دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

تعقیب و گریز و شلیک گلوله در خط ویژه آزادی 

دوشنبه، 06 مرداد 1399
کد خبر: 93054
ساعد نیوز: پلیس تهران جزئیات تعقیب و گریز و شلیک در محدوده میدان فتح و خط ویژه آزادی را تشریح کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایلنا، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از عملیات تعقیب و گریز و دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سمند خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در تشریح این خبر گفت: ساعت 17:30 دقیقه سی و یکم تیر اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده اتوبان آزادگان به راننده و یک سرنشین یک دستگاه خودروی سمند که قسمت سریال پلاک خودرو را با یک تکه آهن پوشانده بودند، مظنون شدند.

وی افزود : پس ازهماهنگی لازم با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی کارآگاهان از طریق بلندگو به راننده خودروی سمند دستور توقف داده که وی بلافاصله پس از شنیدن دستور پلیس با افزایش سرعت فرار و با لایی کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: مجددا به راننده سمند دستور توقف داده شد که وی بدون توجه به فرمان پلیس وارد میدان فتح و خط ویژه آزادی شده که افسر اکیپ با توجه به سرعت بالا و حرکات مخاطره آمیز راننده برای جلوگیری از خسارت های احتمالی چند تیر هوایی شلیک کرد و در ادامه هم با توجه به ادامه فرار متهمان به لاستیک عقب خودرو شلیک کرد.

کارآگاه گزافی گفت : با اصابت گلوله به لاستیک ها ، خودرو پس از طی مسافتی متوقف و راننده به نام اکبر و سرنشین به نام مرتضی دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از بررسی خودرو و مشخص شدن پلاک اصلی خودرو ، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 108 نواب شدند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل سابمیت مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب