دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

تکنیک های آرایش بهاری چیست؟ 

دوشنبه، 14 تیر 1400
با تغییر هر فصل و تغییر آب و هوا بد نیست سبک آرایش تان را نیز تغییر دهید مثلا وقتی که در فصل بهار هستیم باید آرایش ملایم به سبک بهاری داشته باشید، آرایش بهاری ملایم و دلنشین است و در آن رنگ های هلویی و کالباسی استفاده میشود.

برای آرایش کردن به سبک بهاری نیاز به وقت زیادی ندارید و خیلی سریع میتوانید آن را انجام دهید زیرا ساده و ملایم است، در فصل بهار هرگز آرایش غلیظ و به رنگ های تیره نکنید بهتر است سراغ رنگ های شاد و ملایم بروید.

خط چشم های مایع سیاه از لوازم آرایش مورد علاقه طراح ها در این فصل هستند. از خط چشم های مرتب و کمی رو به بالا در شوی «اسکار دو لا رنتا» گرفته تا خط چشم های پهن و با دنباله های اغراق شده مانکن های «ایو سن لورن» همه از آنها استفاده کرده بودند. این برای خانم های ایرانی که از قدیم عاشق خط چشم هستند خبر خوبی خواهد بود.

رژ لب قرمز

سایه های رنگ قرمز، از رژ لب قرمز شاتوتی نامنظمی که روی لب های مانکن های «دولچه و گابانا» بود گرفته تا قرمز متمایل به نارنجی براقی که در شوی لباس «زک پوزن» و «میسونی» استفاده شده بود، را با خیال راحت می توانید مورد استفاده قرار دهید.

چشم های قهوه ای

سایه قهوه ای را در آرایش های بهار امسال بسیار زیاد مشاهده می کنید. این سایه را طراحان متفاوت در طیف های مختلف به کار گرفته بودند. از سایه بسیار کمرنگی که «دونا کاران» استفاده کرده بود تا برنز شکلاتی به کار رفته در شوی «جورجیو آرمانی»، این رنگ برای هر رنگ چشم و هر رنگ پوستی بسیار زیبا می شود.

رنگ های جیغ

استفاده از سایه چشم با رنگ های تند نیز به وفور در شوهای لباس این فصل دیده می شد. رنگ هایی مثل آبی تند، قرمز، سبز و نارنجی در شوی برندهای مطرحی مثل «دیور» و «ایلی صعب» به کار رفته بودند. البته چنین آرایش هایی بیشتر به درد مدل ها می خورند و اگر هدف زیبایی باشد خیلی آرایش مناسبی نیست، چرا که به کمتر کسی می آید.

سایه بنفش

اگر دلتان نمی خواهد از رنگ های تیره برای آرایش چشم هایتان استفاده کنید، می توانید به سراغ رنگ بنفش بروید. خانم هایی که چشم های ریزتری دارند می توانند از طیف های کمرنگ تر این سایه استفاده کنند و خانم های چشم درشت می توانند طیف تیره آن را به کار بگیرند. «ورا ونگ»، «درک لم» و «گی لاروش» از این رنگ سایه چشم با مهارت کامل بهره گرفته اند.

سایه چشم دودی

سال های زیادی است که چشم های دودی را همه و در هر مناسبتی به کار می گیرند. ظاهرا قرار است این روند برای همیشه ادامه داشته باشد. البته بی انصافی است اگر زیبایی و عمقی که این آرایش به چشم ها می دهد را نادیده بگیریم. برندهای مطرحی مثل «تام فورد» و «شنل» نیز از تاثیر این آرایش جادویی به خوبی آگاهند.

جرأت کنید و رنگ های برجسته را امتحان کنید

انواع سایه های مرجانی، نارنجی براق، قرمز و صورتی، همه شان مخصوص بهار اند. این رنگ های دوست داشتنی را در این بهار تجربه کنید. رژ لب نارنجی با هر رنگ پوستی عالی می شود. ای اینرو این رنگ بیشتر پیشنهاد می شود. شما می توانید سایه ای از نارنجی را انتخاب کنید که بیشتر با آن راحتید. اگر می توانید با آن کنار بیایید یک نارنجی براق و پرتقالی بزنید و با افتخار با آن راه بروید.می توانید در بهار رنگ گلها را برای آراستن خودتان امتحان کنید تا طراوت و تازگی را بنمایش بگذارید. رخ شما می تواند همچون گلی باشد که فقط در بهار خودنمایی می کند. رنگ های ارغوانی روشن و یاس بنفش، رنگ هایی زیبا برای بهارند. انواع صورتی نیز خیلی زنانه و زیبا هستند. تمام این رنگ ها مناسب این فصلند.

روی چشم هایتان تمرکز کنید

آرایش چشم ها به سبک کلاسیک (retro style) برای بهار عالی اند. خط چشمتان را پهن و زاویه دار بکشید، هم بالا و هم پایین چشمتان. این سبک آرایش چشم واقعا خیره کننده است.

آرایش براق و اکلیلی

در این بهار، از اکلیل در آرایشتان استفاده کنید تا زرق و برق بیشتری به چهره تان ببخشید. می توانید اینکار را با برق لب یا با سایه چشم درخشان به خوبی انجام دهید. حتی اگر فکر می کنید می توانید با این کنار بیایید، خط چشم اکلیلی بکشید!

خط چشم های رنگی بکشید

دیگر زمان استفاده از سیاه گذشته، مطمئن شوید که با تغییر هر از چند گاهی رنگ خط چشم هایتان، طراوت و تازگی را نگاه می دارید. آبی آکوا یا سبز آبی، رنگی عالی برای بهارند. همچنین رنگی هم نیستند که خیلی به چشم بیایند. حتی اگر راحتید، می توانید خط چشم سفید که یک مد قدیمی بود هم بزنید و آنرا با یک رژ لب رنگی همراه کنید.

مدل آرایش ملایم بهاری

فصل بهار هوا قابل پیش بینی نیست و هر لحظه امکان دارد باران بگیرد و صورت تان زیر باران خیس شود پس نباید زیاد آرایش کنید، برای آرایش بهاری به چند لوازم آرایش ساده نیاز دارید که قطعا در کیف لوازم آرایش تان پیدا میشود در ادامه با ما همراه باشید تا با آرایش بهاری بیشتر آشنا شوید.در فصل بهار به سبک بهاری آرایش کنید و چهره ای زیبا داشته باشید، نکاتی که در ادامه گفته شده است در فصل بهار باعث زیبایی بیشتر شما میشوند.

تکنیک های آرایش بهاری

به پوست صورت تان خیلی اهمیت بدهید وقتی پوستی صاف و شفاف داشته باشید نیازی به کرم پودرهای سنگین ندارید همین که مرطوب کننده و ضدآفتاب بزنید کافی است. برای داشتن پوست تر و تازه باید به صورت مرتب لایه برداری و پاکسازی کنید و در ضمن آب زیاد بنوشید.وقتی پوست صورت تان صاف و زیبا شد همین که در فصل بهار کرم ضدآفتاب رنگی بزند کافی است، رنگ آن باید نزدیک به رنگ پوست تان باشد.

در فصل بهار چگونه آرایش کنیم؟

حتما رژگونه بزنید و هرگز آن را حذف نکنید، رژگونه علاوه بر اینکه گونه ها را برجسته میکند فرم صورت را ایده آل تر نشان میدهد، در فصل بهار از رژگونه های صورتی و هلویی استفاده کنید به این صورت که اگر پوست تان سفید است رژگونه صورتی و اگر پوست سبزه ای دارید رژگونه هلویی بزنید.برای رژگونه زدن لبخند بزنید و رژگونه را روی برجسته ترین قسمت گونه بمالید طوری که فقط سایه ای از آن باقی بماند. رژگونه نباید خیلی تیره تر از رنگ پوست تان باشد اینطوری اصلا زیبا نیست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب