دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

سرخط مهم‌ترین اخبار امروز پنج شنبه 19 مهر 1403 / آمریکا: با ایران مذاکره نکرده‌ایم 

پنجشنبه، 19 مهر 1403
کد خبر: 412337
ساعدنیوز: سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر اینترنت: باتوجه به طرحی که ارائه کرده‌ایم، به‌نظر می‌توانیم در آینده نزدیک اخبار خوبی به مردم بدهیم

19 مهر 1403، 10:25

ستار هاشمی وزیر ارتباطات با باین اینکه گشایش در بحث فیلترینگ را با تمام توان پیگیری می‌کنیم گفت: باتوجه به طرحی که ارائه کرده‌ایم، به‌نظر می‌توانیم به‌زودی اخبار خوبی به مردم بدهیم.

برداشت آمریکایی‌ها از تماس با نتانیاهو: اسرائیل استدلال‌های ما درمورد عدم حمله به تاسیسات نفتی و اتمی ایران را می‌پذیرد

19 مهر 1403، 10:20

شبکه «ای‌.بی.سی» آمریکا گزارش داد که به گفته یک مقام آمریکایی مطلع از تماس سران آمریکا و اسرائیل، در حالی که نتانیاهو طرح کاملاً نهایی برای حمله به ایران ارائه نکرد، اعضای دولت بایدن همچنان نسبت به سطح جزئیاتی که به اشتراک گذاشته شد، نسبتاً رضایت داشتند.

رگبار و رعدوبرق در استان‌های نوار جنوب شرقی کشور/هوای تهران 2 درجه گرم می‌شود

19 مهر 1403، 10:18

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد: در ارتفاعات جنوب استان کرمان، جنوب استان سیستان و بلوچستان، ارتفاعات استان هرمزگان و شرق استان فارس در ساعات بعدازظهر امروز پنجشنبه 19 مهر و اوایل امشب رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

احتمال پرداخت 3 میلیون تومان به بازنشستگان تأمین اجتماعی

19 مهر 1403، 10:17

نمایندگان بازنشستگان تأمین اجتماعی، اخیراً با حضور در مجلس و گفت‌وگو با اعضای کمیسیون‌های مختلف، به دنبال اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت علی‌الحساب 3 میلیون تومانی ماهانه برای سه‌ماهه دوم سال هستند. احتمال واریز این مبلغ وجود دارد.

کاخ سفید: بایدن در گفتگو با نتانیاهو، حمله ایران را محکوم کرد

19 مهر 1403، 10:16

کاخ سفید بامداد پنجشنبه طی بیانیه‌ای به ارائه توضیحاتی درباره تماس تلفنی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا پرداخت.در این بیانیه آمده است: «بایدن در گفتگو با نتانیاهو بر تعهد قوی خود به امنیت اسرائیل تاکید و حمله موشکی ایران در تاریخ یک اکتبر را محکوم کرد».کاخ سفید در این‌باره توضیح داد: «بایدن بر ضرورت دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک برای بازگرداندن غیرنظامیان لبنانی و اسرائیلی به خانه‌هایشان تاکید کرد».در این بیانیه ضمن اشاره به تاکید بایدن بر حق اسرائیل برای محافظت از شهروندانش در برابر حزب‌الله، آمده است: «بایدن بر لزوم کاهش آسیب به غیرنظامیان به‌ویژه در مناطق پرجمعیت بیروت تاکید کرد».به گفته کاخ سفید، بایدن و نتانیاهو درباره نیاز فوری به احیای دیپلماسی برای آزادی گروگان‌های صهیونیست در دست حماس گفتگو کردند.در ادامه این بیانیه آمده است: «بایدن در مورد وضعیت بشردوستانه غزه و نیاز به ارسال کمک به شمال و فعال کردن مجدد گذرگاه اردن گفتگو کرد».کاخ سفید همچنین افزود که سران واشنگتن و تل‌آویو توافق کردند که در روزهای آینده چه به‌طور مستقیم و چه از طریق تیم‌های خود با یکدیگر در ارتباط باشند.

آمریکا: گفت‌وگویی با ایران برای آتش‌بس در غزه نداشته‌ایم

19 مهر 1403، 10:15

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شایعات درباره گفت‌وگوهای آمریکا و کشورهای عربی با ایران برای برقراری آتش‌بس در تمامی نقاط درگیری در خاورمیانه را رد کرد.

تجاوز هوایی اشغالگران به دو منطقه در سوریه

19 مهر 1403، 10:14

منابع عربی بامداد پنجشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دو منطقه در استان‌های حمص و حماه واقع در سوریه خبر دادند.

حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب و شرق لبنان

19 مهر 1403، 10:13

رسانه‌های عربی بامداد پنجشنبه از حملات رژیم صهیونیستی به 10 منطقه در شرق و جنوب لبنان طی دو ساعت خبر دادند.

رسانه‌های عربی بامداد پنجشنبه از تکرار تجاوزات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی و جنوبی لبنان خبر دادند.طبق گزارش‌ها، فقط طی دو ساعت اخیر، 10 منطقه در شرق و جنوب لبنان چندین بار هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران قرار گرفتند.خبرنگار شبکه «الجزیره» در استان البقاع واقع در شرق لبنان گزارش داد که جنگنده‌های صهیونیستی به شهر «بعلبک» و ارتفاعات «جنتا» حمله کردند.در ادامه، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی، شهرک‌های «أرزون»، «کفرحونه»، «ملیخ»، «الناقوره»، «اللبونه»، «الضهیره»، «علما الشعب» و «عدلون» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

نگرانی ولیعهد عربستان از تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه

19 مهر 1403، 10:13

ولیعهد عربستان سعودی در دیدار عراقچی ضمن ابراز نگرانی نسبت به تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه، بر ضرورت اهتمام همه کشورهای منطقه به حراست از ثبات و امنیت منطقه‌ای تأکید کرد.

استقبال رئیس مجلس ملی تاجیکستان از قالیباف

19 مهر 1403، 10:12

رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه صبح امروز و در ادامه سفر به تاجیکستان، در محل سرای حکومتی دوشنبه، مورد استقبال رسمی رستم امامعلی، رئیس مجلس ملی تاجیکستان قرار گرفت.

سازمان ملل: بیش از 900 هزار نفر در لبنان آواره شده‌اند

19 مهر 1403، 10:11

سازمان ملل هشدار داده است که در پی تجاوزات هفته‌های اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، بیش از 900 هزار نفر از مردم این کشور آواره شده‌اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 19 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
خانه سید محمد خاتمی زیر ذره‌بین؛ از مبلمان شیک و تابلوی تذهیب روی دیوار تا کاغذ دیواری ساده و میز چوبی گرد/ اصیل مثل خانه های ایرانی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
احترام و توجه رهبر معظم انقلاب به مهمان خارجی؛ تمرین رئیس جمهور آفریقا برای نشستن روی زمین در ملاقات با آقا/ دفعه قبل در ایران باید چهارزانو مینشستم اما...+عکس
باکس گل مملو از گل‌های داوودیِ زرد و سفیدِ مسعود پزشکیان هنگام فاتحه خوانی و عرض ارادت به سردار سلیمانی بر مزار ایشان+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
حمله محمدرضا شهبازی مجری صداوسیما به علی دایی پس از اظهاراتش راجع به غزه و لبنان: برای امنیت پول باید خرج بشه که وقتی گردنبند شما رو دزدیدند سه سوته دزد رو بگیرند+ویدیو