دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

طبیعت گردی پهلوان حسن یزدانی پادشاه کشتی ایران در جنگل های سرسبز جویبار مازندران/ چقدر آبشار دل انگیزه +تصاویر 

شنبه، 20 مرداد 1403
ساعدنیوز: پهلوان حسن یزدانی پسر دوست داشتنی شمالی در حال طبیعت گردی در کنار یک آبشار زیبا.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، در شرایطی که حسن یزدانی بخت اول کسب طلای وزن 86 کیلوگرم المپیک 2024 پاریس به نظر می‌رسید، با گذشت کمتر از یک دقیقه از مسابقه او با ماگومد رمضانوف، کشتی‌گیر روسی‌الاصل بلغارستان، مشخص شد که او قادر به پیروزی در این مسابقه نخواهد بود.

درد کتف عمل کرده یزدانی در بازی فینال به دست راست او زد تا کل این مسابقه تحت تاثیر این مصدومیت باشد. یزدانی که تلاش می‌کرد با یک دست و با تحمل درد کشتی را پیش ببرد، در نهایت مغلوب حملات پی در پی حریفی شد که با دیدن ناتوانی این ستاره کشتی جهان قدرت گرفته بود.

ستاره تیم ملی کشتی آزاد که مسابقات قبلی خود را با موفقیت و با اقتدار پشت سر گذاشته بود، در این مسابقه پس از دریافت اخطار در وقت اول، در وقت دوم نیز اخطار کم‌کاری دریافت کرد و سپس در یک کش و قوس خاک شد و حریف، او را در چنگ خود اسیر کرد تا نتیجه این کشتی 7 بر 1 به پایان برسد؛ نتیجه‌ای که هیچ کارشناسی آن را پیش‌بینی نمی‌کرد.

البته یزدانی تلاش می‌کرد با همین شرایط به نوعی کشتی را به سود خاتمه بدهد، اما واقعا کشتی گرفتن در فینال المپیک با یک دست و کسب پیروزی امکان‌ناپذیر بود و همین که او توانست تا دقیقه ششم روی کشتی دوام بیاورد، باید به او آفرین گفت؛ کشتی‌ای که در 10-15 ثانیه پایانی حریفان به نتیجه کسب شده رضایت دادند و یزدانی با لبخندی تلخ، قهرمانی حریف بلغارستانی را به وی تبریک گفت.

مصدومیت یزدانی در پی جراحی کتف او در سال گذشته و در شرایطی رخ داد که او تست‌های آمادگی و یک تورنمنت سنگین بین‌المللی را با موفقیت پشت سر گذاشته بود و در سه دیدار قبلی هم در دور مقدماتی شرایط مناسبی داشت، اما او در بد زمانی اسیر این مصدومیت مهلک و فلج‌کننده شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 20 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ شب شعر فوق خنده‌دار مهران مدیری با شعرهای بی‌وزن و قافیۀ خلاقانه/ نسبت او من پَهَنم.../ نصف سیبیل‌هاشو خورد
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
دقایقی همراه با لحظات پُراسترس عمل جراحی رهبر معظم انقلاب؛ دکترها قطع امید کرده بودند، فشار رهبری 2 بود/ اولین جمله‌ای که حضرت آقا پس از به هوش آمدن گفت+عکس
ویدیو/ پاسخ به شبهۀ ایرانی بودن "کوروش کبیر" به روایت پروفسور "عبدالمجید ارفعی"/ شجره‌نامۀ کوروش در استوانۀ بابل چه می‌گوید؟
با این سکانس بمب خنده ی خنده بازار 6 دقیقه فقط بخند!/ ولی خداییش طنزش از خود برنامه جذاب تر شده 🤣/ فقط تم عینک جوشکاری و باقالی پلو با پیازش😂
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی