۱۰ تا از بهترین ویدیو پلیرهای ۲۰۲۱

  پنجشنبه، 19 آبان 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
۱۰ تا از بهترین ویدیو پلیرهای ۲۰۲۱
آیا به دنبال بهترین ویدیو پلیر برای گوشی اندروید خودتان هستید؟ در این مقاله امروز قصد داریم به معرفی ۱۰ تا از بهترین ویدیو پلیرهای اندروید ۲۰۲۱ که نیاز شما را در این حوزه کاملاً برطرف می کنند بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

در سال های نه چندان دور پخش فایل های سنگین و با کیفیت در موبایل ها امکان پذیر نبود و معمولا کاربران مجبور بودند تا آن ها را به فرمت ها و کیفیت های نازل تر تبدیل کنند. اما امروزه به لطف سخت افزار قدرتمند مورد استفاده در گوشی های هوشمند می توان اغلب فایل ها با کیفیت های مختلف را به آسانی مشاهده نمود. اگرچه اغلب دستگاه ها با یک اپلیکیشن پخش ویدیو پیش فرض عرضه می شوند؛ ولی بهره گیری از عناوین اختصاصی دیگر می تواند تجربه ای غنی تر را فراهم سازد. به همین دلیل در ادامه به دنبال بهترین ویدیو پلیر برای سیستم عامل اندروید رفته ایم و به معرفی برنامه های برتر خواهیم پرداخت.

بهترین ویدیو پلیر برای دستگاه های اندرویدی

بدون شک هر کاربر باید با توجه به نیازهای خود اقدام به انتخاب عنوان مناسب کند؛ در نتیجه ممکن است همه عناوین معرفی شده در ادامه برای تمامی افراد کاربرد نداشته باشد. در نتیجه بهتر است خود را محدود به یک برنامه خاص نکنید و پس از امتحان کردن چند مورد از آن ها، به گزینه مطلوب دست پیدا نمایید.

  • MX Player: دارای رابط کاربری مرتب و آسان برای استفاده می باشد و تقریباً از تمام فرمت های فایل تصویری و صوتی پشتیبانی می کند. همچنین یکی از بهترین ویدیو پلیر اندروید محسوب می شود که دارای بسیاری از ویژگی ها، از جمله پشتیبانی از زیرنویس ، حرکت به جلو/عقب ، بزرگنمایی/کوچک نمایی برای تغییر اندازه متن ، کنترل های حرکتی مانند بزرگنمایی و کوچک کردن آسان با کشیدن روی صفحه است. همچنین دارای ویژگی قفل بچه روی صفحه است. این برنامه به صورت رایگان با تبلیغات در دسترس است و به راحتی می توانید آن را دانلود کنید.

MX Player
  • VLC for Android: اپلیکیشن VLC یکی از بهترین ویدیو پلیر های مخصوص کامپیوتر شناخته می شود که نسخه موبایل آن برای صاحبان دستگاه های اندرویدی هم در دسترس قرار گرفته است. این اپ متن باز و کراس پلتفرم می تواند برای پخش فایل های تصویری و صوتی مورد استفاده قرار بگیرد و از استریم تحت شبکه نیز پشتیبانی به عمل می آورد. صفحات برنامه VLC در اندروید از طراحی خوبی برخوردار هستند و در هنگام نمایش ویدیوهای تمام صفحه می توان به آسانی از طریق کنترل های لمسی اقدام به تغییر تنظیمات مختلف از جمله حجم صدا و میزان روشنایی کرد. پشتیبانی از چند ترک صدا، زیرنویس و اکولایزر پنج کاناله از دیگر ویژگی های کلیدی اپ هستند. اگر به دنبال بهترین ویدیو پلیر همه کاره رایگان اندروید بدون تبلیغات درون برنامه ای هستید، VLC می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

VLC for Android
  • Video Player All Format: پخش کننده Video Player All Format (همچنین XPlayer نیز شناخته می شود) یکی از بهترین پخش کننده فیلم اندروید به لطف ویژگی هایی مانند پشتیبانی از فرمت گسترده ، قابلیت پخش ultraHD و 4K و رمزگشایی سخت افزار و نرم افزار است. این برنامه شامل مواردی مانند کنترل حرکت ، سرعت پخش متغیر و پشتیبانی Chromecast است. حتی می توانید ویدئوهای خود را در یک پنجره بازشو مشاهده کنید ، به شما این امکان را می دهد که چند کار را انجام دهید یا فیلم هایی را در پس زمینه پخش کنید بنابراین می توانید هنگام انجام کارهای دیگر فقط گوش دهید.

Video Player All Format
  • KMPlayer: اپلیکیشن پخش ویدیو KMPlayer یکی دیگر از عناوین مشهور در دنیای کامپیوترها است که در لیست بهترین ویدیو پلیر های موبایل هم قرار دارد. نسخه مخصوص سیستم عامل اندروید آن می تواند از فرمت ها و کدک های مختلفی پشتیبانی کند و کتابخانه ای از فایل های موجود روی دستگاه را در اختیار کاربر می گذارد که به صورت خودکار به روز می شود. همچنین می توان فایل های قرار گرفته روی فضای ذخیره سازی ابری را هم به موارد کتابخانه اضافه کرد و به صورت مستقیم از گوگل درایو ویدیو تماش نمود. پشتیبانی از نمایش زیرنویس ویدیوها، تغییر سرعت پخش، کنترل لمسی صدا و میزان نور از دیگر قابلیت های مهم برنامه KMPlayer هستند. یکی از ویژگی های نسبتا جدید این برنامه تحت عنوان KMP Connect ارائه شده است که امکان مشاهده مستقیم فایل های ویدیویی قرار گرفته روی کامپیوتر را از طریق موبایل فراهم می سازد. به طور کلی محیط آن از طراحی ساده ای برخوردار است که کار با آن را آسان می کند. البته در نسخه رایگان تبلیغات نمایش داده می شود؛ اما محدودیتی در استفاده از امکانات وجود ندارد.

KMPlayer
  • BSPlayer: یک پخش کننده ویدئویی قوی Android است این پخش کننده ویدئویی شامل پشتیبانی از فایل های زیرنویس شده و همچنین زیرنویس های داخلی با فرمت هایی مانند MKV می باشد. این برنامه حتی می تواند به صورت خودکار فایل های زیرنویس مناسب را به صورت آنلاین پیدا کند. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده pop out” viewer ،BSPlayer” است که می توانید از آن برای مشاهده فیلم ها در پنجره بالای برنامه های دیگر خود استفاده کنید.

BSPlayer
  • FX Player: پخش کننده FX Player می تواند فیلم هایی با وضوح بالا ، از جمله فرمت های ویدیویی 1080p و ۴K را بدون اشکال پخش کند. این ویدیو پلیر دارای قابلیت پخش شگفت انگیز بازشو است که با استفاده از آن می توانید فیلم ها را روی یک صفحه شناور تماشا کنید در حالی که می توانید همزمان از برنامه های دیگر استفاده کنید. همچنین این قابلیت را دارد که شما بتوانید اندازه صفحه پخش ویدئو را تغییر دهید.

FX Player
  • PlayerXtreme: اپلیکیشن PlayerXtreme یکی دیگر از بهترین ویدیو پلیر های دستگاه های اندرویدی است که می توان برای پخش فایل های صوتی هم کاربرد بسیاری داشته باشد. این اپ رایگان از شتاب دهنده سخت افزاری و دیکود چند هسته ای بهره می گیرد و می تواند از چندین ترک صوتی، کنترلرهای لمسی مختص به زیرنویس، پخش ویدیو در پس زمینه و افزایش صدا تا ۲۰۰ درصد پشتیبانی به عمل آورد. رابط کاربری با امکان استفاده آسان از نکات مهم درباره برنامه PlayerXtreme است. البته عملکردهای جانبی در این اپ به خوبی سایر رقبای آن نیست و ممکن است برخی از ویژگی ها مثل جمع آوری خودکار فایل ها در کتابخانه با مشکل برخورد کند و مجبور شوید تا به صورت دستی این کار را انجام دهید.

PlayerXtreme
  • MiXplorer Silver: پخش کننده ویدیو با فرمت های رایج بسیار خوب است و شما می توانید از ویژگی خوب زیرنویس آن استفاده کنید ،همچنین دارای قفل بچه روی صفحه است. توجه داشته باشید که نسخه Google Play یک برنامه تجاری 4.49 دلاری با ویژگی های اضافی است. و میتوان گفت این برنامه جز یکی از بهترین پخش کننده ویدیو است.

MiXplorer Silver
  • Video Player HD: ممکن است نام متمایزی نداشته باشد ، اما یکی از بهترین پخش کننده های ویدئویی اندروید به دلیل پشتیبانی از پخش ویدئوهای ۴K و تعداد زیادی ویژگی پخش آسان است. در حالی که کنترل های روی صفحه به شما این امکان را می دهد که به اکولایزر ۱۰ باند دسترسی داشته باشید، سرعت پخش را پیکربندی کرده و حالت شب را فعال کنید. اگر پخش همزمان نباشد ، کاربران می توانند صوت یا زیرنویس را تغییر دهند و همچنین می توانند تایمر خواب را فعال کنند.

Video Player HD
  • Wondershare: پخش کننده Wondershare ممکن است پخش و تنظیمات پیشرفته سیستم را ماند بقیه ویدیو پلیر ها نداشته باشد. اما این ویدیو پلیر از انواع مختلفی از فرمت های فایل پشتیبانی می کند.همچنین شما می توانید از ویژگی زیرنویس آن استفاده کنید.

Wondershare

در این مقاله در رابطه با بهترین ویدیو پلیر اندروید صحبت کردیم و به معرفی ۱۰ تا از بهترین ویدیو پلیرهای ۲۰۲۱ پرداخیتم. شما از چه نرم افزاری برای پخش فایل های ویدیویی و فیلم های خود استفاده می کنید؟ آیا از امکانات آن راضی هستید؟ نظرات و پیشنهاد های خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (560 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (145 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (45 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان