طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی لذیذ

  سه شنبه، 23 شهریور 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی لذیذ
ساندویچ پنیر کبابی غذایی با طعم لذیذ و خوشمزه است که مواد غذایی خوشمزه ای در ترکیب آن هستند.طرز تهیه را در آشپزخانه ساعد نیوز ببینید.

همان طور که می دانید ، ساندویچ ها جزو غذا های فست فودی و پر طرفدار در کل جهان هستند ، در ایران نیز اینگونه است و هم بسیار چرب و پر کالری و هم طعم مناسب را نخواهند داشت و استفاده زیاد از آن ها سلامتی را به خطر خواهد انداخت. ساندویچ پنیر کبابی شاید به اندازه پیتزا در ایران معروف نباشد اما بدون شک یکی از از پرطرفدارترین ها در سراسر فنلاند محسوب می شود. این غذای خوشمزه از مواد مغذی تهیه می شود و به همین دلیل می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر افزایش سلامتی شما داشته باشد.

مواد لازم برای ساندویچ پنیر کبابی

  • نان تست: ۸ ورق
  • کره (ذوب شده): ۲ قاشق غذاخوری
  • پنیر چدار یا موزارلا رنده شده: ۱۲۰ گرم
  • سس خردل: به میزان دلخواه

طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی

همین ابتدای کار بگوییم که در طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی می توانید سس خردل را به صورت جداگانه و کنار غذا سرو کنید یا اینکه آن را همراه با ساندویچ تُست کنید. پس این کار را به سلیقه خودتان واگذار می کنیم.

یک تابه را روی حرارت بگذارید و کره را در آن بریزید تا ذوب شود. ۴ تا از نان های تست را در تابه بگذارید. حرارت را پایین بیاورید تا نان ها نسوزند. اگر می خواهید سس خردل بزنید، به یک طرف آن ها سس بمالید و طرف دیگر را سرخ کنید.

روی نان های تست را پنیر رنده شده بریزید و لایه های بعدی نان را روی آن ها بگذارید. وقتی یک طرف نان های تست سرخ و طلایی شدند، آن ها برگردانید تا سمت دیگر هم سرخ شود. در این فاصله پنیر موجود در نان تست ذوب می شود.می توانید مقداری دیگر از پنیر را در کره تفت دهید و وقتی ذوب شد و حالت چسبندگی به خودش گرفت، روی نان بمالید.وقتی هر دو طرف نان ها تست سرخ شد، آن ها را سرو کنید. ساندویچ پنیر کبابی با انواع سس به خصوص سس خردل سرو می شود.

طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی در فر

در طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی در فر، از همان مواد موجود در طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی در تابه استفاده کنید.فر را روشن و روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا گرم شود. نان ها را در فر بگذارید تا کمی ترد شود. سپس روی نان ها را پنیر چدار بریزید و ۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید تا پنیرها ذوب شود.بعد از ذوب شدن پنیرها نان ها را از فر بیرون بیاورید و روی آن را برش دیگر نان بگذارید. دوباره ساندویچ ها را در فر برگردانید و ۲ دقیقه دیگر صبر کنید. بعد از خارج کردن ساندویچ ها از فر، روی آن را پودر آویشن یا گلپر بریزید.

مواد لازم برای ساندویچ پنیر کبابی با اسفناج و گوجه فرنگی

  • برگ اسفناج (خرد و ساطوری شده): ۲ لیوان دسته دار فرانسوی
  • گوجه فرنگی (خرد شده): ۱ عدد متوسط
  • پنیر چدار: ۱۲۰ گرم
  • کره : ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن کنجد یا روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
  • نان تست: ۸ عدد
  • نمک: ۱/۴ قاشق چای خوری
  • فلفل سیاه: ۱/۴ قاشق چای خوری
  • سیر (له شده): ۳ حبه

طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی با اسفناج و گوجه فرنگی

سیر را له کنید و با برگ های خرد شده اسفناج و نمک و فلفل سیاه با هم مخلوط کنید. روی نان ها را روغن کنجد بمالید. روی یک طرف نان ها را پنیر بگذارید. تکه های گوجه فرنگی را روی پنیر بگذارید. مخلوط اسفناج، سیر و نمک و فلفل را روی آن بریزید و لایه دیگر نان را روی آن قرار دهید.یک تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و کره را در آن ذوب کنید. ساندویچ را به مدت ۵ دقیقه در تابه سرخ و طلایی کنید. هر دو طرف ساندویچ را در روغن سرخ کنید.

مواد لازم برای ساندویچ پنیر کبابی و آووکادو

  • سه قاشق غذاخوری:کره
  • دو قاشق غذاخوری:پودر پیاز (یا برش هایی از پیاز خام)
  • یک قاشق چای خوری:پودر سیر
  • نمک، آویشن خشک
  • دو تکه:نان برای هر ساندویچ
  • یک قاشق غذاخوری:سس پستو
  • نصف:آووکادوی له شده
  • یک قاشق چای خوری:روغن زیتون
  • چهار تا پنج تکه: پنیر ایتالیایی پروولون

طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی و آووکادو

تابه ای را روی حرارت قرار دهید و روغن زیتون را بریزید تا با حرارت ملایم گرم شود ، حالا نمک ، پودر سیر ،پودر پیاز و پودر آویشن و کره آب شده را با هم مخلوط کرده و روی یک طرف نان ها بمالید. سپس آواکادو را له کرده و روی قسمتی از نان که کره نمالیده اید قرار دهید ، سپس چند ورق پنیر بگذارید و سس پستو را روی آن بریزید در آخر تکه دیگر نان را روی آن قرار داده و داخل روغن بگذارید تا سرخ شود.بهتر است در تابه را بگذارید و با حرارت کم برای 3 دقیقه سرخ کنید. طرف دیگر نان ها را هم سرخ کرده و از تابه خارج کنید و با سس دلخواه سرو کنید.

نکات:

1- برای این ساندویچ هر چیزی دوست داشته باشید، جواب می دهد. از کالباس و سینه مرغ تا فلفل دلمه ای و ورقه بادمجان سرخ شده. اما بهتر است گوجه فرنگی و قارچ نگذاریم، چون بدجوری آب ول می دهند و ساندویچ را از ریخت می اندازند.

2- پستو آن سسی است که سبز و قرمز و بهشتی است. از ریحان تا گوجه فرنگی در دو نوع مختلف اش یافت می شود. مزه طربناک و شادابی دارد. همان سسی که گوشه ای ها منتظرند فصل ریحان تازه برسد تا دستور آماده کردن اش را اینجا بیاورند. این سس را در بسته های کوچک شیشه ای این روزها در دریانی ها هم می توان پیدا کرد.

3- پنیر این ساندویج بهتر است پروولون باشد اما بسته به فشارخون، کلسترول، مشکلات قلبی و عروقی و وزنی خودمان نوع سالم تر و کم چرب تر را هم می شود استفاده کرد. حتی پنیر بُز یا پنیر زنگاری یا هر پنیری که دوست دارید. پنیر می تواند لابه لای این ساندویچ به شکل رنده شده باشد یا ورقه ورقه.

4- بزرگان گفته اند کلید اصلی خوشمزگی این ساندویچ در مخلوط کره با همان موادی است که اول در یک کاسه با هم آشنا می شوند. هر چه نرم و نازک تر و بیشتر با هم اختلاط کنند و ادویه های خوش طعم و بوتری را به آن اضافه کنیم، ساندویچ موفق تری خواهیم داشت.

ارزش غذایی ساندویچ پنیر کبابی کاپریس

  • 570 کالری
  • 24 گرم چربی
  • 9 گرم چربی اشباع
  • 45 میلی گرم کلسترول
  • 1350 میلی گرم سدیم
  • 6% پتاسیم
  • 60 گرم کربوهیدرات
  • 1 گرم فیبر
  • 3 گرم شکر
  • 27 گرم پروتئین
  • 40% میلی گرم کلسیم
  • 20% آهن

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (378 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (273 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (140 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (130 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (119 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (100 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (67 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (65 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (63 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (49 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (43 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (35 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل و شاه نشین مهران مدیری به سبک پادشاه عربستان/ خونه نگو کاخ بگو قصر بگو+عکس😍👌 (33 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (31 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال ابجد روزانه جمعه 5 مرداد 1403
حمله گازانبری ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر به سروش رفیعی با اسم رمز یه سری آدماااا/ نظرتون در موردش چیه؟ +سند
فال شمع روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 5 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 5 مرداد 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 5 مرداد 1403
خلاقیت رسانه ای سمی باشگاه استقلال خوزستان با لو رفتن یک پست اینستاگرامی فیک درباره بازیکن معروف ساحل عاجی جنجالی شد/ مغز نیست که طلا است +عکس
ناگفته‌های سخنگوی وقت وزارت بهداشت از دستگاه کرونایاب مستعان
(تصاویر) اولین پسر جهان که با بلندترین مو روی همه دخترا رو کم کرد!/ موی 1.5 متری که رکوردار گینس شد
هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟
قاب تلخ و غم‌انگیزی از وداع آخر دختر و پسر سعید راد با پیکر پدرشان
(تصاویر)اگه دنبال رژلب های خنک و تابستونی میگردی این 6 مدل رو امتحان کن!/ مخصوص خانم های سخت پسند!
پزشکیان از کجای اقتصاد باید شروع کند؟
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....