دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تبلیغ چند همسری؛ جوانی متولد ۱۳۶۹ با ۴ همسر! 

دوشنبه، 09 دی 1398
کد خبر: 55616
ساعد نیوز: پخش مستندی از یک روحانی که همزمان چهار همسر دارد و ظاهرا هر چهارتای آن‌ها هم از این شرایط راضی هستند خبرساز شده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرارو، این مرد روحانی ۲۹ ساله ای به نام نوید ابراهیمی است. او که متولد ارومیه و ساکن قم است برخلاف بسیاری از ازدواج های ازاین دست تمام همسرانش یا به قول وی، هماتاها را در یک خانه ساکن کرده و به طور مداوم از طریق مطالب مکتوب، فیلم و عکس از زندگی ایده آل خود در کنار ۶ فرزند و ۴ همسرش می گوید.

ابراهیمی که دارای فوق لیسانس فقه است خود را فردی باهوش و باانگیزه معرفی می کند که تحصیلات ابتدایی حوزوی را درزمانی کوتاه به پایان رسانده است. مؤسس مرکز تحقیقاتی سلمان فارسی درآمد ماهیانه اش را حدود 3 میلیون تومان عنوان کرده و تأکید دارد که مجموع هزینه هایش برای ازدواج ها از 10 میلیون تومان فراتر نرفته است. زنانی که به عقد دائم او درآمده اند تحصیلات دانشگاهی تا مقطع فوق لیسانس هم دارند و 2 همسرش حدود ۱۰ سال از این فرد بزرگ تر هستند. موضوعی که به گفته ابراهیمی نشان دهنده این موضوع است که او از روی هوا و هوس مبادرت به این ازدواج ها نکرده و تنها دغدغه اش کمک به «زنان مجرد و فرزند آوری برای اسلام» است.

این فرد که سال 96 یکی از برگزارکنندگان «اولین همایش احیای فرهنگ چندهمسری» در تهران بود می گوید؛ من و همسرانم چندین سال است که درراه تبلیغ سنت الهی تعدد زوجات، انواع هجمه ها را متحمل شده ایم. سه گانهٔ توهین، تهدید و تطمیع نتوانسته سد راه ما شود و خداوند متعال هم هرازگاهی به زیبایی ما را به ثبات قدم دعوت نموده که مثال بارزش هم زمانی بارداری سه همسر اول و دوم و سوم در سال ۹۷ است که در ناباوری تمام، خداوند به هرکدام فرزندی سالم عطا فرمود.

او به طور روزمره در کانال اصلی خود در پیام رسان سروش که با عنوان «پایگاه تبیین چندهمسری اسلامی» فعالیت می کند از تجربیات و تقسیم زمان عادلانه اش بین همسرانش هم می نویسد و از مردان دارای چند همسر می خواهد که برقراری عدالت را فراموش نکنند مانند او که می گوید نه تنها شب که حتی برای استراحت نیم روزی هم وقتش را بین همسرانش به مساوات تقسیم می کند. البته این روحانی در کانال های سروش و تلگرام و گپ و سایت اینترنتی شخصی هم فعالیت دارد و می گوید برای ترویج اصول برجای مانده شیعه باید از تمام ابزارها استفاده کرد.


60 پسندیدم 82 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
9 ماه پیش

خیلی کار خوبی انجام داده خداوند پشت وپناهش باشه
پاسخ
دوست
1 سال پیش

سلام لطفاازاین چرت پرت چندهمیری روجمع کنین مزخرفه الان مردعرضه یک همسرم ندارن من سراغ دارم مردابی روم ۲یا۳ بچه روباهمسرش ول کرده رفتن اززیربارمسئولیت درمیرن
پاسخ
فاطمه عباسی نسب
2 سال پیش

آره واقعا کدوم آدم عاقلی همسرش رو تقسیم می‌کنه انقدر بدم میاد
پاسخ
فاطمه عباسی نسب
2 سال پیش

آره واقعا من با شما موافقم از این آدمهایی که چند زن میگیرن حالا آشکارا یا پنهان فرقی نمیکنه متنفرم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام
پاسخ
بهار
2 سال پیش

خدا منو ببخشه شماهارو هم همین طور،یعنی امام های ما که چند هسر داشتن و از همین همسرانشون هم تعدادی فرزند داشتن زبونم لال زبونم لال هوسباز و شهوتران بودن.هوس باز و شهوتران اونیکه خانمی رو بدون عقد و به مدت طولانی در اختیار خودش و کنار خودش داره و ازش بهره جنسی و عاطفی میبره بدون هیچ مهریه و نفقه ای ودر اخر مثل یه اشغال توسط همین اقایون مثلا باشخصیت دورانداخته میشه.
پاسخ
بهار
2 سال پیش

سلام،جالب این اقا با این چهار خانم ازدواج کرده اونهم عقد دائم با مهریه معلوم و نفقه واجب،تازه هر چهار خانم از وجود همدیگه توی زندگی شوهرشون اگاه هستن وراضی،نظرتون در مورد اون دسته از اقایونی که فقط یک همسر دائم دارند،ولی در خفا و بدون رضایت همون یه دونه همسر چند خانم رو صیغه میکنند اونهم به مدتکم و مهریه بدرد نخور و با نامردی هوس بازی نیست،حالا یه مردی دقت کنید یک مرد مردها نه نامرد اومده با چند خانم ازدواج دائم کرده که دونفرشون ده سال بزرگتر از شوهرشون هستن شده هوس بازی و هزارتا حرف مفت دیگه.
پاسخ
نا شناس
2 سال پیش

به جای اینکه خودش ۴ تا زن اختیار کنه موجبات ازدواج سه تا جوان را فراهم میکرد.
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

آفرین به ولی برای هردوتاشون این کار وبکن😂😂😂😂
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

قربون دهنت
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی جالبه چطور وقتی تو قران مهریه به عنوان یه امتیاز برای زن اومده کسی حرفی نداره درحالی که خیلی از جوان ها به خاطر پرداخت مهریه تو زندانن اونوقت وقتی تو همون قران خداوند چند همسری روبه عنوان یه امتیاز به مرد داده اینقد همه فحش کشی میکنید ودخالت میکنید.پس تکلیف اون زن بیوه که سنش زیاد شده وهیچ پسر جوونی اونو نمیگیره چیه ؟حتما باید همراه شوهرش دفن بشه!!!
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی جالبه چطور وقتی تو قران بحث مه
پاسخ
Zz
2 سال پیش

😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣ناموسن چی میزنی؟
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام دقیقا خدا خیرشون بده من نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر نَفَهم هستن! شاید هم خودشون رو به نَفَهمی زدن دو تا از همسران این بنده ی خدا ده سال مسن تر از ایشون هستن، باز اون احمق میگه :برای هوس بازی اینکار رو کرده یا چند نفر گفتن:خب به جای چهارتا ازدواج،دست سه تا جوون دیگه رو میگرفت😶 خب نَفَهم کدوم پسری میاد با دختر ده سال مسن تر ازدواج کنه!؟ کدوم پسری الان حاضره با ده میلیون بره سر خونه زندگی!؟ اگر همه ی پسر ها حاضر بودن ازدواج کنن،باز چند صد هزار دختر بدون شوهر می‌مونن، لااقل برید کمی تحقیق کنین
پاسخ
تنها
2 سال پیش

اسلامو به گند کشیدین با این کارها وافکارتون
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

شیر مادر حلالت.وافعا همینطوره
پاسخ
مادر تنها
2 سال پیش

فقط میتونم بگم خاک بر سرت من خودم پدرم دو همسر داره ما از همسر اولش هستیم مادرم و زن بابام باهم خوب بودن بهم احترام میزاشتن ولی من هیچ وقت هیچ وقت دلشکستگی های مادرمو نگاه منتظر مادرم چشمای همیشه خیس مادرمو یادم نمیره تو که به اسم اسلام همچین غلطی می‌کنه به فکر دل شکسته بچهاتم باش مردک
پاسخ
ریحانه😍
2 سال پیش

واقعا که خاک توی سرت که چهار تا زن گرفتی تو که یکی دیگری دوست داری چرا اون ها رو طلاق ندادی رو ها رو بدبخت کردی 😣
پاسخ
امیر
2 سال پیش

خاک بر سرت مرتیکه عوضی فک کردی الان خیلی شاخی چهار تا زن گرفدی قضاوتم درس نیس اما معلومه خیلی هیزییی
پاسخ
حسین. ن
2 سال پیش

اگه زندگی زناشویی توش رقابتی به اسم عشق ودوست داشتن باشه مرد به هیچ وجه فکرداشتن زن دوم به ذهنش خطورنمیکنه
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
هزینه چاپ یک کتاب
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم