دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / نظام وظیفه / اخبار /

تعیین تکلیف مشمولان غایب تا پایان سال 97  

شنبه، 06 بهمن 1397
کد خبر: 22834
ساعد نیوز: قانون جریمه مشمولان غایب تنها تا پایان سال 97 اجرا خواهد شد. لذا مشمولان غایب منتظر پیامک سازمان وظیفه عمومی باشند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری موج، سازمان وظیفه عمومی با اعلام این خبر توضیحات تکمیلی را تحت عنوان" تعیین تکلیف مشمولان غایب تا پایان سال 97 " به شرح زیر ارائه کرده است:

به آگاهی می رساند قانون جریمه مشمولان غایب تنها تا پایان سال 97 اجرا خواهد شد. لذا به منظور تاکید بر تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولان غایب و اطلاع رسانی بیشتر، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی برای این دسته از مشمولان ارسال می شود.

آن دسته از افراد واجد شرایط قانون جریمه مشمولان غایب ،می توانند با پرداخت نقدی و یا اقساطی مبلغ جریمه،وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

با بررسی های صورت گرفته در بین مشمولان غایب، گروهی مبتلا به بیماری روحی، روانی و جسمی هستند که برای معافیت پزشکی اقدام نکرده اند و به علت عدم تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، برای انجام اموری مانند: بیمه ، خروج از کشور و ..... دچار مشکل شده اند.

لذا این دسته از مشمولان می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای معافیت پزشکی اقدام کنند تا از لیست مشمولان غایب خارج شوند.

افرادی که در سال های گذشته خدمت کرده اند ولی به دلایلی مانند: عدم تعویض کارت قدیمی پایان خدمت به هوشمند و یا عدم دریافت کارت پایان خدمت، در لیست مشمولان غایب قرار دارند، می بایست از طریق دفاتر (پلیس+10) برای صدور کارت پایان خدمت اقدام کنند.

در سال آینده محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی بیشتری برای مشمولان غایب در نظرگرفته می شود، لذا این دسته از مشمولان می بایست از فرصت های ایجاد شده هرچه سریعتر جهت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود استفاده کنند.

شایان ذکر است که مشمولان یاد شده هرچه سریعتر برای تعییت تکلیف وضعیت خدمتی خود به نزدیک ترین دفاتر پلیس+10 در محل اسکان خود مراجعه نمایند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه