ساعدنیوز
ساعدنیوز

ستاره ای جدید در عرصه سینما و تلویزیون / کاوه کوچکترین بازیگر سریال زیرخاکی تاریخ ساز شد!

  شنبه، 21 مهر 1403
ستاره ای جدید در عرصه سینما و تلویزیون / کاوه  کوچکترین بازیگر سریال زیرخاکی تاریخ ساز شد!
رایان سرلک، بازیگر توانمند کودک و نوجوان ایرانی، با بازی درخشان خود در چندین سریال، نظر منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کرده است. او به دلیل بازی طبیعی و احساساتی‌اش در یک فیلم، جایزه ارزشمندی را دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، به نقل از امور اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان، 19 مهر با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، برگزار شد.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان

رایان سرلک، بازیگر توانمند کودک و نوجوان ایرانی، با بازی درخشان خود در چندین سریال ، نظر منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کرده است. او به دلیل بازی طبیعی و احساساتی‌اش در یک فیلم، جایزه ارزشمندی را دریافت کرده است. او با بازی در سریال زیر خاکی به کارگردانی جلیل سامان به شهرت رسید و نقش «کاوه» را ایفا کرد. بازی رایان سرلک در سریال زیر خاکی باعث شد تا به عنوان یکی از چهره‌های محبوب کودکانه شناخته شود و با بازیگران مطرحی چون پژمان جمشیدی و ژاله صامتی همبازی شود.رایان سرلک به عنوان یک استعداد جوان در عرصه هنرهای نمایشی ایران شناخته می‌شود و آینده روشنی در انتظار اوست.

رایان سرلک

یکی از مهم‌ترین افتخارات اخیر رایان سرلک، دریافت جایزه بهترین بازیگر کودک و نوجوان در جشنواره‌های مختلف فیلم است. او برای بازی در فیلم‌هایی همچون “دختر برقی” و “تابستان همان سال” مورد تقدیر قرار گرفته است. این جوایز نشان از استعداد و توانایی بالای او در بازیگری دارد!

رایان سرلک

و در نهایت یادداشت رایان سرلک در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بماند به یادگار از اولین جایزه در دنیای بازیگری. خیلی ممنونم از تبریکات و آرزوهای قشنگتون؛ امیدوارم تمام کودکان سرزمینم این حس قشنگ را تجربه کنند.

رایان سرلک


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حمله محمدرضا شهبازی مجری صداوسیما به علی دایی پس از اظهاراتش راجع به غزه و لبنان: برای امنیت پول باید خرج بشه که وقتی گردنبند شما رو دزدیدند سه سوته دزد رو بگیرند+ویدیو (931 نظر) خلاقیت خنده دار ایرانیِ نمونه در استفاده از کاسه توالت به عنوان منقل هنگام پختن جوجه کباب حماسه تاریخی آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (445 نظر) مهران غفوریان: کارگردان از من خواست برقصم و خیلی خوب رقصیدم شب که اومدم خونه گریه کردم احساس کارگری میکردم!+فیلم (280 نظر) خانه مسعود پزشکیان زیر ذره‌بین؛ از مبلمان قدیمی و صنایع دستی اصفهان روی میز تا فرش تبریز اتاق نشیمن و دیوارهای گچیِ کنده شده، بدون کاغذ دیواری+عکس/ باصفا به سبک خانه‌‌های قدیمی (277 نظر) لحن شیرین رهبر معظم انقلاب به هنگام سفارش چای برای پذیرایی از میهمان ویژه اش: آقا حالا وقت چائیِ +فیلم (188 نظر) چیدمان شیک مبلمان ساده و خوش رنگ خانه بدون تجملات سید ابراهیم رئیسی/لوستر طلایی، فرش ایرانی، کتابخانه چوبی، جلو مبلی و عکس بزرگ آن شهید روی دیوار... (103 نظر) (عکس) خنده معنادار آقا در کنار موشک‌های بالستیک سپاه / پیرِ ما اشرف مخلوقات است ... (88 نظر) علی دایی: احمدی نژاد را به رختکن راه ندادم، در نامه‌ای محرمانه از تیم ملی اخراجم کرد! (81 نظر) خانه سید محمد خاتمی زیر ذره‌بین؛ از مبلمان شیک و تابلوی تذهیب روی دیوار تا کاغذ دیواری ساده و میز چوبی گرد/ اصیل مثل خانه های ایرانی (81 نظر) شادی مختاری: من مخالف حضور ایران در سوریه بودم و عصبانی بودم (66 نظر) علیرضا بیرانوند: توی شهر خرم آباد برای چند تا خانواده خونه گرفتم با رهن کامل و سندشون پیش خودمه؛ هر سری که میرم اضافه تر میشن+ویدیو (60 نظر) اتاق کار ساده و محل استراحت بدون تجملات شهید سلیمانی در کرمان/ یادگاری به جامانده از سردار دلها و رهبر انقلاب که زینت بخش دیوار است+عکس (60 نظر) همزاد پارسا پیروزفر، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/یکی از یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (55 نظر) چیدمان شیک مبلمان لاکچری و خوش رنگ خانه مدرن الهام حمیدی/ آینه کنسول ،پرده، لوستر، گل و گیاه آپارتمانی خاص خانم بازیگر باسلیقه 👌 (54 نظر) افسانه پاکرو: محمدرضاگلزار تنها پسر شایسته ایران است، چهره خوبی دارند +ویدئو (51 نظر)
تیتر امروز   
خواص خارق العاده روغن هسته سیب در طب سنتی
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 22 مهر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 22 مهر 1403
فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 22 مهر 1403 + فیلم
بیوگرافی و زندگی خصوصی فرهنگ زرگرباشی، شاهین سریال ازسرنوشت و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
حمله تند کیهان به ناصر ملک مطیعی / هدف واقعی سازندگان فیلم چه بود؟
لیست کاملی از هنرمندان معروفی که بعد ورود به سینما و تلویزیون تغییر نام دادند/ از صبا راد تا ثریا قاسمی و سعید راد+عکس
حفر تونل به پارکینگ خانه همسایه برای رسیدن به گنج تاریخی! +عکس
رسوم عجیب جهان پارت 4 ؛ مسابقه شلاق‌زنی برای مرد شدن
حکایت های خواندنی ؛ حکایت فیل در تاریکی مولانا
عجیب ترین گریم رابعه اسکویی / رابعه اسکویی: سخت ترین کار در حوزه بازیگری، کار برای مخاطب کودک است!
بازجویی سردار قاآنی، فوت همسر رهبر معظم انقلاب، ترور عراقچی و.../ مروری بر پروژه‌های سنگینی که شکست خورد
(عکس) استفاده از صنایع دستی ایرانی در دکوراسیون محل سخنرانی رهبر انقلاب؛ از پته دوزی زنان کرمانی تا نگارگری هنرمندان اصفهانی / رهبری مذهبی اما دلباخته فرهنگ ایران
نابغه ایرانی که اشک چینی‌ها را درآورد
نمودی از چهره جدید رپ انقلابی؛ کلاشینکف مبارزه با صهیون
منتخب روز   
(فیلم) وقتی منتالیست برنامه عمارت تو شبکه 3 لامپ رو با پیشونی روشن میکنه! (فیلم) هوش مصنوعی این نقاشی‌های معروف قدیمی رو زنده کرد / با این 5 ابزار هوش مصنوعی عکس عزیزانت رو که از دستشون دادی متحرک کن ... روستای تاریخی 7000 هزار ساله کندوان ؛ با خانه هایی در دل صخره هایش در آذربایجان شرقی حامد آهنگی: در زمان قدیم زمان مادربزرگ پدربزرگا هیچ کاری نبود جز بچه دار شدن! / فقط تولید می‌کردن، خدمات پس از تولید وجود نداشت، یه بار موقع زایمان میدیدنش، یبارم از سربازی مرخصی میومد! پاسداشت مقام والای حاج قاسم سلیمانی به سبک مسعود پزشکیان با سبد گل مملو از گل‌های داوودیِ زرد و سفید+عکس/عطر گل‌ها ادای دِینی به سردار دلها مهران مدیری به رامبد جوان : عاشق شدی ؟ آره خیلی زیاد؛ نگار خیلی آروم و درونی و ساکته چطور با تو سر میکنه؟ هشدار: فوراً بلاگرها را آنفالو کنید/ ساعت 12 شب صفحه‌ام را خصوصی می‌کنم و عکس‌های خیانتش را می‌گذارم! خانه سید محمد خاتمی زیر ذره‌بین؛ از مبلمان شیک و تابلوی تذهیب روی دیوار تا کاغذ دیواری ساده و میز چوبی گرد/ اصیل مثل خانه های ایرانی خانه مسعود پزشکیان زیر ذره‌بین؛ از مبلمان قدیمی و صنایع دستی اصفهان روی میز تا فرش تبریز اتاق نشیمن و دیوارهای گچیِ کنده شده، بدون کاغذ دیواری+عکس/ باصفا به سبک خانه‌‌های قدیمی (فیلم) فرار آمریکایی‌ها از خلیج فارس قبل از پاسخ کوبنده سپاه! / که میگفتین اسرائیل پشتش به آمریکا گرمه؟ این هم از آمریکا! تصویری جالب و پُربازدید از رهبر معظم انقلاب فنجان به دست در راهپیمایی لندن روش های نگهداری و تازه ماندن لیمو ترش