دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

سقوط هواپیما با 10 سرنشین در یک شهرک مسکونی کرج 

دوشنبه، 24 دی 1397
کد خبر: 21763
ساعد نیوز: یک فروند هواپیمای باری صبح امروز درساعت 8:30 در حوالی کرج سقوط کرد.

به گزارش است خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا،

10:27 کولیوند رییس اورژانس کشور  اعلام کرد: پیکر 7 تن از سرنشینان از محل حادثه خارج شده است. مهندس پرواز زنده است و به مرکز درمانی اعزام شده است.

10:15*** روابط عمومی ارتش براساس اعلام کرد: هواپیمای سانحه دیده حامل بار "گوشت " بود. این هواپیما از مبدا بیشکک قرقیزستان حرکت کرده بود و به هنگام فرود اضطراری از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهای باند دچار آتش‌سوزی شد.  گفتنی است، جزییات حادثه وضعیت تیم پرواز و خدمه با اعزام تیم‌های تخصصی در دست بررسی است.

10:11 ***  مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت : فعلا جسد دو نفر از سرنشینان هواپیمای سقوط کرده پیدا شده و   جستجو برای یافتن سرنشینان دیگر ادامه دارد.

ناصر چرخساز  منطقه البرز، اظهار کرد: به محض اطلاع از سقوط این هواپیمای باری در پادگان نظامی فتح، هشت نیروی عملیاتی به محل اعزام شدند. با رسیدن نیروها به محل حادثه، عملیات جستجو برای مصدومان و فوتی‌های احتمالی آغاز شد.

وی توضیح داد: به دلیل برخورد این هواپیما با منازل مسکونی، نیروهای عملیاتی در کنار نیروهای آتش نشانی مشغول اطفاء حریق هستند. متاسفانه تا کنون بدن بی جان دو نفر از سرنشینان این هواپیما پیدا شده و احتمال افزایش تعداد فوتی‌ها هم با توجه به شرایط موجود زیاد است.

 
 

9:58 *** فرمانده انتظامی استان البرز از اعزام تیم‌های پلیس به محل سقوط هواپیما به منظور تأمین امنیت خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد:‌ پس از اعلام حادثه سقوط هواپیما پنج تیم از یگان امداد پلیس البرز به محل اعزام شده و نسبت به برقراری و تأمین امنیت در این محل اقدام کردند.

محمدیان با بیان اینکه فرمانده انتظامی شهرستان فردیس نیز به این محل اعزام شده و بر عملیات نظارت دارد، اظهار کرد: همچنین عوامل بررسی صحنه پلیس آگاهی نیز در محل مستقر شده و در صورت نیاز اقدامات مربوطه را انجام خواهد داد.  با اقدامات انجام شده از سوی پلیس امنیت خوبی در این محل حاکم است و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد . پلیس تا هر زمان که نیاز باشد در این محل حضور خواهد داشت.

 
 

اعزام 17 تیم و آمبولانس اورژانس

9:40 *** سرپرست اورژانس کشور نیز اعلام کرد:‌یک فروند بالگرد به همراه 10 آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و 6 تیم امدادی  به محل حادثه اعزام شده است.

هشت تیم امدادی هلال احمر در محل سقوط هواپیما حضور دارند

9:33**** ناصرچرخساز مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در بیان جزییاتی از این حادثه گفت:‌ مبداء این هواپیما فرودگاه پیام بوده و به دلایلی که هنوز مشخص نیست در پادگان فتح سپاه سقوط کرده است.

این مسئول توضیح داد: متاسفانه این هواپیما برخوردی با خانه‌های مسکونی داشته و دچار حریق شده است و در حال حاضر عملیات اطفاء حریق و عملیات جستجوی مصدومان احتمالی در حال انجام است.

 
 

به گفته  چرخساز، هشت تیم امدادی هلال احمر در محل سقوط هواپیما حضور دارند و عملیات امداد و نجات و جست‌وجو در شهرک مسکونی را آغاز کردند

9:26 *** جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور نیز اعلام کرد: هواپیمای قرقیزستانی بود به هنگام فرود از باند خارج شد و دچار آتش‌سوزی می شود و به محض دریافت خبر تیم‌های بررسی سانحه به محل اعزام شدند.

9:24****

سقوط هواپیمای قرقیزستانی در شهرک مسکونی

فرماندار فردیس نیز گفت: هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت و در حوزه شهرستان فردیس سقوط کرد متعلق به کشور قرقیزستان بوده که به سمت فرودگاه پیام در حال پرواز بوده و در شهرک مسکونی زیبادشت سقوط کرده است.

9:20***

سلیمی رییس سازمان امداد و نجات نیز در این باره گفت : یک فروند بالگرد به همراه تیم‌های امدادرسان و ارزیاب برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده است.

وی افزود: این حادثه بین فرودگاه پیام و فتح رخ داده است .

9:16 ***

روابط عمومی اورژانس تهران اعلام کرد:‌ ساعت 8:30 حادثه سقوط یک فروند هواپیمای باربری به اورژانس اعلام شد. این هواپیما 10 خدمه پروازی داشت و هنوز از وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست.
وی گفت: اکیپ‌های اورژانس جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان امداد و نجات، هواپیمای مذکور در حین فرود دچار حادثه شده است.

9:08 یک منبع آگاه با بیان اینکه دقایقی پیش یک هواپیمای باری از نوع بوئینگ 707 در زیبادشت کرج سقوط کرد گفت: هنوز جزئیاتی از این حادثه مشخص نیست.


اسامی گروه پروازی هواپیمای بوئینگ 707 ارتش اعلام شد

 اسامی گروه پروازی و سرنشینان هواپیمای بوئینگ 707 ارتش که صبح امروز در فرودگاه فتح استان البرز دچار سانحه شد، به شرح زیر است:

۱- امیر خلبان قجاوند

۲- سرهنگ خلبان جواد سلیمانی

۳- سرهنگ معلم خلبان ندری

۴- سرهنگ معلم خلبان عبدلی

۵- سرمهماندار فریدون شیخی

۶- مهندس پرواز علیزاده

۷- مهندس پرواز مهدوی

مشخصات دیگر سرنشینان این هواپیما تا ساعتی دیگر اعلام می شود.


خروج پیکر ۹ تن از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما/وجود یک زن در میان کشته‌ها

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از خروج دو پیکر دیگر از هواپیمای مسافربری خبر داد.

وی گفت: یکی از اجساد متعلق به یک زن است.

وی افزود:  تاکنون تعداد پیکرهای خارج شده به ۹ تن رسیده است.


7 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی