۱۵ تا از بهترین نرم افزارها برای طراحی پست و استوری اینستاگرام۲۰۲۱

  چهارشنبه، 18 آبان 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
۱۵ تا از بهترین نرم افزارها برای طراحی پست و استوری اینستاگرام۲۰۲۱
اگر شما در اینستاگرام تولید محتوا می کنید، احتمالا دغدغه انتخاب بهترین برنامه ها برای ساخت پست و استوری اینستاگرام را دارید. اما دیگر نگران نباشید چون ما در این مقاله ۱۵ تا از بهترین نرم افزارها برای طراحی پست ها و استوری اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

اینستاگرام به مرور زمان فضایی حرفه ای تر رقابتی تر میشود. در بین بی نهایت محتوا، اگر بخواهید کسب و کاری راه بیندازید یا مخاطبهای زیادی جذب کنید، کارتان سخت میشود. مثلا دیگر فیلترهای اینستاگرام جوابگوی نیازتان نمیشود و در به در دنبال برنامه ساخت پست و استوری اینستاگرام می گردید. ما اینجا می خواهیم کار شما را راحت کنیم و بنا به نیاز هر محتوایی، (مثل عکس و فیلم) برنامه هایی که می توانید با آن محتوا را بسازید معرفی می کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

  • InShot: این برنامه بهترین و کاربردی ترین برنامه برای ادیت ویدیو و ساخت کلیپ برای استوری اینستاگرام است. این اپلیکیشن در عین حرفه ای بودن برای استفاده راحت و ساده است. با قابلیت هایی که دارد میشود ویدیو را تقسیم، ادغام و کوتاه کرد یا آن را برش داد. علاوه بر این میشود نور و روشنایی را تنظیم کرد و کیفیت ویدیو را افزایش داد. دو تا ویژگی دیگر هم دارد. یکی امکان اضافه کردن موزیک به ویدیو و بعدی قابلیت Video square برای پخش در اینستاگرام است. ضمنا این اپلیکیشن برای استفاده رایگان است.
اینشات
  • StoryArt: یکی از بالاترین رتبه بندی برنامه های ویرایش استوری اینستاگرام در Google Play (4.7 ستاره) و Apple Store (4.8 ستاره) است. استفاده از این برنامه بسیار آسان است، زیرا طیف گسترده ای از قالب های از پیش تعیین شده را ارائه می دهد که می توانید مستقیماً برای ایجاد استوری اینستاگرام خود از آنها استفاده کنید. این برنامه را می توانید هم برای اندروید و هم ios دانلود کنید.
StoryArt
  • Picsart: پیکس آرت یک نرم افزار بسیار پرکاربرد برای طراحی و ادیت عکس به صورت حرفه ای است. در این برنامه قابلیت های بسیار گسترده ای وجود دارد که شما با آنها می توانید به طور حرفه ای عکس هایتان را ویرایش کنید بنابراین اگر می خواهید که عکس های حرفه ای برای اینستاگرام تان طراحی کنید پیشنهاد می کنم مقاله آموزش ادیت حرفه ای عکس های اینستاگرام با پیکس آرت را مطالعه کنید. با پیکس آرت می توانید ادیت های خفن و جذاب برای عکس های تان بزنید. این برنامه علاوه بر اندروید برای ios هم در دسترس هست.

 پیکس آرت
  • Unfold: تمام ویژگی های Unfold رایگان نیست اما با استفاده از ویژگی های رایگان این برنامه می توانید استوری های جذابی برای پیج اینستگرام تان تولید کنید. این برنامه قالب های مینیمال و زیبایی را برای ایجاد استوری های جذاب در اینستاگرام ارائه می دهد. شما نیازی به تنظیم یک حساب کاربری ندارید و می توانید به سادگی برنامه را دانلود کنید و شروع به تولید محتوا حرفه ای برای اینستاگرام تان کنید. این برنامه را می توانید هم برای اندروید و هم ios دانلود کنید.

Unfold
  • Canva: اگر دنبال درست کردن عکس برای شبکه های اجتماعی هستید، نیازی نیست بیشتر بگردید. این برنامه کلی الگو و قالب آماده ی عکس و ویدیو، عکس متن دار، پوستر و امثال این ها دارد. قالب های آماده و متنوع کانوا، هم برای پست و هم برای استوری، جذاب و به درد بخور هستند. قالب های Canva هم رایگان هستند هم پولی و شما می توانید از بین آن ها مطابق با نیاز انتخاب کنید. یکی از ویژگی های جذاب این برنامه امکان گذاشتن استوری های انیمیشنی هست. در واقع طبق نظر اکثر کاربران، کانوا بهترین برنامه ساخت پست اینستاگرام حساب میشود.
Canva
  • Adobe Spark: برنامه های Adobe Spark Post و Video برای ایجاد استوری اینستاگرام عالی هستند. شما می توانید از آن ها برای افزودن افکت به تصاویر استفاده کنید همچنین چندین صدا، فونت، انیمیشن و جلوه های دیگر طراحی در آن وجود دارد که می تواند به جذاب شدن استوری و پست شما کمک کند.

    از ویژگی های این برنامه می توان گفت:

  • پست های ویدیویی متحرک ایجاد می کند.
  • گزینه های تایپوگرافی زیبایی دارد.
  • میلیون ها عکس استوک برای انتخاب دارد.
  • این برنامه از سیستم عامل های اندروید، iOS و دسکتاپ پشتیبانی می کند.

Adobe Spark
  • Typorama: اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتوانید به سرعت متن های سرگرم کننده و جذاب را روی تصاویر استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، Typorama بهترین گزینه برای شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پس زمینه انتخاب کنید و شروع به تایپ پیام خود کنید. جدا از ابزارهای پیشرفته متن، این برنامه چندین ویژگی ویرایش عکس را نیز ارائه می دهد.

    از ویژگی های این برنامه می توان گفت:

  • بیش از ۵۰ سبک تایپوگرافی دارد.
  • دارای بیش از ۱۰۰ فونت است.
  • این برنامه در حال حاضر فقط برای دستگاه های iOS در دسترس است.

  • هزاران تصویر استوک برای انتخاب دارد.
Typorama

بهترین وبسایت ها برای دانلود تصاویر رایگان

می خواهید تصاویر رایگان و بدون مشکل کپی رایت دانلود کنید؟ پس ادامه مطلب را با دقت بیشتری مطالعه نمایید چون به شما سایت هایی را معرفی می کنیم که بتوانید به راحتی عکس های مورد نیازتان را از آنجا دانلود و استفاده کنید.

وبسایت های رایگان برای دانلود تصاویر:

  • Pexels
  • Unsplash
  • Pixabay
  • Reshot
  • Foca
  • Picspree
  • Freepik
  • Canva
دانلود تصاویر

همانطور که در ابتدا هم گفتیم ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن ها برای طراحی استوری و پست اینستاگرام را به شما معرفی کردیم اکنون شما می توانید بر اساس نیازتان از آن ها استفاده کنید. بنابراین تردید را کنار بگذارید و با استفاده از این برنامه ها، یک محتوا جذاب تولید کنید. راستی، اگر فکر می کنید که نرم افزار خوبی بوده است که ما در این مقاله آن را معرفی نکردیم حتماً در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (192 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (137 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (126 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (123 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (90 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (65 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (63 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (60 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (58 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (45 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (32 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (27 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (23 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 4 مرداد 1403
فال روزانه امروز پنجشنبه 4 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 4 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 4 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 4 مرداد 1403+فیلم
تکلیف سربازی مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند مشخص شد / پاسخ قاطع مدیران تراکتور به یک سؤال حیاتی
خاطره تکان دهنده ناصرالدین شاه از موزه لوور
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 4 مرداد 1403
راستی آزمایی ادعای جنجالی مجری تلویزیونی پرسپولیسی علیه مهدی ترابی / آیا خرید 70 میلیاردی زنوزی مجبور به رفتن به فجر سپاسی شیراز می شود؟
تماس تلفنی سیدمحمد خاتمی با علی دایی برای عیادت از شهریار فوتبال ایران/ بسیار علاقه‌مند بودم که شخصاً به عیادت شما بیایم اما...+عکس
مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به عروسش: تو چرا ساکتی، چیزی نمیگی، سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود
تابستان و نوشیدنی‌های خنک: آب بهتر است یا شربت؟!
تفاوت گوشی ویتنام و چین چیست: کدام مونتاژ ارزش خرید دارد؟
(عکس) رونمایی از عروسک خوشگل المپیک 2024 پاریس/ چه رنگ جذابی داره + تصاویر کارخانه تولید کننده عروسک المپیک
(عکس) میز عسلی های سنگی و گلدان بسیار خوشرنگ خانه بهرام رادان و همسرش، مینا مختاری/ تاثیر حیرت‌انگیز اکسسوری‌های آبی رنگ درخانه‌ای با مبلمانی به رنگ خنثی
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....