دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

تابستان فصل خوبی برای سفر به شیراز است؟ 

سه شنبه، 17 بهمن 1402
آیا هر فصلی می‌توان به این شهر زیبا سفر داشت؟ در این متن می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا تابستان فصل خوبی برای سفر به شیراز است؟

همه‌ی ما چه سفر به شیراز داشتیم و چه نداشته‌ایم، به‌خوبی می‌دانیم که این شهر خوش‌رنگ و لعاب، پُر از جاذبه‌های دیدنی است. سفر به شیراز را می‌توان ماجراجویی در زیبایی‌های طبیعت، وقت‌گذرانی در اماکن دیدنی و حتی تماشای زیبای‌های بکر، معنا کرد که روح و روانمان را تازه می‌کند! اما آیا هر فصلی می‌توان به این شهر زیبا سفر داشت؟

در این متن می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا تابستان فصل خوبی برای سفر به شیراز است؟ بعدازآن، نگاهی به معرفی هتل زندیه شیراز داشته باشیم و آخر سرهم، در مورد بلیط کیش به شیراز کمی باهم صحبت کنیم. پس مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

آب‌وهوای شیراز چگونه است؟

آب‌وهوای شیراز معتدل است و البته روزهای خیلی سرد و خیلی گرم را هم در این شهر می‌توانید تجربه کنید؛ به شرطی این‌که در زمان سفر، به موقعیت فصلی دقت نداشته باشید! با شروع سال جدید و در فصل بهار، این شهر هوای مطلب و دل‌انگیزی دارد. با شروع زمستان، شاهد هوای سرد و حتی منفی 5 درجه هم خواهید بود؛ این در حالی است که تابستان‌ها، میانگین هوا برابر با 30 درجه سانتی‌گراد است و هوای گرمی خواهد داشت.

در چنین مواقعی گردشگران، اگر به دنبال خرید بلیط کیش به شیراز هستند؛ از شهری با دمای بالا، می‌خواهند به شهری بروند که تقریباً دمای گرمی دارد، بنابراین، می‌توانند فصل دیگری را برای سفر انتخاب کنند.

چه زمانی به شیراز سفر کنیم؟

شاید تابستان فصل خوبی برای سفر به شیراز نباشد! اما اردیبهشت، بهترین ماهی است که می‌توانید برای سفر به این شهر خوش‌رنگ و خوش‌لعاب برنامه‌ریزی کنید؛ این فصل، شیراز پُر از زیبایی است؛ از شکوفه‌های بهارنارنج گرفته تا آب‌وهوای مطلوب که حتی نفس کشیدن را برایتان جذاب می‌کند! پس، فصل بهار می‌تواند بهترین انتخاب شما برای سفر به این شهر باشد.

فاصله کیش تا شیراز با هواپیما، اتوبوس و خودروی شخصی

شیراز و کیش در فاصله 369 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند و اگر بخواهید بلیط کیش به شیراز را تهیه کنید و با پرواز به این شهر سفر داشته باشید، حدود یک ساعت و ده دقیقه پرواز شما طول خواهد کشید. برای سفر به شیراز، همه‌روزه می‌توانید بلیط خود را خریداری کنید و پروازی‌های آن معمولاً، صبح، ظهر و عصر هستند و هرروزی که خواستید، می‌توانید پرواز خودتان را ثبت کنید و سفری به این شهر زیبا داشته باشید. برای خرید بلیط هم می‌توانید به سایت علی بابا وارد شوید و در در کادر مربوطه، پرواز مبدا را کیش و مقصد را شیراز انتخاب کنید. بعد از آن لازم است تعداد مسافرین را انتخاب کنید و بروی گزینه جستجو کلیک کرده تا لیست کاملی از پروازهای موجود برای سفر از کیش به شیراز را مشاهده کنید.

اگر هم بخواهید با خودروی شخصی و یا حتی اتوبوس از کیش به شیراز سفر داشته باشید، مطمئنا مدت‌زمان طولانی‌تری را باید در سفر باشید تا به مقصد برسید. برای سفر با خودروی شخصی، حدود 9 الی 10 ساعت درراه خواهید بود.

معرفی هتل‌های برتر شیراز

در شیراز می‌توان هتل‌های مختلفی را دید که برخی از آنان معروف هستند و البته امکانات خوبی هم دارند؛ در میان تمامی هتل‌ها، هتل زندیه شیراز، یکی از بهترین هتل‌ها است که با زیربنای 900 مترمربع، دارای 3 طبقه اقامتی مشتمل بر 72 باب اتاق، سوئیت و 2 طبقه منفی است. رستوران و سال‌های چندمنظوره، از جمله امکانات این هتل هستند و هنر سنتی و معماری به کاررفته در آن باعث شده که طرفداران خاص خود را داشته باشد. از دیگر هتل‌های شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل بزرگ شیراز

  • هتل هما شیراز

  • هتل الیزه

  • هتل رویال

  • هتل وکیل

  • هتل ارگ

  • و...

بد نیست در این میان هم نگاهی به جاذبه‌های دیدنی شیراز داشته باشیم:

  • آرامگاه سعدیه

  • حافظیه

  • تخت جمشید

  • دروازه قرآن

  • بازدید از حمام وکیل

  • ارگ کریم‌خان زند

  • مدرسه خان

  • آرامگاه خواجوی کرمانی

  • و البته صدها جای دیدنی و زیبا...

انتخاب شما چیست؟

شیراز یکی از شهرهایی است که در تمامی سال، زیبایی‌های بی‌نظیر خود را دارد و صدالبته که در فصل بهار، بیشتر! برای گردشگرانی که به گرما حساسیت دارند؛ این فصل گزینه خوبی برای سفر به شیراز نیست! در تیرماه، این شهر گرمای زیادی دارد و سفر به آنجا ممکن تجربه خوبی برای شما رقم نزد؛ البته بازهم این مورد، به محل زندگی شما بستگی دارد.

اگر به دنبال آب‌وهوای خوش و تماشای شکوفه‌های بهارنارنج هستید، اردیبهشت، فصل عالی برای این شهر است؛ اگر هم از طرفی به جنبه‌های اقتصادی فکر می‌کنید، می‌توانید در فصل پاییز و اواخر تابستان به شیراز سفر کنید. حالا ببیند که انتخاب شما کدام است؛ به دنبال طراوت بهار هستید، یا ارزان، یا خلوتی و حتی درنظر گرفتن جنبه‌های اقتصادی؟ این دیگر، کاملا به خدوتان بستگی دارد. برای انتخاب بلیط کیش به شیراز و همچنین رزرو هتل زندیه شیراز هم می‌توانید روی علی بابا حساب کنید؛ فقط کافی‌ست وارد سایت شوید و بلیط خود را خریداری کنید و چمدانتان را برای رفتن به شیراز ببندید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی و همسر رونالدو +عکس و جزئیات زندگی شخصی
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "موش" را که در "آکواریوم" استتار کرده است، قبل از اینکه گربه شکارش کند، پیدا کنند
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"