دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

سردار آزمون در واکنش به حرکت جنجالی مقابل قطر: من داخل زمین خیلی بچه بدیم! 

پنجشنبه، 26 مهر 1403
ساعدنیوز: آزمون در واکنش به انتقاداتی که نسبت به عملکرد تیم ملی مطرح می‌شود نیز گفت: به چیزی جز برد تیم ملی فکر نمی‌کنم. خواهش می‌کنم کسانی را به‌عنوان کارشناس به برنامه‌ها دعوت کنند که به درد کارشناسی تیم ملی می‌خورند. ما هم یک جا می‌گوییم (کارشناسان منتقد) با کسی مشکل دارند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از ایسنا، سردار آزمون پس از پیروزی 4 بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026، اظهار داشت: انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن زمین حاصل زحمات همه بچه‌هاست. حتی اگر بهترین بازیکن دنیا باشید، بدون کمک هم‌تیمی‌های‌تان نمی‌توانید کاری کنید. شایسته این سه امتیاز بودیم و این برد را به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی و مردم ایران تبریک می‌گویم.

وی در مورد احساس خود از کسب عنوان بهترین بازیکن زمین خاطر نشان کرد: پیروزی با تیم ملی حس غرور به ما می‌دهد، چون مردم را با این برد خوشحال می‌کنید. این حس را نمی‌توانید با چیزی عوض کنید. همه بچه‌ها در مسابقه امروز بهترین بازیکن زمین بودند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به هماهنگی خودش با مهدی طارمی نیز تصریح کرد: من و مهدی چندین سال است که کنار هم هستیم و یکدیگر را از لحاظ اخلاقی و روحی می‌شناسیم. از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که می‌داند چطور از ما استفاده کند.

آزمون در واکنش به انتقاداتی که نسبت به عملکرد تیم ملی مطرح می‌شود نیز گفت: به چیزی جز برد تیم ملی فکر نمی‌کنم. خواهش می‌کنم کسانی را به‌عنوان کارشناس به برنامه‌ها دعوت کنند که به درد کارشناسی تیم ملی می‌خورند. ما هم یک جا می‌گوییم (کارشناسان منتقد) با کسی مشکل دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: 10 امتیاز گرفته‌ایم و بسیار عالی کار کرده‌ایم. نمی‌توانند چیزی درباره ما بگویند. فوتبال 90 دقیقه است و نمی‌توانید یک بازی را بر اساس 10 دقیقه اول کارشناسی کنید. این یک بی‌لطفی برای تیم ملی است و مشخص است که از کجا دارند می‌زنند! امیدوارم این اتفاق نیفتد، چون از من گرفته تا شهریار مغانلو که همیشه به‌عنوان جایگزین من وارد زمین می‌شود، تلاش می‌کنیم بهترین بازی را ارائه کنیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 26 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ بازیگر خوش‌چهرۀ جوکر2، دوران دانشجویی نمی‌خواستم صورتم معلوم باشه/ «امین زندگانی»: به خاطر «پرویز پرستویی» سکانس شمشیرزنی سریال امام علی (ع) رو بازی کردم
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
گشتی در مراسم عروسی دختر امیر قلعه نویی و دیدار با هنرمندان و ورزشکاران همراه با رونمایی از آقای داماد +عکس / از آرش برهانی فوتبالیست تا امیر جعفری و داریوش ارجمند هنرمند
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویدیو/ از تخت جمشید تا پل‌های داردانل؛ نگاهی به آثار بزرگ و رازآلود خشایارشا که تاریخ و مهندسی هخامنشیان را جاودانه کرد
حسن ریوندی : تو کافه نشسته بودیم 2 تا مرد باهم حرف میزدن یکی پرسید لندکروزت رو چند خریدی گفت نمیدونم 5.2 یا 6 میلیارد، رفیقم گفت با این اختلاف من 3 تا زن می گیرم
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی پی ساختمان/به این باید دکتری افتخاری بدن! +عکس
صحبت های خنده دار آقای قرائتی: چند تا کار خونه دارم ، چند تا هم زن دارم که خودم خبر ندارم ، پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌