دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

تاسیس موسسات آموزشی و تحقیقاتی مشترک با دانشگاههای خارجی 

شنبه، 20 آبان 1396
کد خبر: 544
ساعد نیوز: معاون آموزشی وزارت علوم از تصویب طرحی در وزارت علوم مبنی بر ایجاد موسسات علمی مشترک با دانشگاه های خارجی خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم و سعید سمنانیان، مشاور وزیر علوم و دکتر حجت، رایزن علمی کشورمان از دانشگاه جیائوتونگ شانگ‌های بازدید کردند.

در این بازدید از آزمایشگاه انرژی سبز (GEL) دانشکده مکانیک این دانشگاه که سه دانشجوی ایرانی در مقطع دکتری در آن مشغول به تحقیق و پژوهش هستند، بازدید تخصصی به عمل آمد و پس از آن جلسه ای با رئیس انستیتو مشترک میشیگان‌ جیائوتونگ (MU-SJTU JOINT INSTITUTE) این دانشگاه که در حال حاضر ده دانشجوی ایرانی در مقاطع مختلف تحصیلی در آن مشغول به تحصیل هستند، برگزار شد.

در ادامه شریعتی نیاسر از تصویب طرحی در وزارت علوم مبنی بر ایجاد موسسات علمی مشترک با دانشگاه های خارجی خبر داد و افزود: وزارت علوم از ایده تاسیس موسسات آموزشی و تحقیقاتی مشترک با کشور چین استقبال می کند.

در ادامه معاون آموزشی وزارت علوم به معرفی سیستم جدید ارزیابی دانشگاه های داخل با عنوان UNIRANK پرداخت و اذعان داشت که در این سیستم رنکینگ، دانشگاه های کشور به چهار دسته تقسیم شده اند و ۱۳ دانشگاه برتر کشور در رتبه ممتاز معرفی شده اند که لازم است این ۱۳ دانشگاه به دانشگاه های کشور چین معرفی شوند تا ارتباطات موثری بین این دانشگاه ها محقق شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی