دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

تبدیل فایل های زیپ به پی دی اف در اندروید! 

دوشنبه، 23 مرداد 1402
زیپ یکی از فرمت‌های رایج برای تجمیع فایل‌ها و فشرده کردن آنها به شمار میرود که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال برخی اوقات کاربران در تبدیل این فرمت به سایر فرمت‌ها دچار مشکل می‌شوند. به همین جهت در ادامه به نحوه تبدیل فایل های زیپ به پی دی اف در اندروید خواهیم پرداخت که امری متداول هنگام به اشتراک‌گذاری اسنادمحسوب میشود.

تبدیل فایل های زیپ به پی دی اف در اندروید

روش‌های مختلفی برای تبدیل فایل های زیپ به پی دی اف در دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد؛ اما یکی از آسان‌ترین آن‌ها کمک گرفتن از ابزار مدیریت فایل نصب شده روی گوشی خواهد بود. چنین اپلیکیشن‌هایی معمولا به شکل پیش‌فرض روی محصولات تولیدکنندگان مختلف قرار می‌گیرند و قابلیت استخراج داخلی فایل‌های ZIP را دارند. در پایین ما به سراغ فایل اکسپلورر پیش‌فرض گوشی‌های سامسونگ رفته‌ایم؛ اما شما می‌توانید این کار را روی سایر دستگاه‌ها از جمله محصولات شیائومی نیز انجام دهید.

  • وارد برنامه مدیریت فایل (File Manager) دستگاه خود شوید و به محل ذخیره شدن فایل ZIP مورد نظر بروید. اگر فایل را از طریق اینترنت دانلود کرده باشید، معمولا می‌توانید آن را در فولدر Download پیدا کنید.

  • فایل مورد نظر را برای چند لحظه لمس نموده تا به حالت انتخاب شده تبدیل شود. سپس روی آیکن سه نقطه در گوشه بالایی صفحه بزنید و از منوی باز شده یکی از دو گزینه Extract یا Extract to current folder را انتخاب کنید. گزینه اول اقدام به ساخت فولدر جدید برای محتویات فایل ZIP می‌کند؛ درحالی که گزینه دوم فایل‌های جدید را در مسیر فعلی قرار می‌دهد.

  • در نهایت می‌توانید فایل(های) PDF استخراج شده را در همان مسیر یا داخل یک فولدر جدید در اختیار داشته باشید.

  • اپلیکیشن‌های اختصاصی نیز به منظور تبدیل فایل های زیپ به پی دی اف برای دستگاه‌های اندرویدی توسعه یافته‌اند که می‌توانند کار را راحت کنند. با این حال وجود ابزارهای داخلی در اغلب دستگاه‌ها موجب می‌شود تا نیازی به چنین برنامه‌هایی وجود نداشته باشد. اما اگر فایل اکسپلورر دستگاه شما از قابلیت گفته شده پشتیبانی به عمل نمی‌آورد، می‌توانید از چنین عناوینی مثل اپ Zip to PDF استفاده نمایید.

سخن پایانی

بنابراین در مطالب فوق، تبدیل فایل ZIP به PDF را در اندروید معرفی کردیم. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خاطره شنیدنی روحانی ایرانی از خرید کُت شلوار/روحانی: تُف به مال دنیا ، فروشنده: باید دَرِش بیاری!!
(ویدیو) سورپرایز و گریه فریبا کوثری "بازیگر سریال مختارنامه" وقتی مادرش با برنامه تماس میگیره
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
ویدیو/ هرچی رو میبری بِبَر، کتابامو با خودت نَبَر.../ نیکی کریمی چنان به خاطر کتاباش قاطی کرد که قیافۀ آتیلا پسیانی عوض شد
ترجمه تخصصی کتاب
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پیانو نوازی محشر و بدون نقص همسر سالار عقیلی در سوگ برادر جوانش در خانه+ ویدیو/ شمع باران کردن خانوم هنرمند و ایجاد فضایی عارفانه
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا