دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خراسان رضوی 

سه شنبه، 11 آبان 1400
کد خبر: 175666
ساعد نیوز : فرمانده انتظامی جغتای خراسان رضوی گفت: سارقان مسلح از یک طلافروشی در این شهرستان غربی خراسان رضوی ۱.۵ کیلوگرم طلا به سرقت بردند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علی مرادی علی آباد،در تشریح این سرقت به خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ١٣ و ١٥ دقیقه بعد از ظهر امروز ۲ سارق موتوسوار که لباس مشکی به تن کرده و صورت خود را پوشانده بودند به یکی از طلافروشی های شهر مراجعه کرده و در درگیری با صاحب طلافروشی، با تهدید سلاح حدود یک کیلو و ۵۰۰ گرم طلا را دزدیدند.

وی افزود: عاملان سرقت با موتورسیکلت از صحنه گریختند و در این رابطه پرونده ای تشکیل شده و با توجه به سرنخ های به دست آمده در صحنه سرقت، دستور ویژه ای برای پیگیری سریع پرونده و دستگیری سارقان صادر شده است.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات علمی خود را آغاز کرده اند و از شهروندان نیز انتظار می رود هرگونه اطلاعاتی را در این باره به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
هزینه چاپ یک کتاب
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!