آموزش افزایش صدا گوشی سامسونگ+ معرفی نرم افزار

  شنبه، 30 مهر 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
آموزش افزایش صدا گوشی سامسونگ+ معرفی نرم افزار
ما می‌دانیم که کم شدن صدای گوشی چقدر می‌تواند آزاردهنده باشد. بنابراین در این مقاله چند روش کاربردی که مشکل بسیاری از افراد را حل کرده به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی های موبایل برای پخش صدای فایل های صوتی و تصویری مجهز به یک اسپیکر کوچک هستند. هرچند برای اسپیکری با این ابعاد نمی توان انتظار صدایی فوق العاده داشت، اما کیفیت و حجم صدایی که این اسپیکرها تولید می کنند بسیار متفاوت است.برند سامسونگ، علی رغم نقاط قوت متعدد از جمله کیفیت بالای صفحه نمایش و کاربری آسان، همیشه اسپیکرهایی با کیفیت متوسط را روی گوشی های خود به کار گرفته است. به همین دلیل نحوه افزایش صدای گوشی سامسونگ سوال رایج بسیاری از کاربران این برند است. راه حل های متعددی برای افزایش صدای گوشی سامسونگ وجود دارد که برخی نرم افزاری و برخی سخت افزاری می باشند. در این مقاله قصد داریم روش های مختلف افزایش صدای گوشی سامسونگ را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

اسپیکر گوشی را تمیز کنید

قبل از اینکه بریم سراغ روش های نرم افزاری و نصب برنامه برای افزایش صدای گوشی اندروید، باید اطمینان داشته باشید از اینکه به طور کامل منافذ اسپیکر گوشی شما باز است.

شما می توانید با دو روش اسپیکر گوشی تان را تمیز کنید:

  • با یک سوزن به آرامی داخل بلندگو را تمیز کنید.
  • با استفاده از یک برس این کار را انجام دهید.

استفاده از قابلیت اکولایزر در گوشی سامسونگ

بعد از اینکه شما از تمیز بودن اسپیکر گوشی تان مطمئن شدید، اما باز هم مشکل کم شدن صدای گوشی برطرف نشد، باید سراغ راه حل های نرم افزاری برید.اولین راه حلی که برای افزایش صدا گوشی سامسونگ به شما پیشنهاد می کنم، بررسی گزینه Equalizer است. فقط کافیه که مسیر زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • گزینه Sound and vibration را انتخاب کنید.
تنظیمات گوشی
  • وارد قسمت Sound quality and effects شوید.
قسمت Sound quality and effects
  • در نهایت گزینه Equalizer را انتخاب نمایید.
اکولایزر

در این صفحه شما می توانید تنظیمات صدای گوشی تان را تغییر دهید، البته هر وقت که می خواستید، می توانید با انتخاب گزینه Normal تغییرات را به حالت اولیه برگردانید.

تنظیم صدا

بررسی تنظیمات تقویت صدا اندروید

برای اینکه میزان صدای قسمت های مختلف گوشی را بررسی کنید، کافیست مسیر زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی تان شوید.
  • برای تقویت صدا در گوشی گزینه Sounds and Vibration را انتخاب کنید.
تنظیمات گوشی
  • در صفحه ی باز شده گزینه Volume را انتخاب کنید.
ولوم
  • اکنون شما می تواند حجم صدای قسمت های مختلف گوشی را تنظیم کنید.
حجم صدا

۲ برنامه برای افزایش صدای گوشی سامسونگ

  • برنامه افزایش صدا MX Player: این برنامه را می توان بهترین و قوی ترین نرم افزار پخش کننده ی ویدیو برای اندروید نامید. این نرم افزار با پشتیبانی از بیش از 95 درصد فرمت های صوتی و تصویری، توانسته است محبوبیت زیادی را در بین کاربران برای خود ایجاد کند. قابلیت هایی مثل پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای برای سرعت در پردازش فیلم ها، و امکاناتی مانند پخش زیر نویس، نقش زیادی در محبوبیت این نرم افزار داشته اند.
  • اپلیکیشن افزایش صدا Equalizer: تقویت کننده باس و تقویت کننده صدا با کنترل میزان صدا ، تغییر گوش دادن به موسیقی ، تقویت صدای باس ، به تنظیم مجدد جلوه های موسیقی شما کمک می کند. این یک اکولایزر عالی است تا موسیقی شما را به سطح بالاتری برساند. با استفاده از اکولایزر ما می توانید همه آهنگ ها را با صدای بی ضرر گوش دهید. این می تواند به خوبی جلوه های اکولایزر ، تقویت کننده باس ، تقویت کننده صدا و مجازی سازی را کنترل کند. شروع به استفاده از EQ کنید ، موسیقی خود را مانند گذشته بسازید.

ما در این مطلب چند راه حل برای افزایش صدای گوشی سامسونگ را به شما ارائه دادیم، همچنین دو نرم افزار برای تقویت صدای گوشی اندروید به شما معرفی کردیم. اگر سوال یا تجربه ای در رابطه با کم شدن صدای گوشی دارید در کامنت ها با ما در میان بگذارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (224 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (132 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (55 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (51 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (49 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (32 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (18 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت