دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

سقوط مرد جوان از آبشار به یک دلیل مضحک 

شنبه، 24 اردیبهشت 1401
کد خبر: 205225
ساعدنیوز: ملکی با بیان اینکه این جوان در پایین آبشار افتاده و دچار مصدومیت شده بود، گفت: عوامل آتش‌نشانی این فرد را به روی برانکارد قرار داده و با طی کردن مسیری او را در پایین مسیر به عوامل اورژانس تحویل دادند تا به مراکز درمانی منتقل شود.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از فرارو، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مردی جوان از آبشار به دلیل انداختن عکس خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت ۱۲:۰۲ ظهر امروز حادثه سقوط از ارتفاع به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی گروه امدادونجات ایستگاه ۷۴ را به محل حادثه واقع در روستای رندان در ارتفاعات کن سولقان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: آتش نشانان بخشی از مسیر را با خودرو و بخشی دیگر را با پای پیاده طی کرده و به محل رسیدند، آنان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک گروه از جوانان حدودا ۳۰ ساله برای تفریح و کوهنوردی به این منطقه رفته بودند که یکی از آنان هنگام انداختن عکس یادگاری به پایین آبشار سقوط کرده بود.

ملکی با بیان اینکه این جوان در پایین آبشار افتاده و دچار مصدومیت شده بود، گفت: عوامل آتش نشانی این فرد را به روی برانکارد قرار داده و با طی کردن مسیری او را در پایین مسیر به عوامل اورژانس تحویل دادند تا به مراکز درمانی منتقل شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در این حادثه عکس انداختن در موقعیتی نامناسب چنین خاطره تلخی را رقم زده است، گفت: لازم است شهروندانی که قصد صعود به ارتفاعات را دارند حتما آشنایی کامل با محیط داشته باشند و برای انداختن یک عکس نیز جان خود را به خطر نیاندازند.

به گفته ملکی، آتش نشانان پس از انتقال و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس در ساعت ۱۴:۳۵ به ماموریت خود خاتمه دادند.

گفتنی است که آبشار رندان در روستایی به همین نام واقع شده و حدود ۴۰ متر ارتفاع داده به طوری که گفته می شود این ابشار دومین آبشار مرتفع تهران است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی