تزیین دیوار اتاق کودک با کاغذ رنگی

  دوشنبه، 16 فروردین 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
تزیین دیوار اتاق کودک با کاغذ رنگی
برای تزیین اتاق نوازد روش های خلاقانه و زیادی وجود دارد و شما می توانید از انواع استیکر، کاغذ رنگی و برچسب با طرح های مختلف را انتخاب کنید و استفاده کنید و به همین جهت در ادامه تعدادی طرح زیبا و خلاقانه را آماده کرده ایم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

چیدمان و تزیین اتاق کودک باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی، حس آرامش و شادابی را به کودک شما القا کند، به همین دلیل از اهمیت بالایی در دکوراسیون و طراحی داخلی برخوردار است. بعضی از ایده های تزیین اتاق کودک بسیار گران هستند اما روش های خلاقانه و مقرون به صرفه ای هم وجود دارد که به راحتی در دسترس شما است. یکی از این ایده های جالب و تماشایی، تزیین اتاق کودک با کاغذ رنگی و کاردستی های کاغذی است.

ایده های ناب و کم هزینه برای تزیین دیوار اتاق کودک

اتاق کودک باید علاوه بر زیبایی و جذابیت محیط آرامش بخش و شادی آفرینی برای کودک باشد. تزیین اتاق کودک با ایده های مختلف و زیبایی انجام می گیرد که هر یک جذابیت خاصی به فضای اتاق کودک می بخشند. اما برخی از این ایده ها برای تزیین اتاق کودک بسیار گران قیمت هستند.

تزیین اتاق خواب کودکان با استیکرهای کودکانه

شما می توانید برای تزیین اتاق خواب کودکتان از استیکرهای کودکانه، پوسترهای کارتونی و قاب های گوناگونی که به صورت آماده در بازار وجود دارد ، استفاده نمایید و فضای دلنشین و خاطره انگیزی برای کودکتان بسازید اما این وسایل تزیینی هزینه بر است .

استفاده از خلاقیت کودکانه برای تزیین اتاق

تزیین اتاق خواب با تکه پارچه

اگر بخواهید هزینه اندکی برای تزیین اتاق خواب کودک بپردازید و کودکتان را در این کار مشارکت دهید بهتر است از خلاقیت کودکان برای این کار استفاده کنید پس ابتدا روی تکه پارچه و یا تکه گونی با کمک کودکتان اشکال زیبایی طراحی نمایید و دکمه های رنگین و منجوق و مرواریدهای بی استفاده را به کمک کودکتان روی این اشکال بچسبانید و آنها را تزیین نمایید.

تزیین دیوار اتاق کودک با خط کودکانه

اگر کودک شما به تازگی نوشتن آموخته به او مقوایی بدهید تا روی آن با ماژیک بنویسد و سپس برای تزیین روی خطوطش را سنگ های رنگین بچسباند. این قاب های دست ساز به این علت که در آن سلیقه و خلاقیت خود کودک به کار رفته است، حس خوبی را القا خواهد کرد.

تزیین اتاق خواب با رنگ کردن دیوارها

شما می توانید برای تزیین اتاقتان دیوارها را به وسیله اسفنج های نرم (ابر) با تکنیک ابر و باد رنگ بزنید و کودک خود را سر ذوق آورید.

تزیین دیوار اتاق کودک با کاغذ رنگی و درست کردن کاردستی

با کمترین هزینه و کاغذهای رنگی می توان اتاق کودک را تزیین کرد . برای این کار از کودکتان بخواهید با استفاده از کاغذرنگی، کاغذکشی و قیچی اشکالی را بریده و به دیوارها بچسبانند . ساختن کاردستی با کاغذ رنگی و الگوکشی حرکات دست و چشم بچه ها را هماهنگ می کند.استفاده از کاغذ رنگی برای تزیین اتاق کودک این قابلیت را دارد که هر زمان خسته شدید آن ها را بردارید. برای تزیین اتاق کودک می توانید روی کاغذ رنگی انواع اشکال هندسی و سه بعدی را ایجاد کنید و سپس شکل های ایجاد شده را برش بزنید و روی قسمتی از دیوار بچسبانید و یا از سقف آویزان کنید. از انواع طرح های دخترانه و جالب برای تزیین کردن اتاق کودکان دختر گل ها و پروانه های کاغذی هستند . با کشیدن این طرح های جالب روی کاغذ رنگی و یا مقواهای رنگی و سپس برش زدن این طرح ها با کمک قیچی و چسباندشان روی دیوار می توانید اتاق کودکتان را تزیین کنید. برای زیبایی و جذابیت بیشتر تزیین سقف و یا تزیین دیوار با کاغذ رنگی باید بین رنگ کاغذ رنگی و رنگ سقف و یا دیوار هماهنگی و مطابقت وجود داشته باشد.

تزیین دیوار با کاغذ رنگی و طرح های خلاقانه

یکی از بخش های مهم در تزیینات منزل تزیین کردن دیوار است. شما می توانید با کمک انواع برچسب های دیواری و کاغذ ها و مقواهای رنگی بهترین تزیینات را برای دیوار های منزل خود داشته باشید. یکی از بخش های مهم در تزیینات منزل تزیین کردن دیوار است. شما می توانید با کمک انواع برچسب های دیواری و کاغذ ها و مقواهای رنگی بهترین تزیینات را برای دیوار های منزل خود داشته باشید, در ادامه انواع ایده ها و طرح های خلاقانه تزیین دیوار با کاغذ رنگی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. برای تزیین کردن دیوار با کمک کاغذ رنگی ایده های زیادی وجود دارد شما می توانید ابتدا طرح مورد نظر و دلخواه تان را روی کاغذ های رنگی بکشید و سپس با کمک قیچی طرح کشیده را از کاغذ رنگی جدا کنید و روی دیوار مورد نظر خود بچسبانید, این روش تزیین دیوار کم هزینه است و می تواند جلوه زیبا و متفاوتی را به دیوار منزل شما بدهد.

تزیین دیوار با کاغذ رنگی با کمک طرح های شیک و زیبا

برای تزیین کردن دیوار با کمک کاغذ رنگی باید کمی خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید طرح های زیبایی را روی کاغذ خلق کنید. چسباندن طرح هایی که از کاغذ رنگی جدا شده است روی دیوار یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر تمایل دارید که برای تزیین دیوار منزل خود از کاغذ رنگی های متنوع استفاده کنید بهتر است رنگ هایی را انتخاب که با یکدیگر مطابقت و همخوانی بیشتری دارند تا تزیین زیبا و جذابی را برای دیوار منزل داشته باشید. می توانید انواع طرح های گل و پروانه و پرنده و اشکال هندسی مختلف و …. را روی کاغذ رنگی ترسیم کنید سپس با کمک قیچی این طرح ها را با دقت از روی کاغذ رنگی جدا کنید و روی دیوار بچسبانید.

انواع تزیینات دیوار با پروانه های رنگی و کاغذی

تزیین دیوار با پروانه های کاغذی و رنگی از انواع روش های تزیین برای دیوار اتاق خواب و دیوار بخش های مختلف منزل است شما می توانید پروانه ها با انواع سایز های کوچک و بزرگ را روی کاغذ رنگی بکشید و طرح متفاوتی را روی دیوار منزل خود ایجاد کنید همچنین می توانید برای تزیین کردن دیوار با پروانه های کاغذی از چند رنگ مختلف کاغذ تا استفاده کنید تا پروانه های کاغذی با رنگ های مختلفی را داشته باشید. هماهنگی رنگ دیوار با رنگ کاغذ رنگی ها از مهم ترین نکاتی است که برای تزیین دیوار با کاغذ رنگی باید مورد توجه قرار بگیرد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (472 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (103 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (20 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (16 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (10 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان