دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

تحصیل رایگان معلولان در دانشگاه آزاد اسلامی 

یکشنبه، 17 دی 1396
کد خبر: 1625
ساعد نیوز: منادی چگونگی تحصیل رایگان معلولان در دانشگاه آزاد اسلامی را براساس لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت تشریح کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منادی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از معلولان، گفت: خوشبختانه دولت همواره به فکر حمایت از معلولان که افرادی کارآمد و مفید برای جامعه هستند، بوده است، در همین راستا لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را به مجلس ارائه داد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی این لایحه را تصویب کرده است، تصریح کرد: به محض تایید لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در شورای نگهبان و ابلاغ آن توسط دولت، تحصیل تمام معلولان در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت رایگان خواهد بود.

تحصیل رایگان دانشجویان معلول در دانشگاه آزاد

منادی با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی اعضای هیئت علمی با رتبه بالای علمی فعالیت می کنند که دارای معلولیت هستند، افزود: همچنین دانشجویان دارای معلولیت در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که با تصویب این لایحه، ادامه تحصیل آنها به صورت رایگان خواهد بود.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنا و دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت از این لایحه، اعلام آمادگی کردند هرگونه مساعدت از طرف دانشگاه در این زمینه صورت گیرد.

گفتنی است؛ براساس لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، افراد دارای معلولیت نیازمند واجد شرایط در سنین مختلف می توانند با معرفی سازمان از آموزش عالی رایگان در واحدهای آموزشی تابعه وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دیگر دستگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مراکز عالی غیردولتی از محل ردیف مربوطه در بودجه سنواتی بهره‌مند شوند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
سابمیت مقاله چیست؟