ساعدنیوز
ساعدنیوز

تجاوز به دختران تهرانی با وعده پرداخت ماهی 8 میلیون تومان!

  پنجشنبه، 01 خرداد 1399 ID  کد خبر 80831
تجاوز به دختران تهرانی با وعده پرداخت ماهی 8 میلیون تومان!
برخی از دختران جوان با وعده های دروغینی که این فرد به آنها در فضای مجازی (اپلیکیشن دوستیابی (meet me داده بود اغفال شده و سر قرار حاضر می شدند و در ادامه متهم با یک خودروی پ‍ژو مشکی رنگ به سراغ آنها می رفت و آنها را به محل خلوتی در خارج از شهر برده و با تهدید ساتور آنان را مورد آزار قرار داده و با سرقت گوشی و طلاجات آنها از محل متواری می شد.

برخی از دختران جوان با وعده های دروغینی که این فرد به آنها در فضای مجازی (اپلیکیشن دوستیابی (meet me داده بود اغفال شده و سر قرار حاضر می شدند و در ادامه متهم با یک خودروی پ‍ژو مشکی رنگ به سراغ آنها می رفت و آنها را به محل خلوتی در خارج از شهر برده و با تهدید ساتور آنان را مورد آزار قرار داده و با سرقت گوشی و طلاجات آنها از محل متواری می شد.

این مرد جوان زنان و دختران را در تهران با وعده دروغین پرداخت هزینه های شان در ازای کار فریب می داد و بعد از ارتباط آنها را تهدید به مرگ می کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، با توجه به اینکه افراد زیر سقف خانه خود و در امن ترین شرایط به سراغ فضای مجازی می روند باعث ایجاد این تصور غلط می شود که فضای مجازی از فضای واقعی بیرون از خانه امن تر و کم خطر تر می باشد . اما واقعیت این است که شما در دنیای واقعی در اولین برخورد با افراد اگر پی به نیات درونی آنها هم نبرید حداقل واقعیت جنسیت سن و ظاهر و پوشش وی را مشاهده می کنید. اما در دنیای مجازی هیچ تضمینی وجود ندارد که افراد همان کسی باشند که ادعا می کنند خصوصا افرادی که در سایت های همسریابی یا دوست یابی به سراغ دختران جوان می روند.

کارآگاهان این پلیس اخیرا موفق به دستگیری فرد آزارگری شدند که در یکی از سایت های دوستیابی اقدام به معرفی خود به عنوان فردی با توان مالی بالا و صاحب شرکت و خودرو گرانقیمت و ساکن شهرک غرب و با نام جعلی” سام “می کرد که حاضر است هزینه های خانمی که با وی در ارتباط قرار بگیرد را بپردازد. یعنی 8میلیون تومان درماه !

مردی که قرار بود همه هزینه های دختران جوان بدهد ولی با ساتور به سراغشان می رفت

متاسفانه برخی از دختران جوان با وعده های دروغینی که این فرد به آنها در فضای مجازی (اپلیکیشن دوستیابی (meet me داده بود اغفال شده و سر قرار حاضر می شدند و در ادامه متهم با یک خودروی پ‍ژو مشکی رنگ به سراغ آنها می رفت و آنها را به محل خلوتی در خارج از شهر برده و با تهدید ساتور آنان را مورد آزار قرار داده و با سرقت گوشی و طلاجات آنها از محل متواری می شد.

در این پرونده نیز همکاران من با تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند . اما نکته جالب توجه در این پرونده فاصله کوتاه بین آشنایی و وقوع جرم می باشد یعنی متهم در کمتر از یک هفته قربانیان خود را شناسایی و اغفال کرده و به سر قرار شیطانی با خود می کشانده است!

وعده دروغین سام برای دختران تهرانی

با وجود دستگیری متهم توسط پلیس تجربه هولناک تهدید با ساتور، آزار و اذیت، سرقت اموال و فردی که برای وادار ساختن قربانی به برقراری ارتباط وی را تهدید به مرگ کرده تا سال ها در ذهن فرد بزه دیده باقی می ماند و تا اعماق ذهن و روح وی رسوخ می کند و شاید هیچ گاه نیز فراموش نشود و حتی مجازات فرد آزارگر هم نمی تواند از بار اندوه این تجربه بکاهد .

اینجاست که منطق حکم می کند به جای رسیدن به نقطه ای که به دنبال دستگیری و مجازات متهم و یا رفتن به سراغ روانشناسان برای درمان آسیب ها و صدمات ناشی از بزه دیدگی باشیم باید یک قدم به عقب برگشته و با رعایت نکات هشداری و توجه به آموزش های پلیس به گونه ای از خود محافظت کنیم که اگر ده ها فرد آزار گر و فریبکار نیز وجود داشت راهی به درون ذهن و زندگی ما برای فریبکاری و اغفال نیابد .

در ادامه برخی نکات هشداری مفید در مواجهه با فضای مجازی را عنوان می نمایم که امیدوارم دختران جوان با رعایت این نکات از خود محافظت نمایند .

– برای محافظت از خود در برابر آسیبهای فضای مجازی باید تمام چارچوبهای اخلاقی که در فضای حقیقی به آنها معتقد هستید در فضای مجازی نیز رعایت کنید.

– وقتی شما با فردی روبرو می شوید که از همان ابتدا با پیشنهادات غیر اخلاقی به سمت شما می آید شک نداشته باشید که با قبول پیشنهاداتش خود را در معرض انواع آسیب ها و جرائم از جمله سوءاستفاده مالی، جنسی قرار داده و ممکن است مود تهدید و اخاذی نیز قرار بگیرید .

– اگر کمی واقع بینانه به شرایط نگاه کنید متوجه می شوید فردی با این شرایط عالی مالی و اجتماعی نیازی ندارد تا در فضای مجازی به دنبال فرد مورد نظر خود بگردد !

– اساسا سایت های همسریابی و دوستیابی به علت نداشتن مجوزهای قانونی محل قابل اعتمادی برای جستجو و یافتن همسر و شریک زندگی نیست.

– بعضا دیده شده یک گزارش ساده به همکاران من در کشف و حل معمای پرونده های جنائی و آزار و اذیت های سریالی کمک زیادی کرده است. از خانم های جوان می خواهم حتی اگر با پی بردن به فریبکار بودن فرد مورد نظرشان از ادامه ارتباط با او خودداری کردند و یا موفق به فرار از دست فرد آزارگر شدند بلافاصله مراتب را به همکاران من در پلیس آگاهی اطلاع دهند .

اگر خانمی احساس می کند مشخصات اعلام شده در این متن با مشخصات فردی که وی را مورد آزار و سرقت قرار داده مطابقت دارد می تواند با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت شکایت خود را مطرح کند.

در پایان باز هم تاکید می کنم فضای پر از راز و پیچیدگی مجازی محل مناسبی برای شناخت و اعتماد به افراد نیست. به عنوان شهروندی مسئول و دلسوز با مطالعه و باز نشر این مطالب یاریگر پلیس آگاهی در برقراری نظم و امنیت باشید .

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

99 دیدگاه
  دیدگاه ها
یک ناشناس
4 سال پیش

وقتی دخترا به عمد یا غیر عمد وسیله عیاشی و شهوت پرستی مرد میشه چه انتظاری داری واقعا دختر نمیتونه از خودش سوال کنه که چرا باید یک مرد غریبه ماهی اینقدر بمن باید پول بده اونهم پول مفت و راحت؟ چرا زمونه ای که ملت گرسنه ان و کسی به کسی رحم نمیکنه کسی پیدا بشه راحت اینقدر پول بهم بده ؟ مگر طرف دیوانه و احمقه؟ چون چشم دختر فقط پول و ماشین و ثروت رو می بینه و فکر میکنه بوسیله یکنفر دیگه راحت میتونه به این چیزا برسه غافل از اینکه طرف مقابل زرنگ تر از این حرفاست که مفت پول بده دستت توام راحت خرج کنی
یک ناشناس
4 سال پیش

به قول کسی در جامعه ای که مرد دنبال روابط جنسی و زن دنبال تعیین قیمت برای بدن خودش هست اون جامعه - جامعه نیست فاحشه خونه اس الان توی خیابون زنها طوری رفت وآمد میکنند که انگار عروس داری میبری خونه و این رو هم حق خودشون میدونن شهوت رو زنها به خیابون آوردن و دارن باهم مسابقه میذارن که هر روز جلف تر و بدتر و جدیدتر باشن کار به جایی رسیده دخترها به پسرها پیشنهاد دوستی میدن به اسم آزادی و روابط اجتماعی سطح جامعه رو به فاحشگی رسوندن جامعه شده اسباب شهوت رانی پسرا و دخترا و اینم حق خودشون میدونن
وحید
4 سال پیش

چه ربطی به این و اون داره این رو فهمیدن که فساد گر بود ولی میدونی در هر 24 ساعت چه فساد هایی رخ مدیده که ما از آن ناآگاهیم ،اینا بر میگرده به ذات و ادب و خانواده که بیشتر زنان و دختران به خاطر پول و ازدواج تو این دامها می افتن
بازدیدکننده
4 سال پیش

خیلی به حجاب ربط داره. اون کسانیکه شما میگی، به قول خودتون ذاتا پاک نیستن و حجابی که دارن برای گول زدن و فریب دیگران یا از روی اجباره. این تفکر کلیشه ایه که چون برخی باحجاب ها رفتار نامناسبی داشتند پس حجاب بد است. قطعا بسیاری بی حجاب هم، رفتار نامناسب تری داشته اند. چرا اینجا نمی گید پس بی حجابی بد است؟؟؟!!! تجربه نشون داده ۹۰ درصد افرادیکه مورد آزار جسمی و روحی قرار میگیرند، دختران بد حجاب هستند...کاش از تجربه درس بگیریم
تینا
4 سال پیش

👍👍👍👍👍👍👍👍
تینا
4 سال پیش

واقعا نمیشه فضای مجازی رو طعطیل کردچون ادم خودش باید از خودش مراقبت کنه مقصر بعضی از اون دخترایی هستن ک عاشق پول و ماشینن و مقصر بعضی پسر هایی هستن ک دنبال ی حسی ک زود گذره هستن نمیشه گفت ک فقط پسرا مقصرن یا دخترا هر دو تقصیر دارن البته اینم باید گفت فک نکنید توهین کردم گفتم بعضی هااااا
علی خان
4 سال پیش

مرگ لحظه ای از زندگی است زندگی نهایت ایستادن و چگونه ایستادن تا آخرین لحظه نفس کشیدن. نفس های خود را در راه با ارزش تر استفاده کنیم .پدر ،مادر ،برادر ،خواهر ،اقوام ،همشهریان،هموطنان ،موجودات جهان هستی، دوستتان دارم.
علی
4 سال پیش

وقتی دختر یا پسر اتیسم ی یا دارای بیماری صرع یا معلول و انواع معلولیت و بیماریهای خاص را میبینم به خداوند التماس میکنم تا به من قدرت انجام کارهایی نیک را بدهد تا به واسطه این اعمال خداوند این عزیزان را شفا دهد اگه خداوند این قدرت نیک بودن را به همه مردم جهان بدهد و همه آرزوی این صفات نیک را داشته باشیم دیگر نه کسی مریض میشود نه کسی احساس کمبود میکند و همه در راه رضای خداگام بر می داریم و خداوند هم در براورده کردن آرزوهای نیک ما را یاری میرساند
بازدیدکننده
4 سال پیش

خوب کاری کرده کسی ک نشناخته ندیده بلند میشه میره سر قرار باید منتظر همچین صحنه های هم باشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

چ ربطی ب حجاب داره چ مرد چ زن باید ذات شون درست باشه من خانم های با حجابم دیدم ک بدتر از بی حجاباس
بازدیدکننده
4 سال پیش

موافقم
بازدیدکننده
4 سال پیش

دمت گرم
بازدیدکننده
4 سال پیش

اخه برادر پدر شوهر از صبح تاشب میره جان میکنه شکمشون روسیر کنه و جانی براش باقی نمی مونه کجای کاری بقیه حالشونو میخوان
بازدیدکننده
4 سال پیش

آفرین واقعا گیر آدم خودشون می افتن
زری
4 سال پیش

خدایا 😱😱😱
بازدیدکننده
4 سال پیش

تقصیر دخترا است که به خاطر پول دست به هر هر کاری می زنن
ماری
4 سال پیش

کاملا درسته به شرطی ک همه رفته باشن مرخصی
علی
4 سال پیش

دست قطع کردن در صورتی که مداومت به گناه کند خداوند مهربان وبخشنده است در صورتی که توبه واقعی کند نیازی به قطع دست و تنبیه نیست و باید به این افراد کمک و آموزش صحیح زندگی کردن را داد لطفا تا زمانی که کلام خدا را صحیح درک نکردیم نه قضاوت کنیم نه ایراد بگیریم
بازدیدکننده
4 سال پیش

شما لطفن.....
سلام
4 سال پیش

در پاسخ به: عیب از دختراست
احسنت
حاجیشاه
4 سال پیش

این مثلا قربانیا اگه واقعا پول رو بهشون میداد آیا بازم به قانون متوسل میشدن؟؟؟؟؟
علی
4 سال پیش

مرد بودن سخت است دروغ نگی تهمت نزنی مهربان باشی ربا نخوری قرض نیکو بدی وقتی به کسی کمکی میکنی سرت را بلند نکنی با حیا باشی از بنده خدا طلبکار نشی مسولیت داشته باشی گذشت داشته باشی ولی نامرد بودن آسان است خیلی آسان است
بازدیدکننده
4 سال پیش

درتو بزار
سلاله حیدرزهی
4 سال پیش

احسنت
بازدیدکننده
4 سال پیش

من خودم زنم مطمئنم که مقصراصلی خانمها هستند مرداحکمبچه دارندزودگول زرق وبرق خانومهارومیخورند مولایمان نشون خیلی ضعیفه خانمهاهم باگریم کردن میخان مرداروگولبزنن خدالعنتشون بکنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

ای کسانی که دنبال کارهای غیر انسانی و شرم آور رفته اید بترسید از آن موقع که شما را در گور تاریک دفن می کنند شایسته عذاب خداوند بزرگ هستید وتوبه کنید و عاقلانه وعادلانه زندگی کنید بزودی مرگ شما را در بر می میگیرد.
بازدیدکننده
4 سال پیش

دوستان عزیز وقتی ایمان به خدا ازبین رفت سرانجام ما مثل قوم لوط وعاد می شود بخدا ایمان بیاورید وامر به معروف و نهی از منکر کنید که عذاب خدا عالمگیر شده است.
زهرا
4 سال پیش

کسی که بخاطر پول حاضره بره سرقراربایدمنتظره همچین عواقبی باشه مردیازن بودن فرق نداره همین که خودتو به پول فروختی یعنی بی ارزشی
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: عیب از دختراست
شما ببند
یک ادم
4 سال پیش

فرقی نمیکنه دختر از کجای ایران زمین و یا غیر ایرانی باشه. همه عزیز و محترم هستند قدر وجود نازنین خودشون و باید بدونن.
یک ادم
4 سال پیش

چه خشن ......مگه کشورهای دیگه دست قطع میکنن. باید عزت نفس دختر ها و زنهامون بالا بره. که ارزش وجودی خودشون و با پول عوض نکنن. در اینجا از صمیم قلب از نیروهای محترم انتظامی تشکر و قدردانی میکنم.
Mahdi
4 سال پیش

اتفاقا تقصیر دخترهاست به نظر من اونایی هم که همچین کسی به پستشون میخوره همچین حرکتی باهاشون میکنه حقشون هست چرا سر دخترایی که خوب هستن نمیاد سر اونا میاد چون چوب حرکتای خودشون رو میخورن اینا همونایی هستند که تا میری دایرکتشون بهشون میگی سلام درجا میگن اعصاب ندارم نتم تموم شده شارژ برام بفرست وقتی هم میگیرن دیگه جواب نمیدن پس حقشون هست
Mahdi
4 سال پیش

شمایی که این حرف میزنی اولا همه رو باهم جمع نبندچون همه اینجوری نیستند تعداد کمی هستند این جوری هستند که اونها هم واقعا مریض هستند از نظر روحی و روانی مریض هستند ولی اینی که ما میبینیم اکثر خانمها با حجاب بد بیرون از خانه می ایند و مردها را تحریک میکنند که این تحریک شدن خطرناک است که بعضی از مردها دست به کاری بزنن
بازدیدکننده
4 سال پیش

زنهاو دخترهاهم کم مقصر نیستن زنها که به مرد زن دار یا زنهای که سن بالا دارنو به پسرهای جوان پس دوطرف مقصرن به هرکس بگی هشت تومن دستمزد میره اما بهتره اون دختر اگه کرمی نداره با پدری برادری بره پس خودشونم میخان خیلی چیزهاهم ن نمیگن متاسفانه
ن
4 سال پیش

اولا هردختری مثل بعضیا بی پدر مادر نیست بخواد دنبال اینا بره دوما شما بر مردان خطاب داشتی منم جوابتو میدم ببین عزیز شما واقا در مورد ما چی فک کردی هرکی مثل پسرای اطراف شما نیست که بخواذ خودشو به خاطر دختری که بی پدر مادره تباه کنه اخرا اون مردایی هم که شما فک میکنی مثل بعضیا بی پدر مادرن بد بختن اره تازه جماعه رو شناختی هه
YASAMIN
4 سال پیش

بزرگوار خدا اگه همه این مثلا دیوصفتان رو هم از بین ببره این دخترایی رو که من میبینم بازم خودشون یکی رو پیدا میکنن تا تبدیل به دیو بشه دختر اگه سالم باشه چه دلیلی داره بره برای پول سراغ کسی پس خودش کرم داره دیگه بشین تو خونت تا یکی بیاد خواستگاری بگیرتت زن ضعیف نیست اینا اسمشون زن نیست اینا زن رو هم بد نام کردن خاک بر سرشون که برای خوشگذرونی بدون پول هم میرن و فحشا میکنن چه برسه پیشنهاد پول کلون بهشون بشه ذات خراب درست نمیشه
YASAMIN
4 سال پیش

حرفتون کاملا درسته مگه میشه جمعیته به این زیادی رو جمع کرد کسی تا خودش نخواد چیزی سرش نمیاد زن اگه پاک باشه تو یه گردان سربازم ولش کنی بازم پاک میمونه
فاطمه
4 سال پیش

پدر عزیز همسر عزیز برادر عزیز، خانم ها به توجه نیاز دارند وقتی توجه بهشون بشد نیازی ندارند که با کسی بخواند دوست باشند. چون نیازشان با توجه شما رفع میشد بعد پول .لطفا توجه کنید سریع نگید تقصیر دخترهاست؛ مقصر اصلی همسر پدر و برادر ها هستند.
روانشناس
4 سال پیش

من روانشناس هستم و موارد زیادی از این مشکلات را دیده ام و درد ها را شنیده ام. باید به جرات بگم اگر مرد و زن، هر دو از فطرت و ذاتشان فاصله بگیرند، به بلا و گرفتاری دچار می‌شوند. اگر زنان، به دنبال عشوه‌گری نباشند و حجابشان را حفظ کنند و نیز حیا و عفت شان را به تاراج نگذارند و مردان نیز نگاه خود و غیرتشان را حفظ کنند، جهان به بهشت تبدیل می‌شود... حجاب ، حجاب، حجاب ...
YASAMIN
4 سال پیش

منم یه زن هستم جبهه نگیر شما یه دوری تو خیابون بزن نگاه کن ببین چه افتضاح میگردن طرف میاد بیرون حس میکنی کلا لباس تنش نیست جوری آرایش میکنه که عروس نمیکنه این یعنی چی جز اینه که میخواد خودشو به نمایش بزاره مگه نه چرا باید آبروی هر چی زنه ببرن با این وضع گشتن
بازدیدکننده
4 سال پیش

آدم اگه از خدا بترسه و خدا شناس باشه میخاد تهرانی باشه میخاد شهرستانی اگه خدا رو مد نظر قرار بدین هیچ گناهی نمیکنید گول هیچ احدی رو نمیخورید
بازدیدکننده
4 سال پیش

البته دخترای شهرستانی خیلی با حجب و حیا هستن این تهرانیا و غریبه ها از شهرهای بزرگ میان داخل سهرستان و همه جا رو به گند میکشن البته شهرستانیا خیلی خداشناس و با حجب و حیا هستن
YASAMIN
4 سال پیش

قانون چی کار میتونه کنه این زناو دخترا هستن که باید خودشون رو حفظ کنن اینا دلشون میخواد راه فاسد رو برن یه کم منطقی باشید قانون جلوی چند نفر رو میخواد بگیره آخه
YASAMIN
4 سال پیش

خواهشااااا طرف خانوما رو نگیرید واقعا طرز پوشش خیلی از دخترا و زنهای مملکت ماجوری شده که زنا هم بهشون نگاه میکنن چه برسه به مردها الان این نوع پوشش آبروی هر چی خانومه برده والا کسایی که پوشش بدی هم ندارن رو دیگه به چشم اونا نگاه میکنن باید از نوع لباس پوشیدنشون خجالت بکشن غیرت که مرد و زن نداره زنا و دخترا خودشون دلشون این چیزا رو میخواد منم یه زن هستم ولی این افتضاح خانوما رو نمیپسندم
سعادتی
4 سال پیش

زن موجود ضعیف است کسی که این کارها را می کنه بای اعدام بشه
مرادی
4 سال پیش

این ادم های پست را نباید امان داد اشد مجازات حقشان است
سید
4 سال پیش

در پاسخ به: عیب از دختراست
سلام عیب دردرجه اول اززن نیست بلکه از بی غیرتی مردان زن نما است که فقط از مردی ومردانگی فقط رفتن به پرورش اندام وتزریق هورمون است وبرداشت زیر ابرو است و......
نور
4 سال پیش

دمت گرم اگه احمق نباشه از این اتفاقا نمیفته
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام یعنی اگر وعده اش راست بود اشکال نداشت.. هم مردان بی غیرتمند هم زنان متاسفانه..... خدا خودش رحم کند. بنظرم هر کس وظیفه مسلمانی خودش رارعایت کند زندگی ها به جایگاه انسانی خودش برمی گردد.
king boy aryaei
4 سال پیش

سلام احسنت پلیس
بازدیدکننده
4 سال پیش

دختر ها وخانمهایی که به این راحتی خودشون رو در اختیار مردان غریبه ونامحرم وناشناس قرار میدن مقصرن ....نه اون اقا ...اون اقا پبشنهاد کرده اینا چرا سر قرار میرن ...عقل و شعورشون کجا رفته...
تینا
4 سال پیش

در پاسخ به: تقصیر از دختر هاست
هم دخترا هم پسر هااا
بازدیدکننده
4 سال پیش

میدونسته ک میخواد رابطه داشته باشه اما الان معترضه چرا مفتی ک قانون دو طرف مجازات کنه چرا دختره رفته
بازدیدکننده
4 سال پیش

احسنت
بازدیدکننده
4 سال پیش

لطفا مردا یکم چشماشونو درویش کنند و فکر کنند همه خانمها خواهراشون هستند. اینجوری دیگه هیچ مردی تحریک نخواهد شد
عباسعلی
4 سال پیش

مرگ بر امریکا
H&A
4 سال پیش

عامل اصلی در بروز اینجور حوادث فقر اقتصادی فقر فرهنگی و اعتیاد هستش بخدا اگر خانواده ها از لحاظ مالی در شرایطی باشن که از حداقل امکانات مالی و اقتصادی برخوردار باشند شک نکنید شاهد اینجور حوادث نیستیم یا حداقل کم هستش به امید روزی که همه زنان و مادران و خواهران ایران زمین از گزند اینجور حوادث ننگ پاک بمانند واقعا یه لحظه خودتون رو جای خانواده او دختران فریب خورده بزارید چه احساسی به شما دست میدهد واقعا افسوس...........!!
هادی
4 سال پیش

به نظر شما اگه گوشت و بزاری جلو گربه بعد بگی نخور نخور به حرفت گوش میکنه؟اگه پوشش چه از لحاظ ظاهری و باطنی مهم نبود کشورهای غربی باید چندین سال قبل مهد غیرت میشدن ولی کار به جایی رسیده که همجنس بازی میکنن.اگه با همین دست فرمون بریم جلو این خبرا چند سال دیگه عادی میشه و قبحش میشکنه.پس مرغتو محکم بچسب همسایرو دزد نکن
ایران
4 سال پیش

نه اکثرا دختران شهرستانی هستند که یا دانشجو ویا برای کار وزندگی بهتر به تهران اومدن
Mahdigazavandm
4 سال پیش

تقصیر از دختر هاست
بازدیدکننده
4 سال پیش

اگر از اول انقلاب بر اساس قرآن دست اولین دزد را قطع می کردند امروز شاهد چنین حوادثی نبودیم!
بازدیدکننده
4 سال پیش

اکثر مواقع خانومها یا دانسته یا ندانسته مقصرند. یکی از دلایلی که وجود داره عدم شناخت جنس مذکر و مونث نسبت به هم می باشد. مثلا خانومها شاید ندونند که آقایان با نگاه کردن هم ارضا می‌شوند. بر عکس خانومها البته آقایانی هستند که چشمشان رو نگه می دارند که تعدادشون کم می باشد. اینکه خانومها با هزار قلم آرایش و بی حجاب می آیند در خیابان در واقع دارند به نوعی مردها رو تحریک می کنند ممکنه خانومها با نگاه تحریک نشوند ویا کمتر تحریک شوند اما به جرات میگم مردان متاهل بیشتر تحریک می شوند. بنابر این.......
افسانه
4 سال پیش

در پاسخ به: عیب از دختراست
تویی که می گی عیب از دختراست ، زود قضاوت نکن به سر ناموست ممکنه بیاد این مردا انقدر عوضی و پستن که به پسربجه ۸ ساله هم رحم نمی کنن و تجاوز می کنن انقدر پست و کثیفن که الان توی جامعه ما متاسفانه به پسربچه ها هم رحم نمی کنن حتی به مردا، اقایون شما بیشتر مراقب باشین
افسون
4 سال پیش

امان ازفقر و نفهمی و بی فرهنگی
بازدیدکننده
4 سال پیش

100 سالته؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

فکر کنم در همین پست جواب شما داده شده بدبختی از خودتونه
علی
4 سال پیش

تقصیر دو طرفه زنا و دخترا پول پرستو اهن پرست شدن و هرجور دلشون میخواد تو خیابونا راه میرن طبیعیه ک جوونا و مردا هم تحریک میشن
بازدیدکننده
4 سال پیش

اینکه میگید مشکل در دخترا و خانم ها هست جای تاسفه کسایی هستند که با وقاحت و بی شعوری ذاتن کثیف و آدم طمعی هستند ولی جامعه مون واقعا خیلی بد و جوانامون خیلی پست شده.اگر در یک مرد و جوانی حس ناموس و غیرت و وجدان نباشه هر قدر شما دوس داری سعی کن تمام گناه رو گردن دختر و خانم بنداز.ذهنیت کثیف و ناپاک همیشه ناپاکه چون ذاتش خرابه این همه به دختر بچه ها کودک و نوجوان تجاوز میشه اینها دیگه تکثیر کیه ؟ اینجور مردها رو باید لای پاچشون رو برید و تو دهنشون گذاشت تادرس عبرت بشه برای ...های دیگه
علی
4 سال پیش

وقتی میری تو برنامه دوست یابی وقتی وا میکنی اکثره دخترا دنباله ساپورترو شارژو اینجور حرفان نتیجش بهتر از این نمیشه اخرشم گیره یکی از همین ادما میوفتن بجای اینکه دنباله یه دوست و همدم واقعی باشن فقط دنباله پول شارژ ساپورت بیشتر مقصر خودشونن که باعث میشه یکیم اینجور پیدا میشه با وعده دروغی بلا سرشون میاره
بازدیدکننده
4 سال پیش

متاسفانه سادگی و حماقت خانم ها رو نشون میده که این قدر راحت اعتماد کردن ولی اگر قانون با این متجاوزین برخورد سختی می‌کرد کمتر شاهد این جنایات بودیم
علی
4 سال پیش

خاک بر سرش که وعده پول داده
علی
4 سال پیش

آخه چی به سر زنان مملکت ما اومده الان خیلی از زنان سرزمین اسلامیم ایران به خیلی خیلی کمتر از این خودفروشی میکنن چه برسه که طرف گفته درازای کار اون پولو میده روز به روز هم داره زیادتر میشه
توت
4 سال پیش

آهااا...ینی تو میگی مشکل از زن ها و دخترانه ن؟ ینی اگ هیچ مردی مقصر نیس ن؟ شما مردا اگ بتونید پا رو هوستون بزارید ک دنیا گلستون میش برادر من! نمیگم فقط تقصیر مرد هاس!ن!تقصیر این دختر های ساده لوح هم هس ک با وعده ی دروغینی ک شماها بهشون میدید خام میشن! و گر ن هیچ دختری اسکل نیس ک ب خاطر هوس مرد ها بیاد و تن فروشی کنه!
بازدیدکننده
4 سال پیش

تکسی که برا ۸ تومن تن فروشی میکنه باید نابود شه،تن فروشی که اصلا با هیچ معیار انسانی جور نمیشه،قاعدتا اون دختر که تن فروشی کرده اگرم ازدواج کنه باز هم تن فروشی میکنه پس باید دنبال راهکارهای فرهنگی گشت ،یکی از این راهکارها مختلط کردن دختر و پسر در دوران آموزشی و دانشگاه،آشنایی دختران و پسران در سنین کم با مسائل جنسی،و آموزش اینکه سن رابطه جنسی ۱۸ سال به بعده و همچنین آموزش والدین با مسائل سکسی فرزندانشون،
رضا
4 سال پیش

ماملت ایرانیم ملت حضرت ابوالفضل پس همه ناموس پرستیم اگراینجوراشخاص رابه دست من دهند بندبند گوشتشان را با امبر دست مبکنم وبه خوردشان میدهم
بازدیدکننده
4 سال پیش

دختر تهرانی با این همه زرنگیش اینجا گول مرد خورده
محمود حسینی
4 سال پیش

بایدبااین جونورهاسخت گیری کرد یعنی دارم کمه
بازدیدکننده
4 سال پیش

اون دختری که با این حرفا گول بخوره خودت قضاوت کن
بازدیدکننده
4 سال پیش

دخترها خودشون مقصرن شازده
بازدیدکننده
4 سال پیش

دخترها بوی روغن به چشامون خورده میخوان یه شبه پولدار بشن
بازدیدکننده
4 سال پیش

ای جان
معترض
4 سال پیش

بله .دقیقا .قانون خودش اولین طرفدار دزد و قاتل و جنایتکارا شده .خیلی ضعیفه .
بازدیدکننده
4 سال پیش

اخه یعنی چی یارو نمیاد الکی ۸میلیون هزینه زندگی دخترو بده اونوقت هیچی نخواد😂😂یا خبر کشکیه یا اونا که رفتن سر قرار اسکل بودن
حسن
4 سال پیش

قبل اینکه فضای مجازی باشه یعنی تجاوز نبود قتل نبود فضای مجازی را تعطیل کنند صورت مسعله را پاک میکنید به فکر شوهر برای دختران جوان باشید همه چیز درست میشود
اسماعیل
4 سال پیش

دخترانی که فقط بفکر پول هستن از این بدتر باید سرشون بیاد.
رضا
4 سال پیش

عیب از دختراست
امید
4 سال پیش

فضای مجازی رو ببندید... خیابون ها رو ببندید... برای هر نفر یه نگهبان بزارین... آخرسر یه احمق باز دسته گل به اب میده... درضمن مشکل خود زن ها بودن که آنقدر بی مغز و طماع و هول هستن دیگه چه انتظاری هست؟ همه جای دنیا عوضی هست اما تا احمق نباشه اتفاقی نمی افته...
بازدیدکننده
4 سال پیش

ایول الهــی امــین
بازدیدکننده
4 سال پیش

احسنت،
حسین
4 سال پیش

امان از طمع وکم عقلی
بازدیدکننده
4 سال پیش

در جامعه‌ای که بیش از چهارصد سال مرد سالاری حاکم بوده انتظاری جز چنین اندیشه ای نیست. زن نه تنها ضعیف نیست بلکه بسیار قویتر از مرد در مقابل مشکلات توان مقاومت داره ولی خوب جامعه زده پس گردن زن که در اغلب موارد فقط بهره کشی جنسی میشه ازش
نازیلا
4 سال پیش

بی نام
4 سال پیش

بازدیدکننده محترم اینکه میگی فاقدانسانیت هستندهیچ شکی نیست ولی شمایه دلیل درست بیارکه اون دخترچراازطریق فضای مجازی میره سریه قرارکه اصلانمیدونه کی هست چه معنی میتونه داشته باشه این اصلاتوجیهی نداره دیگه نمیدونم چی بگیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

اگر برخورد ذرستی با این قبیل جرائم میشد .هر روز شاهد این حوادث نبودیم
امیر محمد
4 سال پیش

کسی که از فضای مجازی استفاده میکنه باید فرهنگشم داشته باشه متاسفانه در کشور اول اینترنت وارد شد وبعد چند سال که تمام کشورو فراگرفت یاد مضرات اون هم افتادیم ولی چاره تعطیل کردن وفیلتر کردن وبرخورد سلبی نیست مثل الان که تلگرام ویوتیوب وفیس بوک مخالف با تمام قوانین بین المللی فیلترن باید روش استفاده رو به مردم یاد داد ودراخر انتظار نداشته باشیم که اصلا از این اتفاقات رخ نده سعی کنیم کمش کنیم .
بازدیدکننده
4 سال پیش

کسی که قصد سوء به زنان ودختران مردم میکند فاقد حیا وانسانیت است... خدایا تمام این دیوصفتان رانابود کن...چراباید به موجود ظریف وضعیفی چون زن اینگونه رفتار شود؟؟؟؟؟
امیر
4 سال پیش

فضای مجازی را تعطیل کنید اگه یکی از این متجاوزین را سقد بکنید دیگری همچنین غلطی نمیتونه بکنه
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (682 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (201 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (85 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (77 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (60 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (60 نظر) دسته گل بزرگ و لوکس رضا گلزار و آیسان خانوم برای افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات +عکس/ واقعا گل کاشتین (52 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (50 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (34 نظر) نگاهی به مراسم عروسی لاکچری و مفصل دختر بزرگ اردوغان در استانبول+عکس/ چه لباس عروس خوشگلی، چه داماد خوش‌تیپی (34 نظر) شرط جالب رهبر معظم انقلاب برای خواندن خطبه عقد عروس و داماد ایرانی/ ماجرای بخشیدن 86 سکه به آقای داماد چه بود؟ (31 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (32 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (25 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (23 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از استایل خاص و شیک پسر و عروس جوان اردوغان در مراسم ازدواجشان+عکس چیدمان میز پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی با ظرف میوه مجسمه سرامیکی/ زیبا و باکلاس+ عکس آبگرفتگی معابر شهری به دلیل باران های پیوسته در کرمان+ویدئو عکسی که پرتمان می‌کند به دهه شصت: وصله‌های سر زانوی شلوار با لوگوی آدیداس / چیزی که بچه‌های امروزی هیچ درکی ازش ندارن ... این تست هوش سخت را هر کسی نمی تواند حل کند/ تو میتونی اولین نفر باشی!😉 شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو 7 گل آپارتمانی شیک مخصوص اتاق خواب خلاقیت هوشمندانه یک طبیعت گرد در ساخت شیر آب با بطری نوشابه و نی/ مغزشو باید طلا گرفت+ فیلم اقتدا کردن مهمانانِ مراسم عروسی پسر محمود احمدی نژاد به رئیس جمهور سابق و خواندن نماز جماعت+عکس شباهت باورنکردنی مونا فرجاد، کتی سریال ساختمان پزشکان به مادر مرحومش/ چقدر جوون و کم سن و سال😢+عکس (عکس) گریم لاتی و خشن سلمان نون خ در کنار رحمت سریال پایتخت / کاظم نوربخش و هومن حاجی عبداللهی به لب خط رسیدند! اولین تصویر از افتتاحیه کافه رستوران وریا غفوری در شهرک غرب تهران +عکس (فیلم) بقایای حیرت انگیز کشتی تایتانیک زیر اقیانوس / روایت چراغ‌های روشن مرموز در آن توسط فرد حاضر در داخل زیر دریایی ... تفریح لاکچری وحید طالب لو ستاره فوتبال در ویلای استخردار رو به دریا/ خوش بگذره +عکس نگاهی به میز عزای شیک و بدون تجملات ماهچهره خلیلی در خانه رفیق صمیمی‌اش نعیمه نظام دوست+ویدیو/ روحش شاد عاشقانه های مادرانه مینا مختاری، همسر بهرام رادان با نوزادش/چه با نمکه این کوچولو😍+عکس پشت صحنه باحال و خنده دار سکانس های بامزه سریال ساختمان پزشکان/ صدبارم ببینی بازم کمه+ویدیو نگاهی به کیک ‌های تولد منحصربفرد و گرانقیمت علی دایی در جشن های تولدش+عکس/ از کیک 3 طبقه تا طرح زمین فوتبال میز عصرانه شیک و پیک دنیز، دختر علی دایی در سفری که که به تهران داشت / تخته نرد خاتم کاری شده لاکچری حسابی تو چشم می‌زنه! عکسی تاریخی از قدیمی ترین نانوای ایرانی و مغازه جالبش/ نان سنگک از کجا آمد و طراح تنور پخت آن که بود؟ تئاترتعاملی چیست و چه ارتباطی با اتاق فرار دارد؟ اولین تصویر از مراسم عروسی ستاره تیم ملی/رونمایی اشکان دژاگه برای اولین بار از شب دامادی اش+ عکس رونمایی از کالسکه لوکس و اشرافی ناصرالدین شاه قاجار+عکس معرفی کویر مزینان: موقعیت مکانی، جاذبه‌ها، امکانات و مسیر دسترسی خواجه‌ای که زنان حرمسرای ناصرالدین شاه به اجازه‌اش نیاز داشتند / حالا خوبه خواجه بوده، اگر شاه بود چیکار می‌کرد!!! نگاهی به ماشین لوکس و مجهز اشکان دژاگه ستاره فوتبال/ آقای فوتبالیست پورشه سوار شد+ عکس بیوگرافی سام نوری + عکس و آثار جذاب این بازیگر (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو؛ تتوی رو دست تتلو چه بود؟ ترکیه قطب جدید گردشگری سلامت: 50 درصد افزایش تقاضا برای تور ترکیه با هدف درمان فهرست جهیزیۀ جالب عروس در عصر قاجار؛ از سنگ‌پای نقره تا شربت‌خوری و چای‌خوری پاریسی+عکس رکورد زنی سلین خانوم دختر بهداد سلیمی در وزنه برداری/ دختر جا پای پدر گذاشت+ فیلم تغییر چهره جالب هومن برق‌نورد، ناصر سریال ساختمان پزشکان بعد از 14 سال+عکس (فیلم) دلیل قهر 14 ساله شهاب حسینی با احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت / نقش اصغر فرهادی در این ماجرا چه بود؟! ماجرای کتک خوردن محمدرضا پهلوی در مدرسه از یک دانش آموز آمریکایی! رونمایی از مادر جوان و آلمانی هانده ارچل، کیمیا خاتون فیلم مست عشق/ چقدر مامانش کم سن و ساله+عکس در مورد بیماری خطرناک ترانه علیدوستی چه میدانید/ احتمال مرگ بازیگر سریال شهرزاد چقدر است؟ (فیلم) افشای دلیل چاق شدن نعیمه نظام دوست بازیگر خوش خنده و خوش قلب از زبان خودش: نعیمه هستم، یک چاق بی‌پول! نگاهی به خانه با صفا هادی چوپان قهرمان جهان/ هادی چوپان با همه روی فرش نشست+ فیلم مدیریت بحرانِ خنده‌دار پدر ایرانی در شکستن گردو با لپ تاپ مرزهای استفاده صحیح از ابزارها رو جابجا کرد+عکس/ پدر من این چه کاریه آخه 😂
تیتر امروز   
خواجه‌ای که زنان حرمسرای ناصرالدین شاه به اجازه‌اش نیاز داشتند / حالا خوبه خواجه بوده، اگر شاه بود چیکار می‌کرد!!! سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو؛ تتوی رو دست تتلو چه بود؟ ماجرای کتک خوردن محمدرضا پهلوی در مدرسه از یک دانش آموز آمریکایی! در مورد بیماری خطرناک ترانه علیدوستی چه میدانید/ احتمال مرگ بازیگر سریال شهرزاد چقدر است؟ تقسیم وظایف در جلسه مهم به شیوه رهبر معظم انقلاب: من چای درست کردن را خوب بلدم و چای میدهم! (فیلم) زنگ زدن حامد آهنگی به همسر بهمن هاشمی وسط برنامه/فقط ببینید اسم همسرش رو چی سیو کرده😂 خطرات و عوارض جبران ناپذیر کاندوم های خاردار (فیلم) آرزوی تلخ و غم انگیز مرحوم رضا داوود نژاد در برنامه خندوانه که هیچوقت به واقعیت نپیوست!😔🖤 شوخی مهران مدیری با نعیمه نظام دوست: هر مجلس ختمی که هست میره ،PHD مراسم ختم داره!/میگه مجلس ختمی نیست که نعیمه نره! عکس زیرخاکی از مسعود روشن‌پژوه/ مجری محبوب دهه شصتی ها/خاطراتت با این عکس زنده میشه حملات حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل عمیق‌تر شد حرکات جالب شهاب حسینی با نقی و ارسطو در یک برنامه جنجالی!/محسن تنابنده و احمد مهرانفر هم چقد پایه بودن 🤣+ویدیو امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا (فیلم)حمام کردن پسر مجری تلوزیون در سینک ظرف شویی/شیطنت های این بچه تمومی نداره /ستاره سادات قطبی هنگ کرده 😂 مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
منتخب روز   
فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس