دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

تجهیز مدل‌های پرو آیفون ۱۴ به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی 

دوشنبه، 27 دی 1400
کد خبر: 188354
ساعد نیوز: گفته می‌ شود فقط مدل‌ های پرو گوشی‌ های آیفون ۱۴ به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهند شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه اپل اولین شرکتی بود که با آیپد پرو ۲۰۱۷، نرخ تازه سازی بالا را برای دستگاه های موبایل به ارمغان آورد، اما سازندگان اندروید در معرفی گوشی های ۹۰ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی پیشتاز شدند و این روزها، میان رده های اندرویدی با نرخ تازه سازی بالا در بازار کم نیستند.

به گزارش سایت فون آرنا، با اینکه چند روز قبل خبر رسید که عرضه تمام گوشی های آیفون ۱۴ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی همراه است، اما طبق جدیدترین گزارش ها، به نظر می رسد اپل عجله ای برای تبدیل این ویژگی به یک ویژگی استاندارد در گوشی های خود ندارد. طبق اطلاعات جدید، تنها مدل های آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از فناوری ProMotion برخوردار خواهند بود.

نرخ تازه سازی تعداد دفعاتی است که یک تصویر در هر ثانیه روی نمایشگر به روز می شود. اکثر تلفن ها صفحه نمایش ۶۰ هرتزی دارند، اما گوشی های تولید شده اخیر با نمایشگر های ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز، باعث می شوند محتوا روان تر به نظر برسد و ریسپانسیوتر باشد.

اپل اجرای این فناوری را ProMotion می نامد و آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس در سال گذشته، اولین گوشی هایی بودند که به این فناوری مجهز شدند. امسال انتظار می رود این شرکت دو مدل استاندارد را معرفی کند: آیفون ۱۴ با اندازه ۶.۱ اینچ و آیفون مکس ۶.۷ اینچی و دو نسخه پرو آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی. جدیدترین اطلاعات نشان می دهد که مدل های پرو دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
گام به گام مراحل چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی