دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

دانشگاه ایالتی اوکلاهاما به منظور کنترل بیماری کووید 19 دانشجویان را تحت تعقیب قرار می دهد 

یکشنبه، 02 شهریور 1399
کد خبر: 98613
دانشگاه اوکلاهاما در اقدامی ابتکاری با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ای بر اساس امکانات آنلاین و اینترنت، 25 هزار دانشجوی حاضر در دانشگاه را از ابتدای ورود به دانشگاه تا زمان خروج از دانشگاه تحت نظر دارد. مسئولان دانشگاه در نظر دارند با استفاده از این سنسورهای اطلاعاتی دریافتی از 5000 وایفای نصب شده در کل دانشگاه بیماری را بهتر مدیریت کنند.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از شبکه خبری ان بی سی آمریکا، مسئولان دانشگاه اوکلاهاما تصمیم گرفته اند تا از تکنولوژی پیشرفته داده سنجی با استفاده از اینترنت و امکانات آنلاین برای کنترل حرکات دانشجویان این دانشگاه جهت مدیریت بهتر شیوع کرونا ویروس استفاده کنند. دانشگاه ایالتی اوکلاهاما یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور آمریکا با بیش از 25 هزار دانشجو است. این نوآوری باعث شده است که در صورت شناسایی مورد مثبت کووید 19 از میان دانشجویان، دامنه ارتباطی دانشجو و افرادی که در آن دامنه قرار داشته اند به آسانی شناسایی شود و اقدامات بایسته صورت بگیرد. به نظر می رسد که دنیای دیجیتال قادر است کمک های بیشتری در بحران های به وجود آمده برای جامعه بشری در زمانه ما عرضه کند و نوآوری دانشگاه اوکلاهاما نیز در همین راستا است.

به گزارش ساعد نیوز، این تصمیم دانشگاه مبنی بر تعقیب دانشجویان در دانشگاه با واکنش های متفاوتی مواجه شده است. برخی از دانشجویان بر این عقیده هستند که این اقدام خلاف حق آزادی و فردیت و حق خلوت دانشجویان است در حالی که برخی دیگر به این واقعه به چشم دیگری می نگرند و آن را در جهت سلامتی دانشجویان قلمداد می کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک