دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

تغییر چهره فوق دیدنی "پروانه همسر سوم سروش" سریال گرگ و میش+ عکس / بیرون سریال یه آدم دیگه است! 

چهارشنبه، 13 تیر 1403
ساعدنیوز: زهره ساداتی در سریال لحظه گرگ و میش در نقش پروانه به عنوان همسر سوم دکتر مطلق با او ازدواج کرد.در ادامه تصویر تغییر چهره این بازیگر را مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز زهره ساداتی زاده 1366 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است، در خانواده ای هنری بزرگ شده و نام مادرش فاطمه صغری ابراهیمی است که نویسنده است.

پروانه با اطلاع از شرایط مالی سروش و ثروت و اموالش از همان ابتدا چشم طمع به ثروت او داشت و با همین انگیزه با وی ازدواج کرد تا به رویاهایی برسد که تا قبل از آن در زندگی خودش شبیه یک سراب بود. این انگیزه پروانه باعث شد تا در زندگی با سروش هم هرگز نتواند عاشق باشد و عاشقانه های یک زندگی مشترک را لمس کند.چون از اول هم هیچ عشقی در کار نبود.حتی مادر پروانه هم در آخرین صحبت هایی که با دخترش داشت به وضوح از تصاحب ثروت سروش به عنوان یک هدف بزرگ یاد می کرد تا معلوم شود که کمبودهای یک زندگی ضعیف چنان در تار و پود وجود مادر و دختر نفوذ کرده که برای چنگ زدن به ثروت از هیچ ترفندی دریغ نمی کنند و البته مادر پروانه هم دست آخر جانش را در راه حفظ طلا و جواهراتی از دست داد که که قرار بود برای همیشه در شکم یک عروسک مخفی بماند!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خاطره نوستالژیک بهرام افشاری در برنامه خندوانه رامبد جوان درباره دعوتش به سریال پایتخت برای بازی در نقش بهتاش فریبا دروازه بان سوم تیم نساجی مازندران +فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟
تغییر تیپ و چهره غافلگیرکننده بازیگر نوجوانی «فرید» آوای باران بعد 11 سال در کره جنوبی! + عکس/ شباهت باورنکردنی با کره ای ها 😲
ترجمه تخصصی متن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویراستاری تخصصی مقاله