دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

تام کاتن: با دو حمله ایران را شکست می‌دهیم! 

چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398
کد خبر: 33677
ساعد نیوز: یک سناتور تندرو آمریکایی در اظهاراتی مدعی شد در صورت وقوع جنگ بین ایران و آمریکا، نیروهای نظامی آمریکا قادرند تنها با دو حمله ایران را شکست داده و جنگ را تمام کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از عصر ایران، یک سناتور تندرو آمریکایی در اظهاراتی مدعی شد در صورت وقوع جنگ بین ایران و آمریکا، نیروهای نظامی آمریکا قادرند تنها با دو حمله ایران را شکست داده و جنگ را تمام کنند.

پایگاه خبری کنگره آمریکا- سناتور جمهوریخواه " تام کاتن" که یکی از تندروانه ترین مواضع را بر ضد جمهوری اسلامی ایران دارد و از مخالفان پروپاقرص برجام است، در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی "فایرینگ لاین" در آمریکا، مدعی شد:" من طرفدار اعمال نیروی نظامی علیه ایران نیستم من تنها به آنها پیامی می‌فرستم که اگر بخواهند به منافع آمریکا حمله کنند این کار اشتباه محاسباتی مرگباری برای آنها خواهد بود چون با واکنش قاطع و خشمگینانه روبرو خواهند شد."

او در ادامه مدعی شد: "در صورت جنگ با ایران آمریکا می‌تواند تنها با دو حمله ایران را شکست دهد؛ حمله اول و سپس حمله آخر!"

این رجزخوانی سناتور آمریکایی در حالی است که طی روزها و هفته های گذشته قالب تحلیلگران معتبر در اندیشکده های آمریکایی با هشدار نسبت به عواقب خطرناک درگیری نظامی با ایران، گفته اند ابعاد حمله نظامی به ایران تنها مختص به جغرافیای این کشور نخواهد ماند و با واکنش احتمالی ایران، می تواند حتی به یک جنگ گسترده منطقه ای و یا حتی جهانی تبدیل شود.

مقامات تهران و واشنگتن نیز امکان درگیری نظامی بین دو کشور را رد کرده اند.

گفتنی است سناتور" تام کاتن " در دوران انعقاد توافق برجام بین ایران و قدرت‌های جهانی هر چه در توان داشت به کار بست تا این توافق صورت نگیرد. وی حتی با ارسال نامه‌ای هشدار آمیز خطاب به رهبری ایران اعلام کرد هر گونه تعهد دولت اوباما به ایران در در قالب برجام می‌تواند تنها با یک امضای رییس جمهوری بعدی این کشور بی‌اثر و لغو شود.


21 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
Jalil
5 سال پیش

نه اینکه در تجاوزهای قبلی تون در یک حمله چند ساله طرفهاتون را شکست دادید بعد با شرمساری تمام لشکر شکست خوردتون را خارج کردید.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی