دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

کره جنوبی مدارس و مهدکودک های مرکز سئول را برای کنترل شیوع کرونا در این منطقه تعطیل اعلام کرد 

سه شنبه، 04 شهریور 1399
کد خبر: 99062
دولت کره جنوبی تصمیم گرفته است تا برای کنترل شیوع بیمار کووید 19 در منطقه مرکزی شهر سئول مدارس و مهدکودک های این بخش را تا 11 سپتامبر تعطیل کند. این در حالی است که طی دو هفته گذشته 200 مورد ابتلا بین دانش آموزان و کارکنان این مراکز آموزشی گزارش شدسه است.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از سرویس بین المللی بی بی سی بریتانیا، گسترش لجام گسیخته کرونا در شهر سئول باعث نگرانی های شدیدی در میان مسئولان این شهر شده است و تصمیم گرفته اند برای جلوگیری از گسترش بیشتر این همه گیری تعطیلی های طولانی مدتی برای مراکز آموزشی منطقه مرکزی سئول در نظر بگیرند. بر این اساس اعلام شده است که مدارس و مهدکودک های این شهر حداقل تا 11 سپتامبر سال جاری تعطیل خواهد بود. مسئولان بهداشتی کره جنوبی بر اساس داده ها و آمار نگران کننده اعلام کرده اند که این کشور در آستانه ی یک همه گیری فراگیر و شیوع شدید کووید 19 قرار دارد و به همین دلیل نیاز شدیدی به اقدام عاجل برای پیشگیری از فاجعه انسانی وجود دارد. شهر سئول با داشتن جمعیتی بالغ بر 25 میلیون نفر، تمام مدارس خودش را تا 11 سپتامبر تعطیل کرده است و فقط دانش آموزان سال آخر دبیرستان که باید در کنکور دانشگاه در ماه دسامبر شرکت کنند، ملزم به حضور در مدرسه هستند. مدارس دارای کمتر از 60 دانش آموز و نیز مدارس استثنایی مخیر شده اند که خودشان درباره رعایت یا عدم رعایت دستور صادر شده تصمیم بگیرند. تمام مدارس کره به صورت مرحله ای از ماه می به این سو بازگشایی شدند ولی با بالاتر رفتن آمارها دولت نگران عدم توان مدیریت موارد جدید ابتلا است. بر اساس داده های دانشگاه جاناتان هاپکینز از ابتدای شروع همه گیری کرونا، کشور کره 310 مورد مرگ و 17000 ابتلا را گزارش کرده است.

به گزارش ساعد نیوز، طبق آمارهای تأئید شده و رسمی، کشور کره جنوبی یکی از موفقترین کشورها در زمینه مدیریت کووید 19 بوده است ولیکن در هفته های اخیر موج دوم شیوع کرونا در این کشور همه را نسبت به احتمال گسترش غیرقابل مدیریت این بیماری در این کشور نگران ساخت است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
گام به گام مراحل چاپ کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI