چیدمان اتاق پذیرایی چگونه باشد بهتر است؟

  پنجشنبه، 29 آبان 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
چیدمان اتاق پذیرایی چگونه باشد بهتر است؟
از جمله چیدمان های مورد توجه در تمام خانه ها چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی است، ما ایرانی های مهمان نواز همواره بهترین امکانات خانه را در سالن پذیرایی خود استفاده می کنیم، با این وجود و طبق رسوم گذشته، دکوراسیون سالن پذیرایی بیش از هر جای دیگر در خانه مورد توجه قرار می گیرد.

از جمله چیدمان های مورد توجه در تمام خانه ها چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی است، ما ایرانی های مهمان نواز همواره بهترین امکانات خانه را در سالن پذیرایی خود استفاده می کنیم، با این وجود و طبق رسوم گذشته، دکوراسیون سالن پذیرایی بیش از هر جای دیگر در خانه مورد توجه قرار می گیرد.

داشتن تنوع در ایجاد دکوراسیون خانه یک رسالت بر دوش اعضای خانواده است، با تنوع در دکوراسیون داخلی خانه، فضایی پر انرژی برای خود بسازید.ما به شما در طراحی چیدمان منزل و دکورسیون داخلی خانه کمک می کنیم از جمله چیدمان های مورد توجه در تمام خانه ها چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی است، ما ایرانی های مهمان نواز همواره بهترین امکانات خانه را در سالن پذیرایی خود استفاده می کنیم، با این وجود و طبق رسوم گذشته، دکوراسیون سالن پذیرایی بیش از هر جای دیگر در خانه مورد توجه قرار می گیرد، به یاد دشته باشید.بهترین مهندس و طراح در دکوراسیون داخلی خانه تان، خود شما هستید و ما تنها قصد داریم ایده های نو در سراسر جهان را به شما نشان دهیم تا بهتر بتوانید از سلیقه ی خودتان استفاده کنید، این شما و این چند ایده برای چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی.

چیدمان مبلمان راحتی

از آن جا که بیشتر اتاق های پذیرایی و نشیمن منازل ما مستطیل و مربع شکل هستند و چیدمان آن ها بستگی به نقطه کانونی فضای اتاق دارد. نقطه کانونی عموما شومینه و یا پنجره های مشخص یا حتی تلویزیون است. وقتی که مرکز کانونی اتاق مشخص باشد چیدمان هم طبق آن مشخص میشود. خیلی ها برای اتاق پذیرایی خود یک مبل سه نفره و یک نفره و دو نفره و گاهی چند مبل یک نفره انتخاب می کنند. برای اینکه این مبل ها را در سالن پذیرایی بچینید باید فضای کافی بین دیوار و مبلمان و گوشه های اتاق قرار بدهید و به این نکته توجه داشته باشید که افراد بتوانند به راحتی در اتاق پذیرایی جابجا شود و برای تردد افراد مشکلی پیش نیاید.

چنانچه فضای مد نظر شما دارای چند در ورودی می باشد اول یک خط فرضی از یکی از درها به در دیگر رسم کنید و فکر کنید که مبلمان را به چه صورت بچینید که حرکت و جابه جا شدن بین درها راحت باشد و بتوانید به راحتی از دری به در دیگر رفت و آمد کنید. حتی در این نوع خاص چیدمان هم باید به مرکز کانونی اتاق توجه داشته باشید و با توجه به آن چیدمان را انجام دهید. چنانچه تمایل دارید در مورد این مسئله خیلی کامل تر و دقیق تر مطالعه داشته باشید تا آگاهی شما بیشتر شود پیشنهاد می کنیم مطلب مرتبط با این موضوع را که در همین سایت برای شما فراهم کرده ایم را از دست ندهید و با دقت مطالعه کنید.

چیدمان مبل ال

این روزها خیلی از خانواده ها در خانه های کوچک و نقلی زندگی می کنند و برای اینکه بتوانند در این خانه ها همه ی وسایل دلخواه را جا بدهند باید با قوانین دکوراسیون آشنا باشند و بدانند چه وسایلی برای چه خانه ای بهتر است؟ در مورد مبلمانی که در این خانه ها قرار می گیرد باید بگوییم که یکی از مناسب ترین ها قطعا مبلمان ال شکل هستند که جزو دسته مبل راحتی محسوب می شوند. از مبل ال می توانید برای تفکیک فضای داخلی خانه استفاده کنید زیرا هم جایی زیادی را اشغال نمی کند هم با خرید آن ها نشیمن های بیشتری برای شما فراهم می شود. چنانچه تمایل دارید در مورد این مسئله خیلی کامل تر و دقیق تر مطالعه داشته باشید تا آگاهی شما بیشتر شود پیشنهاد می کنیم مطلب مرتبط با این موضوع را که در همین سایت برای شما فراهم کرده ایم را از دست ندهید و با دقت مطالعه کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی مورد توجه قرار بگیرد هارمونی رنگ های استفاده شده در سالن پذیرایی و هم چنین مطابقت و هماهنگی بین وسایل پذیرایی است اگر این موارد را رعایت کنید می توانید دکوراسیون بی نظیری را در فضای پذیرایی خود ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که در هنگام چیدمان وسایل پذیرایی خود باید مکان های متفاوتی را برای نشستن افراد در درون فضای پذیرای فراهم نمایید تا در فضای پذیرایی شما احساس صمیمیت بیشتری بوجود آید.
یکی از مهم ترین نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی رعایت شود چیدمان مبل ها برای نشستن و قرار دادن تلویزیون در مکانی است که مورد دید همه باشد.اگر شما می خواهید فضایی شاد را در محیط پذیرایی خود بوجود آورید ترکیب رنگ های متنوع و شاد در درون پذیرایی می تواند بهترین ایده باشد.نورپردازی در درون اتاق پذیرایی نیز از اهیمت زیادی برخوردار است شما می توانید با کمک لوستر های مدرن و یا آباژور های زیبا نورپردازی متفاوت و ایده آلی را در محیط پذیرایی خود ایجاد کنید.

تزیین دیوار پذیرایی نیز یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی باید مورد توجه قرار بگیرد. شما می توانید برای تزیین دیوار پذیرایی خود از انواع کاغذ دیوار های پوستری و سه بعدی و نقاشی بر روی دیوار و تابلوهای و … استفاده نمایید.

تصویر

اتاق پذیرایی صنعتی

سلیقه همه افراد در تزیین اتاق پذیرایی یکی نیست و همه ما به سبک های متداول القا کننده حس دنج و راحت بودن علاقه نداریم. در واقع، یکی از بهترین ایده ها برای چنین افراد خاص پسندی، یک اتاق پذیرایی صنعتی است! در این سبک بیشتر از رنگ خاکستری استفاده می شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید استفاده از رنگ های قرمز روشن، سفید و سبز باعث تعادل رنگ در این اتاق پذیرایی صنعتی شده و از خیره شدن چشم افراد تنها به رنگ خاکستری جلوگیری می کند.

این نوع سبک دکوراسیون برای مناطق شهری بخصوص مناطق واقع در قسمت های صنعتی شهر بسیار مناسب است. پس اگر شما هم به دنبال سبکی متفاوت اما زیبا و منحصر به فرد هستید و از سبک های متداول و روزمره خسته شده اید، می توانید از این سبک صنعتی ذر دکوراسیون اتاق خود استفاده کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (37 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (30 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (22 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (20 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (20 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (16 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (15 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (12 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) تور عروس و آرایش شب عروس، ترکیب جدید بهاره رهنما برای جدیدترین استوری اش بعد از بازگشت از کربلا+ عکس (13 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (11 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (10 نظر)
تیتر امروز   
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد
عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرشان در بیمارستان دولتی/ 20 روز بستری به صورت ناشناس و احوالپرسی رهبری در آخرین روز حضور همسرشان در تخت بیمارستان
تذکر جدی رهبر انقلاب به هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری: از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنید
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
این زن خاطرات دوران جنینی‌ خود را در شکم مادرش به یاد دارد😲
علت خودداری رهبر معظم انقلاب از درمان دست راست شان با طب سوزنی در چین!
لیلا زیباکلام: حال عمومی بابا خوب است و اختلالی در روند درمان اتفاق نیفتاده است
زد و خورد شدید در سخنرانی ظریف برای پزشکیان/ بزارید نشون بدن مخالف شهید رئیسی هستند!+فیلم
ادامه تبلیغات نامزدها در صداوسیما بعد از مناظره سوم
در مناظره سوم چه گذشت؟
شوخی زشت با آبدوغ‌خیار/ چه کشوری غذای محبوب ایرانی ها را قاپیده است؟
اجازه نمی دهم تو رئیس جمهور شوی! رقابت شدید بین پزشکیان و زاکانی در حواشی داغ امروز شنبه 2 تیر 1403
عیدی جالب بازاری‌ها به مردم / از تخفیف میوه تا تخفیف بدلیجات برای خانم‌های محجبه + عکس
زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...
دفاع تمام قد پورمحمدی از شبکه نمایش خانگی /اختلافات و بدبینی های ما مانع دیده شدن دستاوردهای ما شده است