تاثیر رنگ پوست در انتخاب طلا

  جمعه، 05 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
تاثیر رنگ پوست در انتخاب طلا
اهمیت انتخاب جواهر بر اساس رنگ پوست حائز اهمیت است. هر انتخابی که برای لباس و حتی اکسسوری‌ها، لوازم جانبی غیر از پوشاک، انجام می‌دهیم ارتباط مستقیمی با رنگ پوست ما دارند. بدین معنا که هارمونی میان رنگ پوست ما و انتخاب پوشش و لوازم زینتی که استفاده می‌کنیم در جذابیت و شیک بودن ما تاثیر بسزایی دارد.

اهمیت انتخاب جواهر بر اساس رنگ پوست حائز اهمیت است. هر انتخابی که برای لباس و حتی اکسسوری ها، لوازم جانبی غیر از پوشاک، انجام می دهیم ارتباط مستقیمی با رنگ پوست ما دارند. بدین معنا که هارمونی میان رنگ پوست ما و انتخاب پوشش و لوازم زینتی که استفاده می کنیم در جذابیت و شیک بودن ما تاثیر بسزایی دارد. شاید بارها با افراد مخلفی در جمع های گوناگون برخورد داشته اید.شخصی در این جمع از لباس و جواهرات گران قیمت استفاده کرده اما چندان جذاب نبوده و فردی دیگر شاید لباس های ارزان تری پوشیده و جواهرات کم و ساده ای استفاده کرده اما در نگاه ها جذاب تر از فرد اول بوده است. دلیل این امر انتخاب های آگاهانه و یا ناآگاهانه در استفاده از جواهرات و لباس مناسب است.

انتخاب طلا بر اساس رنگ پوست

اگر پوست شما خیلی سفید است، به جای اینکه طلای زرد بخرید، سراغ طلای سفید بروید. طلای سفید زیبایی و جلوه پوست شما را بیشتر می کند. اگر پوست شما گندم گون است؛ یعنی رنگی ما بین سفید و برنزه از طلای زرد و قرمز استفاده کنید. اگر نمی خواهید چنین طلایی بخرید، می توانید از لباس قرمز کمک بگیرید. اگر پوست شما برنزه یا سبزه است از ترکیب طلای زرد و سفید استفاده کنید.

البته رنگ موها هم در انتخاب طلا و جواهرات نقش تاثیر گذاری دارد. طلای زرد رنگ، طلای کلاسیک است که از معادن استخراج می شود و با اضافه کردن فلزاتی چون مس، نقره و دیگر فلزات و یا ترکیبی از آن ها سفید، سرخ، سیاه و آبی می شود. اگر موهای مشکی و پوست روشنی دارید از طلاهای زرد رنگ استفاده کنید تا زیبایی و هماهنگی بیشتری ایجاد شود. طلای زرد با تمام چهره ها و رنگ پوست ها هماهنگی دارد و حتی خانم های بلوند هم تمایل دارند از این رنگ طلا استفاده کنند. اگر موهای سیاه و چشم های آبی دارید به دنبال گردنبند و گوشواره های سفید باشید. خانم هایی که موهایشان قرمز یا تن قرمز دارد نیز از طلای سفید استفاده کنند. حتی خانم هایی که موهایشان لایت یخی دارد هم باید طلای سفید رنگ را انتخاب کنند. طلاها و جواهراتی که تن سرخی دارند برای خانم هایی که موهای آن ها تن قرمز دارد مناسب هستند.

چه رنگ پوستی چه رنگ طلا بپوشد

قبل از این که بدانید کدام جواهرات به رنگ پوست شما می آید باید رنگ پوست خود را تشخیص دهید. خیلی هم سخت نیست. برای آن که بدانید کدام جواهر مناسب رنگ پوست شماست، قسمتی از پوست خود را که رگ های آن دیده می شود انتخاب کنید. مچ دست بهترین بخش است. به رنگ رگ هایی که زیر پوست دست پیداست توجه کنید، اگر رنگ آن متمایل به سبز است، شما پوستی به رنگ گرم دارید اما اگر متمایل به آبی است، رنگ پوست شما سرد است. ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر متوجه شوید.

طلا مناسب رنگ پوست های سرد

پوست هایی که رنگ سرد دارند متعلق به بخش رنگ های سرد چرخه رنگ هستند که شامل رنگ هایی چون سبز، آبی و نقره ای است. بنابراین جواهراتی با رنگ های مشابه، با پوست شما هماهنگی بسیاری دارند. شما همچنین می توانید از جواهرات قرمز و صورتی رنگ نیز استفاده کنید.

طلا مناسب رنگ پوست های گرم

اگر پوستی به رنگ گرم دارید، رنگ هایی چون زرد، طلایی، صورتی و قرمز برای شما مناسب است که البته بهترین انتخاب برای شما طلایی است. شما می توانید برای جذابیت بیشتر حتی از الماس هم استفاده کنید زیرا رنگ سفید آن ها با پوست شما هماهنگی بسیاری دارد. همچنین می توانید از رنگ های سرد جواهرات استفاده کنید اما این را بدانید که رنگ های گرم بیشتر به شما می آید.

افراد با پوست تیره طلای چه رنگی بپوشند؟

افرادی که پوست تیره دارند، دست شان در انتخاب جواهرات باز تر است. شما باید جواهراتی را که رنگ روشن دارند، انتخاب کنید. تقریبا تمام رنگ ها حتی جواهرات سفید رنگ نیز با پوست های تیره هماهنگی دارند. از جواهراتی که رنگی تیره دارند، خودداری کنید.

افراد با پوست روشن طلای چه رنگی بپوشند؟

اگر پوست روشنی دارید، بهتر است از جواهراتی که رنگ روشنی دارند، استفاده کنید. البته این بدان معنی نیست که جواهرات تیره رنگ خود را دور بیاندازید، شاید دوست داشته باشید گاهی بیش از همیشه به چشم آیید، فقط این بدانید که آن ها را چه زمانی استفاده کنید.

افراد با پوست معمولی طلای چه رنگی بپوشند؟

اگر پوستی به رنگ معمولی دارید، شانس با شما است زیرا می توانید از جواهراتی که متعلق به هر دو گروه (روشن و تیره) است، استفاده کنید. جواهرات تیره، روشن یا نئون، با پوست شما هماهنگی دارند.

تشخیص رنگ پوست

اهمیت انتخاب جواهر بر اساس رنگ پوست بهکه به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شود، مرتبط است. گروه های رنگی هم شامل عاجی، روشن، متوسط، برنزه یا تیره هستند.تشخیص رنگ پوست از آنجایی مهم است که ممکن است ظاهر رنگ پوست شما با دیگری یکسان به نظر برسد درصورتیکه طبق اصول رنگ بندی پوست ممکن است چنین نباشد.

  • زمینه های رنگی پوست به سه گروه زیر تقسیم می شود:
  • رنگ پوست سرد: زمینه ی صورتی، قرمز و آبی
  • رنگ پوست گرم: زمینه ی زرد، هلویی و طلایی
  • رنگ پوست طبیعی: ترکیبی از رنگ پوست سرد و گرم


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (680 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (58 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (20 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
شلیک 4 گلوله به سمت آیت الله در جریان یک سخنرانی / رهبری با دلهره، تلفنی احوالپرسی کردند /عفت در مدینه بود و خبر را نشنیده بود
ویدیو/ جمله‌سازی "علی شادمان" با Do و Does/ فقط ترکیب جملاتش با Love که معلم زبانشو ناامید کرد!
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان