دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تجارت پرسود پاندا از چین به سایر نقاط جهان 

شنبه، 10 تیر 1402
کد خبر: 346337
ساعدنیوز: شاید کسی نباشد که پاندا‌ها را دوست نداشته باشد. آن‌ها بامزه، بغلی و بسیار گرانبها و نادر هستند. شوربختانه پاندا در فهرست گونه‌های در معرض انقراض نیز قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساغعدنیوز به نقل از روزیاتو، پانداها در خطر انقراض هستند و این یعنی که این گونه خرس زیبا به شدت آسیب پذیر است و باید مورد محافظت سرسختانه قرار بگیرند. اگر چه پاندا‌ها بومی شرق چین هستند، اما می‌توان تعدادی از آن‌ها را در 27 باغ وحش در 21 کشور در سراسر جهان یافت، آماری که البته متعلق به سال 2019 است. اما هیچ یک از این کشور‌ها پاندا‌های خودشان را ندارند و این پاندا‌های بزرگ را از چین قرض گرفته اند. چین با باغ وحش‌های بین المللی قرارداد بسته و بدین ترتیب برای چند سال تعدادی پاندا را به آن‌ها قرض می‌دهد. بعد از اینکه این پاندا‌ها تولید مثل می‌کنند به چین بازگردانده می‌شوند.

باغ وحش‌های ایالات متحده تا یک میلیون دلار تنها برای قرض گرفتن یک پاندا به مدت یک سال به چین می‌پردازند. اغلب باغ وحش‌ها قرارداد‌های ده ساله می‌بندند و در صورتی که این پاندا‌ها تولید مثل کنند، به ازای هر بچه باید مالیاتی با عنوان مالیات بچه به مبلغ 400،000 دلار اضافی نیز بپردازند. البته داشتن پاندا برای باغ وحش‌ها سود مالی دارد، زیرا با آوردن پاندا به باغ وحش ها، تعداد بازدید کنندگان و سود آن‌ها نیز افزایش قابل توجهی می‌یابد.

  برچسب ها: چین پاندا

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه