دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

تاریخ از ترامپ به عنوان رئیس جمهوری شکست خورده یاد خواهد کرد 

پنجشنبه، 04 دی 1399
کد خبر: 124379
ساعد نیوز: نتایج نظرسنجی اخیر نشان می دهد که بیش از ۵۰ درصد مردم آمریکا بر این باورند که نام دونالد ترامپ در تاریخ با عنوان رئیس جمهوری "شکست خورده" ثبت خواهد شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا: در نظرسنجی دانشگاه سافولک وقتی از شرکت کنندگان سوال پرسیده شد که به نظر شما تاریخ چگونه ترامپ را ارزیابی خواهد کرد، بیش از ۵۰ درصد از آنان اظهار کردند که وی به عنوان یک رییس جمهوری "شکست خورده" دیده خواهد شد.

حدود ۳۰ درصد از شرکت کنندگان نیز اظهار کردندکه وی به عنوان یک رییس جمهوری "خوب" یا "بزرگ" مورد قضاوت تاریخ قرار خواهد گرفت و ۱۶ درصد می گویند که وی به عنوان یک رئیس جمهوری "منصف" دیده خواهد شد.

طبق نظرسنجی دانشگاه سافولک جایگاه ترامپ از نگاه احزاب سیاسی متفاوت است و ۸۷ درصد از دموکرات ها گفتند که او به عنوان یک رییس جمهوری "شکست خورده" قضاوت شد و ۶۷ درصد جمهوری خواهان می گویند که او "خوب" یا "عالی" دیده خواهد شد.

با گذشت بیش از یک ماه از اعلام رسمی نتایج انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری و پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها، دونالد ترامپ همچنان معتقد است که در انتخابات آمریکا تقلب گسترده ای صورت گرفته و حاضر به پذیرش علنی شکست خود نشده است. با این حال، ناظران بر این باورند که ترامپ عملا شکست را پذیرفته و دستور او برای آغاز فرایند انتقال قدرت هم در همین راستا قابل ارزیابی است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سه نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد و جو بایدن با کسب ۳۰۶ رای الکترال در مقابل ۲۳۲ رای الکترال دونالد ترامپ برنده انتخابات اعلام شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI