دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 12 تیر 1403 

سه شنبه، 12 تیر 1403
کد خبر: 395225
ساعدنیوز: سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

جلیلی: 8 سال رکود با مذاکره آقایان بر کشور تحمیل شد

12 تیر 1403، 14:33

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان "آقایان در تلاشند ‌با مذاکره با کشورهایی که امتحان خود را پس داده‌اند دوباره ایران را به عقب بازگردانند."، گفت: با مذاکره هشت سال رکود و انواع مشکلات بر کشور تحمیل شد.

پزشکیان در بازار تهران: قول می‌دهم به مردم دروغ نگویم

12 تیر 1403، 14:33

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز (سه‌شنبه، 12 تیر) در جمع کسبه و بازاریان میدان شوش تهران با بیان اینکه این قول را می‌دهم که هیچ‌وقت دروغ نخواهم گفت و هیچ وعده‌ای که عمل نکنم را نخواهم داد، اظهار کرد: من معتقدم سفره خودمان و دولت را از سفره مردم جدا نخواهم کرد و با تمام وجود تلاش خواهم کرد که مشکل فقر، بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی را برطرف کنم.

کشف 400 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در تهران

12 تیر 1403، 14:31

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در جدیدترین اقدام خود در مبارزه با سوداگران مواد مخدر موفق به کشف 400 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه شد.

بحران "سگ‌های ولگرد" با عدم قانون‌گذاری به فاجعه ختم می‌شود

12 تیر 1403، 14:28

در زمان حاضر افزایش بی‌رویه جمعیت سگ‌­های ولگرد در کشور، نبود قوانین بازدارنده و عدم نظارت و نبود برنامه مدیریت بر آن، موجب بروز معضلات متعددی و وخیمی در کشورمان شده و در واقع معضلی است که به "بحران" تبدیل شده است.

اخذ رأی نزدیک به 98 هزار ایرانی خارج کشور

12 تیر 1403، 14:27

سخنگوی ستاد انتخابات کشور آراء اخذ شده از ایرانیان مقیم خارج از کشور در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را 97 هزار و 967 رأی اعلام کرد.

کمال خرازی: در صورت وقوع جنگ، با تمامی امکانات از حزب‌الله پشتیبانی خواهیم کرد

12 تیر 1403، 14:26

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت که ایران خواستار جنگ گسترده و فراگیر در منطقه نیست، اما در صورت حمله به لبنان، با تمامی توان از حزب‌الله دفاع خواهد کرد.

غربت «فرهنگ و هنر» در برنامه نامزدهای ریاست جمهوری

12 تیر 1403، 14:26

با وجود آنکه رهبر معظم انقلاب همواره از فرهنگ و هنر به عنوان دو رکن مهم در پیشبرد اهداف جامعه یاد کرده‌اند؛ اما حتی در آخرین مناظره تلویزیونی که یکی از محورهای آن «فرهنگ» بود نیز کوچکترین اشاره‌ای به اهمیت و جایگاه این دو حوزه مهم نه در طراحی سوالات و نه در کلام نامزدها دیده نشد.

افشاگری تلخ از پشت پرده انتخاب پائز به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال؛ ناچار شدیم!

12 تیر 1403، 14:24

پیشکسوت والیبال ایران گفت: پائز را با اصرار مرادی و از سر ناچاری انتخاب کردیم.

مخبر در دیدار سفرای خارجی: رویکرد ایران در تعامل با شرق و غرب متوازن است

12 تیر 1403، 14:22

سفرای جدید کشورهای چین، ایتالیا، اسپانیا، کره‌جنوبی، استرالیا، مجارستان، فنلاند، قزاقستان و صربستان به طور جداگانه به حضور سرپرست ریاست جمهوری رسیده و استوارنامه خود را تقدیم کردند. سرپرست ریاست جمهوری رویکرد سیاست خارجی ایران در تعامل با شرق و غرب را متوازن عنوان کرد.

پیش بینی دیتاک از نتایج احتمالی دور دوم انتخابات

12 تیر 1403، 8:02

شرکت دیتاک که در دور اول انتخابات به پیش‌بینی نتایج پرداخت، تصمیم گرفته‌است که افکارسنجی انتخابات را برای دور دوم نیز ادامه دهد. پیش‌بینی دیتاک از نتایج انتخابات بر مبنای کلان‌داده شبکه‌های اجتماعی است. براساس این پیش بینی رقابت بین دو کاندیدا میلی‌متری است و پزشکیان با 50.6 درصد پیشتاز است.

مادورو با ازسرگیری مذاکرات با آمریکا موافقت کرد

12 تیر 1403، 8:01

نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا سه‌شنبه با از سرگیری مذاکرات با آمریکا موافقت و پیش بینی کرد که این مذاکرات در هفته جاری برگزار شود.

راز ماندگاری شهید رییسی مردم‌داری و حل مشکلات مردم بود

12 تیر 1403، 8:00

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه شب در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت در مصلی اهواز راز ماندگاری شهید رییسی را مردم داری و حل مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: شهید جمهور همواره با مردم بود و مدارا کردن با آنان در همه شرایط از دیگر ویژگی‌های این شهید است.

آتش‌نشانی جزئیات وقوع حریق بیمارستان قائم رشت را اعلام کرد

12 تیر 1403، 7:55

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، اتصالی در اتاق یوپی‌اس بیمارستان را دلیل وقوع حریق در این بیمارستان دانست و گفت: عدم اطلاع درست از مکان دقیق حریق طبیعتا موجب افزایش زمان رسیدن به کانون حریق شد.

حضور گاریدو در پرسپولیس منتفی می‌شود؟

12 تیر 1403، 7:54

در جلسه امروز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت خوان کارلوس گاریدو برای حضور در پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت اما تایید نشد! این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هفته گذشته از گاریدو به عنوان سرمربی جدید خود نام برده بود اما ممکن است در صورت منفی شدن استعلام‌های مربوطه، حضور این سرمربی در پرسپولیس منتفی شود.

سردار حاجی‌زاده: عملیات طوفان الاقصی منجر به آزادی قدس خواهد شد

12 تیر 1403، 7:53

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: حرکتی که به عنوان طوفان الاقصی انجام شد، با مقاومتی که از سوی مردم فلسطین شاهد هستیم، به پیروزی قطعی ملت فلسطین خواهد انجامید.

دومین قهرمانی متوالی مردان تکواندو در مهد تکواندو جهان

12 تیر 1403، 7:52

تیم ملی تکواندو کشورمان با برتری برابر میزبان در فینال جام جهانی برای دومین دوره متوالی مقتدرانه روی سکوی قهرمانی ایستاد.

درخواست کمک فوری حماس از جامعه بین‌الملل

12 تیر 1403، 7:50

جنبش حماس امروز دوشنبه، پس از آزادی ده‌ها فلسطینی ربوده‌شده از نوار غزه و افشای شکنجه‌های وحشیانه‌ آنها در زندان‌های اسرائیل، خواستار کمک فوری نهادهای بین‌المللی شد.

یورو 2024| صعود پرتغال در ضیافت پنالتی‌ها؛ کاستا فرشته نجات شد

12 تیر 1403، 7:50

تیم ملی پرتغال با غلبه بر حریف خود در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 صعود کرد.

سخنگوی دولت: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‎شهید رئیسی حدوداً نصف شد

12 تیر 1403، 7:47

سخنگو و دبیر هیأت دولت در واکنش به اشاره یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات به مسئله رشد نقدینگی در دولت شهید رئیسی تاکید کرد: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‎شهید رئیسی حدوداً نصف شد.

حملات شدید اشغالگران به مناطق مختلف نوار غزه

12 تیر 1403، 7:46

منابع عربی بامداد سه‌شنبه از شهادت و مجروح شدن چندین فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه خبر دادند.

جلیلی بعد از مناظره: جهش کشور جز با ایفای نقش همه ممکن نیست

12 تیر 1403، 7:46

مردم می‌خواهند یک انتخاب بزرگ انجام بدهند؛ به هر حال 4 سال آینده و سرنوشت کشور خیلی مهم است که چه رویکردی قرار است سکان کشور را در دست بگیرد؛ با چه نگاهی، با چه توصیفی از موضوعات، با چه برنامه‌هایی و با چه افقی و اینکه چه هدفی را دنبال می‌کند و چقدر آمادگی دارد برای اینکه این انجام بشود.وی اضافه کرد: بنده فکر می‌کنم امشب بحث‌های خیلی خوبی شد شاید مردم ما از این موضوعات بهتر بتوانند استفاده کنند برای آن تصمیمی که می‌خواهند بگیرند.جلیلی ادامه داد:‌ امروز همه ایران وطن ما است و همه ایران سرای ما است و همه ایرانی‌ها باید نقش پرشکوه خودشان را ایفا کنند در این مسیر و در آینده کشور.وی مطرح کرد: پیشرفت و جهش کشور ممکن نیست مگر با ایفای نقش پرشکوه همه ایرانی‌ها؛ زن، مرد،حرفتان جوان، پیر و اقوام مختلف همه باید بیایند در این عرصه حضور پیدا کنند.این نامزد انتخاباتی تاکید کرد: با عزیزانی که به هر دلیلی در روز جمعه قبل در انتخابات شرکت نکردند روی صحبتم با آنها است که کشور از آن خود شماها است شما باید دیده بشوید رأیتان باید دیده بشود و باید شنیده بشود.وی گفت: این افراد در برخی از بخش‌های ما متاسفانه در رسانه و یا در تصمیم‌ها و رویکردها مورد توجه قرار نمی‌گیرند مانند کارگران، زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست و برخی از اقشار، روستاییان و کارگران ما اکنون بحث خیلی جدی مطرح می‌شود که همین کارگران شرکتی بیان می‌کنند.

جلیلی تاکید کرد: ما برای مباحث اقتصادی موضوعاتی را جمع‌بندی کردیم بر اساس خواسته‌های شما و انشالله در برنامه‌ها و فردا شب نیز ارائه خواهیم کرد، فردا در خدمت مردم لرستان خواهم بود و با مردم صحبت بیشتری خواهیم داشت؛ انشالله مجموعه این صحبت‌ها کمک کند به مردم عزیزمان هم برای یک مشارکت بیشتر هم بهترین تصمیمی که آینده کشور را به یک شکل شایسته تضمین کند.

پزشکیان بعد از مناظره: باید اختلافات داخلی را حل کنیم

12 تیر 1403، 7:45


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 12 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) رونمایی از شوهر خوش تیپ و کراواتی غزل شاکری، بازیگر نقش ملک زاده در سریال جیران / به پای هم پیر بشید ایشالا ...
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی متن
(ویدئو) انیمیشن زیبای "شجاع" به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
نگاهی به خونه زندگی قدیمی اما دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه بچه سریال مهمونی+عکس/ از مبلمانی با کنده هایِ قدیمی تا حیات خلوطی به سبک خانه های مادربزرگا😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدیو) همسر بهاره رهنما، امیرخسرو عباسی در برنامه شب آهنگی/ بهش گفتم بیشتر خونه باش
(ویدیو) اولین پیوند آپانسیسی تاریخ در سریال در حاشیه 🤣/ جواد رضویان عالیه 😂 مهران مدیری و غفوریان ترکیدن از خنده/ آدم دوس داشت اونجا باشه و فقط بخنده
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب