سیستم روکش های جمع شوی استخر

این سیستم با ظاهری زیبا، استفاده ی بسیار دارد و بسیار مستحکم بوده و هیچگونه هزینه ی نگهداری ندارد. همچنین امکان جا به جایی و انتقال سیستم در آینده نیز وجود دارد.

در سیستم سقف متحرک استخر ایزی رولاپ، از مصالح بسیار مرغوب استفاده شده است. اسکلت آن از قوس های آلومینیومی بوده و پوشش آن را نیز ورق های پلی کربنات مشبک و پرداخت شده تشکیل می دهد. به همین دلیل سازه ی آن بسیار تمیز، مدرن و با ظاهری زیبا بوده و استفاده از آن نیز بسیار عملی و کار آمد می باشد

قطعات متحرک بر روی چرخ هایی از جنس پلی آمید، با اتصالات ضدزنگ حرکت می کنند. برای آب بندی و پوشش فضای خالی بین قطعات جهت جلوگیری از تبادل حرارت، از نوارهای لاستیکی و چسب های سیلیکونی استفاده شده است. فضای خالی بین دیواره ی جلویی و زمین با نوارهای برسی، پر و آب بندی شده است. ساختمان سازه و پوشش آن در مقابل عوامل متعارف بیرونی از قبیل رطوبت، اشعه آفتاب، باران، برف، حرارت (-50c تا 115c) و شرایط داخل سازه همچون رطوبت بالا در درون وعوامل شیمیایی موجود در آب و بخار آب مقاوم می باشد.

مزایای سیستم پوشش های جمع شوی استخر

مدل تلسکوپی می تواند به طور کامل و یا قسمتی از آن باز و یا بسته شود. تنها در چند دقیقه می توانید از احساس خوشایند شنا در فضایی روباز و یا سرپوشیده لذت ببرید. زمان مفید فصل شنای شما را بسیار طولانی تر از دوره ی محدود به تابستان کرده و باعث افزایش بهره وری شما از محیط زندگی تان می گردد.

استخر شما در نهایت تمیزی بوده و بدون هرگونه آلودگی، گرد و خاک، برگ و خاشاک باقی می ماند و این خود باعث کاهش هزینه های نظافت و نگهداری بوده و صرفه جویی در خرید مواد شیمیایی ضدغفونی کننده می نماید.

زمانی که سیستم به طور کامل بسته و قفل باشد، اطفال و حیوانات از ایمنی کامل در اطراف استخر بهره مند می شوند. ورق های نیمه شفاف (مات) شما را در مقابل نگاه و چشمان کنجکاو محافظت می کنند. ضمنا سبب پیشگیری موثر از خرابی های احتمالی استخر و تجهیزات آن در طول زمستان می شود.

تصویر

ساخت استخر ارزان

قطعات متحرک بر روی چرخ هایی از جنس پلی آمید، با اتصالات ضدزنگ حرکت می کنند. برای آب بندی و پوشش فضای خالی بین قطعات جهت جلوگیری از تبادل حرارت، از نوارهای لاستیکی و چسب های سیلیکونی استفاده شده است.

راه اندازی استخری

فضای خالی بین دیواره ی جلویی و زمین با نوارهای برسی، پر و آب بندی شده است. ساختمان سازه و پوشش آن در مقابل عوامل متعارف بیرونی از قبیل رطوبت، اشعه آفتاب، باران، برف، حرارت (-50c تا 115c) و شرایط داخل سازه همچون رطوبت بالا در درون وعوامل شیمیایی موجود در آب و بخار آب مقاوم می باشد.

ورق پلی کربنات به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد، خرد و یا تکه نمی شود و مقاومت آن با گذشت زمان کاهش پیدا نمی کند. دارای رنگ های متنوع شامل: شفاف، سبز، آبی، شیری و خاکستری می باشد. با توجه به وزن، دارای مقاومت و سختی زیاد بوده و در برابر ضرباتی چون برخورد توپ و یا باد شدید و تگرگ مقاوم می باشد ( 200مرتبه مقاوم تر از شیشه). مقاومت شیمیایی بالا به خصوص در محیط های اسیدی دارد.

غیرقابل اشتعال بوده و از شفافیت بالایی برخوردار می باشد و نور را به راحتی عبور می دهد. به راحتی با استفاده از آب و پارچه نرم و مواد پاک کننده قابل شستشو بوده و تمیز میگردد.