دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / رشته های دانشگاهی / مشاوره تحصیلی /

تاثیر کلاس های کنکور در قبولی چقدر است 

یکشنبه، 05 فروردین 1397
کد خبر: 3862
ساعدنیوز: اما تاثیر کلاس های کنکور در قبولی چقدر است ؟ این سوالی است که ساعد نیوز در این مقاله آن را بررسی خواهد کرد و داشتن اطلاعاتی در این زمینه می تواند به شما در انتخاب های کنکوریتان کمک

کنکور دادن یکی از دغدغه های همه افرادی است که قصد ادامه تحصیل در یک رشته خوب در یک دانشگاه معتبر و خوب را دارند و می توان گفت که تمامی دانش آموزان با آن دست به گریبان خواهند شد. اما چیزی که بازارش برای پشت کنکوری ها بسیار داغ است بحث کلاس های کنکور است. اما تاثیر کلاس های کنکور در قبولی چقدر است ؟ این سوالی است که ساعدنیوز در این مقاله آن را بررسی خواهد کرد و داشتن اطلاعاتی در این زمینه می تواند به شما در انتخاب های کنکوریتان کمک بسیاری کند.

نقش کلاس های کنکور در موفقیت

کلاس های کنکور یک از ابزارهایی است که در اختیار دانش آموزان قرار دارد تا بتواند به آن ها در مسیر قبولی کنکور کمک کند. به یاد داشته باشید که اشاره کردیم که این کلاس ها ابزار هستند و انتخاب این ابزار برای موفقیت بسته به دانش آموز و فرد دارد و الزام آور برای موفقیت نیست  زیرا با نگاه به مصاحبه های انجام شده با رتبه های برتر کنکور دیده شده است که خیلی از آن ها یا اصلا در کلاس کنکوری شرکت نکرده اند و یا به صورت موردی این کلاس ها را برداشته و از آن ها استفاده کرده اند. اما تاثیر کلاس های کنکور در قبولی چقدر است ؟

کلاسهای کنکوری که برگزار می شوند بالاخص اگر درست و منطقی اجرا شوند و دبیران و آموزشگرهای حرفه ای و کاربلد آن را اجرا کنند می تواند بسیار به دانش آموز برای موفقیت در کنکور کمک کند. کلاس های کنکور قوی با معلم های با سطح علمی و تجربه بالا می تواند ضعف های دانش آموزان را در زمینه درسی چهارسال تحصیلی بر طرف کند و در مسیر کنکور به دانش آموزان و افراد کمک کند. این کلاس ها می تواند به روند و جهت گیری مناسب درس خواندن و برنامه ریزی افراد یاری کند. اما همانطور که اشاره کردیم الزام آور برای قبولی در کنکور نیستند و این تفکر که برای موفقیت حتما نیاز به کلاس کنکور داریم باوری اشتباه است.

خود شناسی و داشتن اگاهی کامل از شرایط مجیطی و روانی خود و توانایی های تحصیلی یکی از مهمترین عواملی است که باید در انتخاب ابزارهایی که می خواهید برای مطالعه و آمادگی کنکور استفاده کنید در نظر بگیرید. در زمینه انتخاب ابزار کلاس کنکور نیز همین امر مصداق دارد. زمان، بسیار در کنکور و موفقیت برای آمادگی در آن اهمیت دارد و بسیار دیده شده است که افراد با رفتن به کلاس های متعدد بعضا زمانی را که می توانسته اند به مطالعه و تست زنی و آمادگی بیشتر اختصاص دهند از دست داده اند. اگر خود را بشناسید شاید در درس و رشته ای در سطحی باشید که بدون کلاس و معلم خصوصی فقط با درس خواند و تست زنی بتوانید به سطح ایده آل برای کنکور دست پیدا کنید.

قبل از هر کار با افرادی که قبلا در کنکور شرکت کردده و موفق شده اند مشورت کنید و از نقاط قوت و ضعف خود در زمینه درسی آگاهی کامل پیدا کنید و به یاد داشته باشید که هدف نهایی از کلاس های کنکور کمک به بهتر شدن مطالعه شماست و در نهایت این شما و انگیزه و پشتکار شماست که به موفقیت شما کمک خواهد کرد.


5 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه