دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تعهد عجیب جوان ایرانی به همسرش بعد از ازدواج در خصوص قطع ارتباط با دوستان و کسب اجازه از وی در رابطه با تفریح با رفیقانش+ عکس/ زن ذلیل خاورمیانه خودتی و بس! 

شنبه، 22 اردیبهشت 1403
ساعدنیوز:تصویری از اقدام عجیب یک فرد درباره تعهد دادنش در زمینه خارج شدن از گروه دوستانش و بیرون نرفتن با آنها به درخواست همسرش را مشاهده بفرمایید که تنها در صورت اجازه دادن همسرش می تواند با آنها به بیرون برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، تعهد محضری ، به تعهدی گفته می شود که متعهد ، با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و ارائه مدارک لازم ، تنظیم کرده و از جمله شرایط دریافت آن ، می توان به این شرط اشاره نمود که باید به صورت دقیق ، مفاد و موضوع تعهد و طرفین تعهد ، اعم از متعهد و متعهد له ، مشخص شوند .

در تصویری که مشاهده می کنید یک جوان بعد از متاهل شدن و ازدواج بنا به خواسته همسرش در محضر تعهد داده است که از این به بعد بدون اجازه همسرش با اکیپ دوستانش جایی نرود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 07 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
(تصاویر) خانۀ مدرن و استثنایی یک زوج جوان در قلب جنگل/ پنجره های روبه جنگل و رویایی
(عکس) ست کردن کیک تولد با کادوی لاکچری در تولد 21 سالگی پسر امیر قلعه نویی / بوفه بزرگ و تابلو فرش "و ان یکاد" توی عکس حسابی تو چشم میزنه / عجب دکوراسیونی...
(تصاویر) معماری منحصربه‌فرد و بینظیر خانۀ مکزیکی که با طبیعت یکی شده است/ آدم اینجا با این ویو و سرسبزی و اون دریاچه زیبا پیر نمیشه!
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به آشپزخانه مدرن همسر گئورگی گولسیانی در تهران با اکسسوارهای فوق مدرن و دکوراسیونی فوق العاده شیک و زیبا/ عجب خانواده پرجمعیتی داره ستاره پرسپولیس +عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به چهره بازیگران زن سینمای ایران با چادر مشکی+عکس/ از هدیه تهرانی و نیکی کریمی تا سحر دولتشاهی و الناز شاکردوست