دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

سوتی عجیب گزارشگر/ تغییر نام برج ایفل به میلاد! والیبال ساحلی المپیک 2024 در اطراف برج میلاد برگزار می شود! +فیلم 

یکشنبه، 07 مرداد 1403
ساعدنیوز: گزارشگر صداوسیما برج ایفل را با برج میلاد تهران اشتباه گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، داستان مشکلات برگزاری بازی‌های المپیک در شهر پاریس هر روز وارد یک سناریو جدید می‌شود. انتقاد و نارضایتی از شکل برگزاری و همچنین نحوه برخورد با المپین‌های ورزشی جهان مختص ایران نیست، بلکه بسیاری از کاروان‌های ورزشی نیز به آن اعتراض دارند.

فرانسه با تجربه برگزاری چند دوره المپیک، جام جهانی فوتبال، یورو و تورنمنت‌های بزرگ دیگر اکنون شرایطی را ایجاد کرده که حتی برخی از کشورها در حال خروج از دهکده هستند تا ورزشکاران خود را در یک هتل با آرامش بیشتری اسکان دهند.

لنز دوربین رسانه‌های جهان این روزها روایت‌گر بسیاری از مشکلات دهکده، مسیر رسیدن به سالن‌ها و تغذیه ورزشکاران است.

یکی از مهمترین مشکلات کاوران‌های ورزشی در پاریس راهنمایانی هستند که بیش از آنکه کمک کار کاروان ورزشی دیگر کشورها باشند خود بیشتر در نقش تماشاگر ظاهر می‌شوند. برخی از ولنتیرها اطلاعات دقیقی از محل برگزاری رقابت‌ها ندارند. آنان حتی به ابتدایی‌ترین واژگان زبان انگلیسی که پیوند دهنده و زبان مشترک کاروان‌های ورزشی جهان است تسلط ندارند.

همچنین راهنمایان فرانسوی برخلاف دیگر کشورها افراد جوان و ورزیده نیستند بلکه میانسالانی هستند که در گرما گرم برگزاری بازی‌ها انرژی لازم را برای هدایت و راهنمای اصحاب رسانه، مسوولان کاوران و ورزشکاران ندارند.

شمار کم ولنتیرها نیز از دیگر مواردی است که ورزشکاران و اعضای کاروان با آن دست به گریبانند. سیدمناف هاشمی در این خصوص گفت: ما درخواست 10 راهنما را دادیم اما تنها یک نفر در اختیار کاروان ایران قرار گرفته و این موجب اعتراض من و سایر مسوولان شده است.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از 5 مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد و تا 21 مرداد ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با 39 ورزشکار و 40 سهمیه در این رقابت‌ها حضور دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 07 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
یادی کنیم از فن کمر مازندرانی بهروز فریبا، خواهرزاده محسن تنابنده در سریال "پایتخت"، که روی رحمت پیاده کرد/ یه فن زد در حد المپیک پاریس و رحمتو ناکار کرد 🤣
نگاهی مفصل به میز عزای بازیگران و سلبریتی‌های فوت شده؛ از آتیلا پسیانی و رضا داوودنژاد تا زهره فکورصبور و ماهچهره خلیلی+عکس
(عکس) کد مورس همستر 7 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 امشب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(فیلم) ملاقات تاریخی هادی چوپان و وحید بادپی در کنار استیج مستر المپیا در آمریکا/ گرگ پارسی در حال آموزش یوز ایرانی در مسیر موفقیت