دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

تاکید رئیسی بر ضرورت شکوفایی استعدادهای بانوان در جامعه 

دوشنبه، 24 خرداد 1400
کد خبر: 154907
ساعدنیوز: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت شکوفایی استعدادهای بانوان در جامعه گفت: امروز سخن گفتن از فرهنگ و اقتصاد بدون حضور و نقش بانوان ناقص است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از ایرنا: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در گردهمایی دختران ضمن گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) افزود: وجود دختران در جامعه موجب رحمت و برکت الهی است.

وی ادامه داد: آنچه می دانم و قطعی است این است که نیمی از جامعه ما را زنان و دختران تشکیل می دهند و نقش آفرینی آنها در جامعه می تواند بسیار باشد.

رئیسی یادآور شد: شرایط زنان و دختران به برکت نظام جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب بسیار متفاوت است، اما راه بسیاری باید طی شود تا ظرفیت زنان و دختران در جامعه بتواند برای پیشرفت، اجرای عدالت، نقش آفرینی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آنان که روز ولادت حضرت معصومه را روز دختر نامیدند، بسیار بجا بوده است زیرا ایشان جلوه ایمان، ایثار، حیا، عفاف و دفاع از امامت و تاکید به جامعه ای متمدن ساختن و جامعه ای بالنده ساختن است.

وی اظهار کرد : امروز میلیون ها دختر در جامعه در دوره خودسازی و جامعه سازی هستند و وظیفه دولت این است که زمینه ها را برای شکوفایی زنان در جامعه فراهم کند.

رئیسی خاطرنشان کرد: در آستان مقدس رضوی بزرگترین مجموعه یعنی مجموعه خاتون را در اختیار بانوان گرامی قرار دادم و این اقدام منشا بسیاری از کارهای بزرگ، ابتکارات و خلاقیت ها شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظرفیت زنان و دختران باید به دور از نگاه های جناحی و سیاسی مورد توجه قرار گیرد زیرا این نوع نگاه های منفعت محور زودگذر است اما نگاه امام و مقام معظم رهبری به دختران به عنوان چهره های پر ظرفیتی است که می توانند در جامعه تحول آفرین باشند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری