دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

تهدیدات علیه رژیم صهیونیستی در مرحله آینده 

یکشنبه، 14 دی 1399
کد خبر: 126759
ساعد نیوز: روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت امروز، یکشنبه نوشت: تهدیدات بی‌شماری در مرحله آینده در مقابل اسرائیل قرار دارد که مهمترین آن حمله غافلگیرانه به جبهه داخلی، حملات سایبری و نبود اعتماد به رهبران سیاسی و نظامی اسرائیلی است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: این روزنامه تحت عنوان "تهدیدات دوره آینده" نوشت: به رغم تهدیدات عدیده ای که در دوره گذشته مقابل اسرائیل قرار داشت اما اسرائیل موفق به رویارویی با آنها طی دو سال گذشته شد با این وجود به نظر می رسد مرحله آینده شاهد خطرات و تهدیدات بزرگتر خواهد بود.

این روزنامه افزود: ایران در راس تهدیداتی قرار دارد که خطر واقعی علیه اسرائیل محسوب می شود یا حمله غیرمنتظره به جبهه داخلی به واسطه سلاح های پیشرفته، موشک های کروز و پهپادها یا حملات سایبری یا حملات موشک های فراصوت همه تهدیدات جدی هستند و علاوه بر این ها نبود اعتماد شهروندان اسرائیلی به رهبری نظامی و مدنی مزید بر علت شده است.

این روزنامه با اشاره به تهدید ایران برای رژیم صهیونیستی به خصوص آنچه آن را "تهدید هسته ای ایران علیه اسرائیل" خواند، نوشت: پرونده ایران هم چنان در برنامه هر دولت اسرائیلی و هر دولت آمریکایی وجود دارد و مدنظر است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم