ترجمه ارزان متون تخصصی به صورت تضمینی

  چهارشنبه، 18 تیر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
ترجمه ارزان متون تخصصی به صورت تضمینی
هزینه ترجمه یکی از دغدغه های دانشجویان میباشد و همواره در پی راههایی برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان میباشند که امروزه با توجه به شرایط دشوار به وجود آمده صرفه جویی در هزینه ها کمی دشوار میباشد و باید مترجمی انتخاب میکنید قادر باشد با حفظ کیفیت ترجمه در هزینه نیز صرفه جویی کند.

ترجمه متون تخصصی

امروزه ترجمه متون تخصصی تبدیل به یکی از دغدغه های دانشجویان شده است و با توجه به اینکه ترجمه متون تخصصی با ابزارهای ترجمه امکان پذیرش نمیباشد مجبور به پیدا کردن مترجم انسانی میباشند که متون آنها را ترجمه کند اما با توجه به هزینه های بالای ترجمه تخصصی و حجم بالای مقالات و کتاب های تخصصی دانشجو قادر به پرداخت هزینه های بالا نمیباشد و از طرفی نگران است که با پرداخت هزینه پایین کیفیت ترجمه افت کند برای پیشگیری از این مسائل و برای صرفه جویی در هزینه ها دانشجو به دنبال موسسه مطمعنی میگردد که بتواند با اعتماد و آسودگی خاطر متن خود را تحویل دهد تا با کمترین هزینه ترجمه شود. اما چنین موسسه ای باید برخی ویژگی های بارز داشته باشد که بتوان به آنها اعتماد کرد. زیرا کیفیت ترجمه موضوع حائز اهیتی میباشد و نباید کم اهمیت تلقی گردد. از این رو موسسه ترجمه باید ویژگی های زیر را داشته باشد که دانشجو بتواند با اطمینان خاطر ترجمه متون را واگذار نمایند.

ویژگی های موسسه ترجمه مطمعن

  • مورد تایید موسسات و سازمان های معتبر داخلی باشد.
  • سالها سابقه کاری موفق در حوزه ترجمه متون عمومی و تخصص داشته باشد.
  • مترجم های متخصص از همه رشته ها و حوزه ها در دسترس داشته باشد.
  • از نظر هزینه ترجمه مناسب و قابل تایید باشد.
  • خدمات دهی آنلاین و 24 ساعته داشته باشد.
  • کارشناسان و مترجمین خبره و متخصص داشته باشد.

موسسه ترجمه ای که ویژگی های فوق را داشته باشد قابل اعتمادترین موسسه میباشد و به راحتی میتوان به آنها اعتماد کرد و فایل مقاله و کتاب را برای ترجمه به آنها تحویل داد از طرفی موسسه ترجمه باید بتواند در زمان مشخص شده فایل را ترجمه کند و تحویل دهد. ایجاد اعتماد در مخاطب باید با دقت عمل و زمان و هزینه مشخص انجام شود. موسسات قابل اعتماد برای ترجمه موسساتی هستند که حس اعتماد را در مخاطب ایجاد کنند و ایجاد حس اعتماد با تحویل دقیق و به موقع فایل ایجاد میگردد و همچنین کارشناسان موسسه باید همیشه آمادگی پاسخگویی به سوالات و درخواست های مخاطبین را داشته باشند.

اما ویژگی های یک مترجم خوب چیست؟

  • امانتداری، مهم ترین ویژگی مترجم های بزرگ
  • وقت شناسی و وظیفه شناسی اصلی ترین ویژگی یک مترجم
  • به روز بودن و آشنایی با مترجم های حرفه ای در سراسر دنیا
  • تسلط و مهارت کافی به زبان مبدا و مقصد برای ترجمه

ترجمه مقاله با ارزانترین قیمت

برای دانشجویان و محققان انجام ترجمه درست بسیار با اهمیت است. آنها قبل از نگارش مقاله، نیاز دارند تا از مقالات بین المللی مرتبط با مقاله خود، استفاده و نتایج یافته های آنها را با نتایج پژوهش های خود مقایسه کنند. (باید مقالات بین المللی به زبان فارسی ترجمه گردند) و همچنین بعد از پایان مقاله، نیاز دارند تا محتوای مقاله برای ارسال به مجلات بین المللی به زبان انگلیسی ترجمه شود. از این رو در می یابیم که دانشجویان و محققان به طور مداوم با مقالات علمی و ترجمه تخصصی سروکار دارند و هزینه ترجمه برای آنها بسیار مهم می باشد. ترجمه ارزان قیمت هم زمانی با ارزش است که کیفیت آن پایین نیاید. در واقع ترجمه مناسب به ترجمه ای می گویند که علاوه بر هزینه مناسب، دارای کیفیت بالایی هم باشد.

هزینه ترجمه متون تخصصی

هزینه ترجمه متون تخصصی به عوامل متعددی بستگی دارد که بدون دریافت فایل و تعیین حوزه نگارشی و سطح کیفی ترجمه نمی توان اطلاعاتی در مورد زمان و هزینه ترجمه ارائه کرد. هزینه ترجمه مقالات با توجه به تعداد کلمات, حوزه موضوعی, سطح کیفی ترجمه و زمان ترجمه معین می شود که مترجم وظیفه دارد قبل از شروع به ترجمه برآورد دقیقی از هزینه و زمان را به مشتری اطلاع دهد تا در صورت موافقت ترجمه تخصصی شروع شود. هزینه ترجمه تخصصی وابسته به سه سطح کیفی طلایی, نقره ای و برنزی دارد که از لحاظ سطح کیفی و هزینه با هم تفاوت دارند. همچنین چنانچه مشتری درخواست ترجمه فوری داشته باشد در این صورت نیز هزینه ترجمه متفاوت خواهد بود. بنابراین قبل از ثبت سفارش و تحویل فایل به مشتری درخواست هزینه و زمان معقول نمی باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (191 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان