دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

سرنوشت تلخ چهار هنرمند ایرانی در سن 43 سالگی+ عکس 

جمعه، 17 فروردین 1403
ساعدنیوز: طی سالیان گذشته هنرمندان زیادی را به دلایل مختلف از جمله سرطان، کرونا، ایست قلبی، خودکشی، قتل و… از دست دادیم که بسیاری برایمان غیرمنتظره بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از پارسینما، طی سالیان گذشته هنرمندان زیادی را به دلایل مختلف از جمله سرطان، کرونا، ایست قلبی، خودکشی، قتل و… از دست دادیم که بسیاری برایمان غیرمنتظره بودند. جدا از این دلایل، بسیار هنرمندانی را از دست دادیم که در جوانی به دیار باقی شتافتند، از جمله زنده‌یادان حسام محمودی، شهرام عبدلی، آزاده نامداری، ارشا اقدسی و… که همگی در همین چند سال اخیر فوت کردند.

در این میان چهار هنرمند، 43 سالگی ایستگاه پایانی زندگی‌شان بود… زنده‌یادان ماه‌چهره خلیلی، علی انصاریان، زهره فکور صبور و رضا داوودنژاد همگی به دلایلی متفاوت در سن 43 سالگی از دنیا رفتند.

زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی 17 مرداد ماه 1399، در زمان اوج شیوع کرونا، به دلیل سرطان لوزالمعده در سن 43 سالگی عمر خود را از دست داد و پیکرش در لندن به خاک سپرده شد.

زنده‌یاد علی انصاریان 15 بهمن ماه 1399، در فاصله کمی از ابتلا به بیماری کرونا و بستری شدن در بیمارستان، در سن 43 سالگی جان خود را از دست داد. فوت ناگهانی او که هواداران زیادی از زمان فوتبالیست بودن تا بازیگر شدن داشت، بسیاری را در بهت و ماتم فرو برد.

زنده‌یاد زهره فکور‌صبور در 12 اسفند ماه 1400 در حالی که مشغول بازی در سریال «بی‌همگان» بود، در سن 43 سالگی به زندگی خود پایان داد و پس از او کمند امیرسلیمانی ادامه نقشش در سریال را بازی کرد.

زنده‌یاد رضا داوودنژاد که بسیاری او را با فیلم‌های سینمایی پدرش علیرضا داوودنژاد و سریال‌های طنز تلویزیونی به یاد می‌آوریم، روز گذشته در سن 43 سالگی به دلیلی عفونت خونی ناشی از پیوند کبد چند سال پیشش جان خود را برای همیشه از دست داد.

خلیلی و انصاریان سال 93 در فیلم «هدیه» و فکورصبور و داوودنژاد نیز در سال 96 در سریال «پنجری» با یکدیگر همبازی شده بودند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب