردم از سوی یک «اقلیت خودخواه» که به اعتراضات غیرقانونی می پیوندند، مختل شود.

وی در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: امروز بعد از ظهر من با همه سران پلیس نشستی برگزار کردم تا همه آن ها مطمئن بشوند که از حمایت قاطع من برای مقابله با تظاهرات های غیرقانونی برخوردار هستند. کاملا غیرقابل قبول است که زندگی شهروندان عادی توسط یک اقلیت خودخواه مختل بشود. دیدگاه من این است کسانی که قانون را نقض می کنند باید قدرت کامل قانون را هم احساس بکنند؛ و این آن چیزی است که من به نشان دادن آن متعهد هستم.

او که در دفتر نخست وزیری صحبت می کرد، ضمن حمایت از پلیس گفت: نظر من این است، کسانی که قانون را زیر پا می گذارند باید تمام قدرت آن را احساس کنند

وی افزود: ما در حال حاضر به نیرو های پلیس قدرت جدیدی داده ایم که می توانند با آن اعتراض های غیرقانونی را سرکوب کنند. آن ها از حمایت کامل من برخوردار خواهند بود تا با قاطعیت و سرعت به گرفتاری و اختلال ناشی از این اعتراض ها که برای خانواده های عادی در نقاط مختلف کشور ایجاد می شوند پایان بدهند. کسانی که تلاش می کنند امور روزانه زندگی شان را انجام بدهند. من این موضوع را به پلیس هم گفتم و آن چه که آن ها از دولت می خواهند در چارچوب قدرت و اختیار جدید به آن ها داده خواهد شد و بخشی از این قدرت را از قبل به آن ها داده ایم و من هم از آن ها حمایت می کنم تا این قدرت را به کار بگیرند.

مرگ خوب است، ولی برای همسایه!

نخست وزیر انگلیس در حالی از لزوم برخورد قاطع پلیس با معترضان انگلیسی سخن گفته و از آن به عنوان عامل هرج و مرج یاد کرده که در طول ماه گذشته دستکم دوبار از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است.

سوناک در آخرین اظهارنظر خود در این باره هفته پیش گفت: اوضاع در ایران پیچیده شده است. معترضان ایرانی همچنان تظاهرات می کنند و سرکوب می شوند.

او همچنین با تمجید از حضور زنان در خیابان های ایران گفت: زنان ایرانی با ایستادن در مقابل دین سالاری، شجاعت بی حد و حصری از خود به نمایش گذاشته اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌