دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

تأکید امام جمعه و فرماندار شوشتر بر مردم محور بودن برنامه‌های فرهنگی 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
کد خبر: 402884
ساعدنیوز: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر با حضور امام جمعه و فرماندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر روز یکشنبه 21 مرداد ماه برگزار شد. حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب‌پور امام جمعه شوشتر و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، در این جلسه اظهار کرد: بازسازی هویت اسلامی – ایرانی با محوریت دارالمؤمنین شوشتر مسئله بسیار مهمی است که همواره مورد توجه شورای فرهنگ عمومی بوده و نیاز است برای تحقق آن اقدامات مبتنی بر مشارکت مردم را عملی کرد.

وی افزود: انتظار می‌رود با توجه به وجود شخصیت‌های برجسته فرهنگی در گذشته و حال شوشتر، ایجاد پارک مشاهیر که انتظار به حق برخی از مطالبه‌گران هم بوده ان‌شاءالله در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به انجام برخی تحقیقات و پژوهش‌ها توسط گروه‌های مردمی در خصوص ثبت خواهرخواندگی بین شهرهای “شوشتر” و “آگرا” کشور هندوستان، بیان کرد: مدفن قاضی نورالله شوشتری مشهور به شهید ثالث که از مشاهیر شوشتر به شمار می‌رود در شهر آگرا در کشور هند است که به واسطه تحقیقات صورت گرفته توسط گروه‌های مردمی و پیگیری ایشان، نقاط اشتراک زیادی بین این دو شهر وجود دارد و بنابراین خواهرخواندگی بین این دو نیاز به پیگیری دارد.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین این دو شهر با هدف معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های فرهنگی و افتخارات این دیار است که نیازمند بررسی‌های بیشتر برای جزئیات این اقدام است. بر مردم محور بودن برنامه‌های فرهنگی در شوشتر تأکید داریم

همچنین سید محسن سید موسوی فرماندار شهرستان و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی در این نشست اظهار کرد: در مدتی که توفیق خدمت به مردم شریف شوشتر را داریم، سعی کردیم برنامه‌ها به سمت مردمی شدن پیش برود و بر این مسئله تأکید داریم چرا که در صورت محور بودن مردم عزیز، برنامه‌ها زنده و پابرجا خواهند ماند.

وی افزود: برنامه‌های باشکوه و کم‌نظیری در سطح شهرستان در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) انجام شد و پشتیبانی خوبی هم از سوی دستگاه‌های مربوطه شکل گرفت. وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای خدمت‌رسانی به زوّار اربعین ابراز کرد: 6 موکب در مرز چذابه و 4 موکب در عراق راه‌اندازی شده که مجموعه دولت در شهرستان حمایت لازم را از این خادمان زوّار خواهند داشت.

فرماندار شوشتر اقدامات فرهنگی تابستانه در شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و در این خصوص خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی بسیار خوبی در تابستان در شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا شد که محور این‌ها مساجد هستند. در برگزاری این برنامه‌ها ادارات مختلف و مرتبط همکاری‌های خوبی داشتند که از آن‌ها تقدیر می‌کنیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
حضور بازیگران در مراسم افتتاحیه رستوران امیرخسرو عباسی در تهران؛ سپند و کمند امیرسلیمانی، شقایق فراهانی، کامران تفتی و... +عکس/ خبری از بهاره رهنما نبود
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به دکوری‌های بامزه ویترین خانه پوریا پورسرخ که در مسافرت به کشورهای مختلف خریده+ویدیو/ سلیقه جالب آقای بازیگر در انتخاب تابلو برای دیوار منزلش👌
خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا با احداث توالت استاندارد حماسه آفرید+ عکس/ بنازم به این ذهن خلاق مریض😂
(عکس) گفتگوی چهره به چهره رهبر انقلاب با کادر درمان و بیماران بعد از مرخص شدن از بیمارستان / تنت به ناز طبیبان نیاز مباد ...
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه