دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

تاریخ معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت 12 اعلام شد 

دوشنبه، 02 آبان 1401
کد خبر: 227653
ساعد نیوز: گوشی‌های سری ردمی نوت 12 روز پنجشنبه برای بازار چین معرفی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از دیجیاتو، شیائومی چند روز پیش از معرفی گوشی های سری ردمی نوت 12 در ماه جاری میلادی خبر داد، اما حالا تاریخ دقیق رونمایی از این محصولات برای بازار چین اعلام شده. این گوشی های هوشمند روز پنجشنبه، 5 آبان (27 اکتبر) معرفی خواهند شد. البته انتظار داریم مدل جهانی آن ها در فصل اول 2023 از راه برسد.

شیائومی با انتشار پوستری که دوربین گوشی های آینده اش را به تصویر می کشد، تاریخ رونمایی از این محصولات را اعلام کرده. طبق این پوستر، گوشی های سری ردمی نوت 12 با دوربین سه گانه از راه می رسند که طراحی ماژول دوربین آن ها شبیه به سری ردمی نوت 11T پرو است. یکی از تفاوت های این ماژول های دوربین، نحوه قرارگیری فلاش LED است.

با وجودی که چند روز دیگر از سری نوت 12 برای بازار چین رونمایی می شود، ظاهرا باید منتظر معرفی آن ها برای بازار جهانی در فصل اول 2023 باشیم. این موضوع درباره نسل کنونی این محصولات هم صادق بود و سری ردمی نوت 11 چندین ماه پس از معرفی در بازار چین، برای بازار جهانی با تراشه ای متفاوت از راه رسید.

نمایشگر خمیده در ردمی نوت 12 پرو پلاس؟

طبق یک پوستر افشا شده، ظاهرا شیائومی برای بالاترین عضو این خانواده یعنی ردمی نوت 12 پرو پلاس به سراغ نمایشگر OLED خمیده می رود. علاوه بر این، به نظر می رسد شیائومی برای این مدل از فناوری شارژ فوق العاده سریع 210 واتی هم می رود که البته ظاهرا در بازار جهانی خبری از آن نخواهد بود.

شیائومی ظاهرا برای مدل های پرو از چیپ جدید دیمنسیتی 1080 استفاده می کند؛ تراشه ای که عملکردش نسبت به دیمنسیتی 920 سری ردمی نوت 11 بهبود پیدا کرده و قادر به پشتیبانی از دوربین های 200 مگاپیکسلی است. بنابراین شاید حداقل یکی از مدل های این خانواده با دوربین 200 مگاپیکسلی از راه برسد.

با توجه به معرفی مدل مخصوص بازار چین سری ردمی نوت 12 در روز پنجشنبه، باید در روزهای باقی مانده منتظر انتشار اطلاعات رسمی درباره آن ها باشیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی