دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو 

شنبه، 30 تیر 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از سینه زنی شاهرخ خان در هیئت عزاداری امام حسین ( ع ) را مشاهده می کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، شاهرخ خان بازیگر، تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی هندی است که در سینمای هندی‌زبان کار می‌کند. او کار بازیگری خود را با بازی در نقش یک سرباز در مجموعهٔ دوردارشان تحت عنوان سرباز (1988) آغاز کرد؛ نقشی که او را به شهرت رساند و منجر به ایفای شمار بیشتری نقش در نمایش‌های تلویزیونی شد.

کارهای بشردوستانه خان شامل خدمات بهداشت و درمان و امداد به فاجعه‌دیدگان بوده و در 2011 به دلیل پشتیبانی از آموزش کودکان، جایزه‌ای از یونسکو دریافت کرد. او در 2018 برای رهبری در حمایت از حقوق زنان و کودکان در هند، جایزهٔ کریستال مجمع جهانی اقتصاد را دریافت کرد. خان چندین بار در فهرستی از تأثیرگذارترین افراد در فرهنگ هند قرار گرفته و در سال 2008، نیوزویک او را یکی از پنجاه فرد قدرتمند در جهان معرفی کرد.مجلهٔ تایم در سال 2023 او را یکی از 100 شخص تأثیرگذار در جهان نامید.


6 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
پربازدید شدن احترام فرزندان رهبر معظم انقلاب به برادر بزرگتر در ترتیب نشستن در مراسمی در آخرین جمعه تیر ماه+عکس/ جلب توجه کردن محاسن سفید هر 3 پسر رهبری
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟