دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

سورپرایز آیت الله آل هاشم، امام جمعه شهید و محبوب برای دختر هنرمند و جوان تبریزی 

شنبه، 05 خرداد 1403
کد خبر: 389975
ساعدنیوز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز طی تماسی تلفنی موفقیت عکاس و هنرمند تبریزی در دومین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری نصر، “سمیه فرضی” هنرمند عکاس تبریزی و برنده نشان سال تک عکس مستند اجتماعی در دومین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در سال 97 گفت: ساعتی پیش حجه الاسلام و المسلمین آل هاشم برای تبریک موفقیتم در دومین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران با بنده تماس گرفتند و مرا غافلگیر کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه رسانه های استان خبر موفقیت بنده را بازتاب چندانی نداده بودند، تماس حاج آقا آل هاشم با بنده غیر منتظره بود و اصلا چنین انتظاری برایم متصور نبود.

این هنرمند عکاس تبریزی گفت: ایشان خیلی صمیمانه موفقیت مرا تبریک گفتند و برایم آرزوی موفقیت کردند. من از حاج آقا آل هاشم خیلی متشکرم که چنین لطفی به بنده داشتند و مرا خیلی خوشحال کردند.

فرضی در ادامه گفت: این در حالی است که خیلی از رسانه های استان که به نوعی همکار بنده نیز هستند، خبری از این اتفاق نداشتند؛ اما اگر چنین موفقیتی در یک مسابقه ساده ورزشی اتفاق می افتاد، به طور زنده پوشش داده می شد.

وی افزود: از مسئولان انتظار داریم که ارزش بیشتری به هنر و هنرمندان قائل شوند، چرا که بخش فرهنگ و هنر زیربنای رشد دیگر حوزه هاست.

برگزیده دومین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در بخش دیگری از گفتگوی خود با «نصر» به دغدغه عکاسان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنرمندان عکاس شغل ثابتی ندارند و حتی خیلی ها بیمه نیز نیستند و سازمان های مسئول شرط و شروط متعدد و زیادی برای بیمه کردن هنرمندان عکاس می گذارند.

فرضی ادامه داد: متاسفانه هنرمندان عکاس در برابر تلاش شان درآمد کمی نسبت به دیگر اقشار دارند و امیدوارم مسئولان امر اهتمام بیشتری برای بهبود شرایط کاری فعالان رسانه ای داشته باشند.

«سمیه فرضی» عکاس و هنرمند تبریزی است که فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرده و در جشنواره های مختلف عکاسی اعم از فیروزه تبریز، جشنواره راه آهن، جشنواره تبریز 2018، نشان سال مطبوعاتی ایران و… حائز رتبه های برتر و نشان های تقدیر شده است.

  برچسب ها: آل هاشم عکاس

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 06 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
چرا آمریکا ظریف را تحریم کرده؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
کل کل باورنکردنی بلاگر معروف اماراتی با هادی چوپان / نبینم دیگه گنده گویی کنی هااا هادی چوپان بد جوری ضایع کرد 😨
(ویدئو) هوش بی‌نظیر شامپانزه در کمک گرفتن از یک انسان برای فرار از تشنگی/ تعامل دیدنی حیوانی وحشی با عکاس فرانسوی در قعر جنگل‌های تاریک کامرون
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
(ویدئو) تیکه سنگین شهربانو منصوریان و پدرش به خسیس بودن سهیلا، خواهر کوچکترش/ ببین چه جوابیه ای داده سهیلا منصوریان
ویدیو/ تسلط مافوق باور فتحعلی اویسی به عربی/ قیافۀ بلاتکلیف بیژن بنفشه‌خواه وقتی تمام تلاششو برای منفجر نشدن از خنده انجام میده