دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

سروش صحت: من بعد از تماشای هامون داریوش مهرجویی دیوونه شدم/ خسرو شکیبایی باعث شد عاشق بازی بیتا فرهی شوم 

پنجشنبه، 26 مهر 1403
ساعدنیوز: بخشی از صحبت‌های سروش صحت در مراسم بزرگداشت زنده‌یادان داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر که کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، هامون فیلمی اجتماعی و سورئالیستی است که در سال 1368 به کارگردانی داریوش مهرجویی ساخته شد. از بازیگران سرشناس این فیلم می‌توان از خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، عزت‌الله انتظامی و فتحعلی اویسی نام برد. داریوش مهرجویی گفته که داستان این فیلم با الهام‌ از بوف کور صادق هدایت نوشته شده‌ است.

هامون داستان فردی به نام حمید هامون را روایت می‌کند. 7 سال از ازدواج او با مهشید گذشته و او همچنان همسرش را بسیار دوست دارد اما زندگی مشترک آن دو به‌خاطر مشکلات روحی هامون در حال فروپاشی است. هامون در حال نوشتن رساله‌ای با عنوان گویای «عشق در ادیان ابراهیمی» است اما نتوانسته رساله‌اش را به جای مناسبی برساند. ضمن اینکه هامون به‌خاطر مشکلاتی که در زندگی‌اش دارد، به‌شکل ویژه‌ای درگیر موضوع رساله‌اش شده و سعی می‌کند از طریق تأمل و تعمق در آن موضوع، راه‌حل بحران عاطفی‌اش را هم پیدا کند. فیلم، داستان 24 ساعت از زندگی هامون در این شرایط است که میان واقعیت و خیال، گذشته و حال، و رؤیا و کابوس می‌گذرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 26 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
حال و هوای شاد جشن عروسی لاکچری دختر ناهید مسلمی با رامین سریال داریوش در یکی از باغ تالارهای مجلل تهران/ از مهرداد صدیقیان تا نوید محمدزاده و سروش رفیعی همه بودند+عکس
نگاهی به کارت عروسی جالبِ آزیتا حاجیان، مهریِ سریال کیمیا +ویدیو/ ببینید نزدیک عیدی چه کار خلاقانه‌ و بینظیری کردند👏
رونمایی از بنز لوکس و لاکچری رضا گلزار با رنگ قرمز آتشین در بین کلکسیونی از خودروهای جذابش/ ماشین نگو عروسک بگو+عکس
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
خلاقیت تحسین برانگیز پسر عاشق ایرانی در ابراز عشق اش به بانو با نصب یک بنر در خیابان حماسه ساز شد +عکس/ آقا این خیلی سمی بود مواظب غلظت خونتون باشید