دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

تفریحات علی بیرو و اکرم بانو در یک استخر لاکچری در ترکیه +فیلم/ ریلکسیشن گران قیمت آقای دروازه بان و خانواده 

شنبه، 09 تیر 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از تفریحات لاکچری علیرضا بیرانوند فوتبالیست کشورمان را در کنار خانواده در کشور ترکیه مشاهده می کنید. این ویدئو توسط همسرشان خانم اکرم بیرانوند منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان است که در تاریخ 30 شهریور 1371 در سرابیاس دخرم آباد به دنیا آمد. تحصیلات بیرانوند لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه سما است. او با تلاش و کوشش خودش و به دلیل عشقش به فوتبال موفق شد از یک زندگی سخت به دروازه بان شماره یک ایران تبدیل شود. قد بیرانوند 194 سانتی متر است.

علیرضا بیرانود متاهل است و درواقع در سن کم موفق شد تشکیل خانواده بدهد. او یکی از دلایل موفقیتش را همین ازدواج زود هنگامش می داند. درواقع بیرانوند 18 ساله بود که با دخترعمویش ازدواج کرد. آقای دروازه بان درباره ماجرای ازدواجش گفته است که آنها عشایر بودند و خانواده همسرش در شهر زندگی می کردند. وقتی او برای ثبت نام مدرسه به شهر می آمد شب ها به منزل عمویش می رفت که از همان دوران به دخترعمویش دل بست؛ سرانجام پس از اینکه خانواده علیرضا به شهر آمدند 2 ، 3 بار خانواده اش را برای خواستگاری به منزل عمو فرستاد که خانواده عمویش با ازدواج آنها مخالف بود. اما درنهایت این وصلت شکل گرفت و با اینکه برخی از اعضای فامیل به بیرانوند می گفتند که همسرت برای پول با تو ازدواج کرده اما او این موضع را قبول ندارد و معتقد است که او و همسرش همدیگر را دوست دارند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پربازدید شدن بگو مگوی دو دختر وسط نماز جماعت به امامت رهبرمعظم انقلاب+ویدیو
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...