دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

ست کردن موتوری به سبک رامین رضائیان با رنگ زرد قناری جذاب +عکس/ فقط اکسسوارهای یونیک ستاره استقلال را سیر کنید 

سه شنبه، 09 مرداد 1403
ساعدنیوز: رامین رضائیان عاشق استایل های متفاوت است و یکی از جذابترین فوتبالیست های حرفه ای ایرانی است. در اینجا یک نمونه از حرکتهای جذاب رامین پاطلایی را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، جنجال‌های انتقال رامین رضائیان به تیم فوتبال استقلال همچنان ادامه دارد و بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال در مصاحبه‌های خود را سوالاتی در خصوص این تصمیم جنجالی ستاره سابق پرسپولیس روبه‌رو می‌شوند.

این تصمیم رضاییان با توجه به سابقه حضور او در جمع سرخ‌ها و گفت‌وگویی که او ماه‌ها قبل درباره پیشنهاد احتمالی استقلال به او داشت، مورد اعتراض بسیاری از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفته است.

امید نورافکن که در دو فصل اخیر در سپاهان هم‌بازی رامین رضاییان بوده است، صبح امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران با سوالی درباره رامین رضاییان مواجه شد و در خصوص این موضوع صحبت کرد.

او در واکنش به اینکه به عنوان بازیکنی که در مقطعی از پرسپولیس پیشنهاد داشته، درباره تصمیم رامین چه نظری دارد، گفت: رامین دوست نزدیکم است و چه داخل زمین و چه بیرون زمین بازیکن فوق‌العاده بزرگی است و زندگی حرفه‌ای دارد.

او سپس تاکید کرد: ما باید یاد بگیریم که به تصمیم هر بازیکنی احترام بگذاریم. من مطمئنم رامین رضائیان امسال بهترین عملکرد را خواهد داشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 09 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به حضور بازیگران در افتتاحیه رستوران پوریا پورسرخ؛ از علی اوجی بدون نرگس محمدی و طناز طباطبایی تا بهرنگ علوی و لیلا بلوکات
ویدئوی دیده‌نشده از دورهمی دکتر پزشکیان و فرزندانشان در خانه گرم و صمیمیشان با مبلمان گلدار/ چه نوه‌ی شیطون و بانمکی هم دارن!
نگاهی به مراسم افتتاحیه رستوران لاکچری علی دایی در اردبیل و رد شدن شهریار فوتبال ایران از زیر قرآن/ دعای مردم ایران همیشه پشت شماست+عکس
(ویدئو) حضور عادل فردوسی پور و جامعه ورزشی در مراسم ترحیم دختر امیر حاج رضایی / روحش شاد و یادش گرامی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دکوراسیون اتاق خواب پسر ستاره سادات قطبی با قاب هایی از دوران نوزادی آقا محمدحسین +عکس عکس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی