دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

تجلیل رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از مدیرعامل شبکه مترجمین اشراق به عنوان کارآفرین برتر 

یکشنبه، 17 اردیبهشت 1402
ساعد نیوز: رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از مدیرعامل هلدینگ علمی تحقیقاتی طلایه داران افق علم و بنیانگذار شرکت دانش بنیان اشراق در حوزه ترجمه آنلاین به عنوان کارآفرین برتر تجلیل کردند.

در مراسم حضور رئیس پلیس فتای استان به همراه هیئت همراه در مجموعه شبکه مترجمین اشراق ایشان رشد اشتغال و کارآفرینی برای کشور را عزت‌آفرین و مایه سربلندی دانستند و افزودند کارآفرینی عالمانه منجر به ارتقای بهره‌وری و خلق ارزش افزوده می‌شود. ایشان خاطرنشان کردند افزایش سرمایه‌گذاری برای تولید و ارتقای بهره‌وری، دو رکن مهم و الزام اساسی رشد اقتصادی می‌باشد که در عرصه جنگ ترکیبی دشمن که برای ضربه به پیکر نظام اسلامی پیش گرفته، کارآفرینان برای خنثی‌سازی این تهدیدات و امیدآفرینی در خط مقدم‌اند.ایشان از دکتر علی پیری بعنوان نخبه و کارآفرین برتر استان تقدیر نموده و اعلام کردند شبکه مترجمین اشراق از افتخارات ارزشمند وکم نظیر استان می باشد که نقش موثری در ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کار در کشور دارد.

در ادامه مدیر عامل مجموعه‌ی اشراق، ضمن تشکر و قدردانی از حضور و توجه ریاست پلیس فتا و هیئت محترم همراهشان در مجموعه افزود: انتخاب بهترین ایده‌ها خیلی زودتر از شروع فرآیند ایده پردازی آغاز می‌شود و موفقیت در فرآیند پیاده‌سازی، بستگی به توانایی سازمان برای انتخاب برترین ایده‌ها و عمل کردن براساس آنها دارد و ما در مجموعه همیشه برآنیم تا کارها را به بهترین و سریع ترین نحو ممکن پیش ببریم تا همیشه باعث سربلندی ایران عزیزمان باشیم.

در ادامه ی مراسم لوح تقدیری بسیار ارزشمند به رسم یادبود برای این افتخارآفرینی از طرف پلیس فتای استان به این مجموعه تعلق گرفت که تصاویر آن در ادامه ملاحظه می شود.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ترجمه تخصصی متن
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ترجمه تخصصی کتاب