دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

تجمع دانشجویان مقطع دکتری علوم‌پزشکی تربیت مدرس 

یکشنبه، 29 بهمن 1396
کد خبر: 2905
ساعد نیوز: دانشجویان مقطع دکتری علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، در اعتراض به عدم پرداخت معوقات حقوقی خود، مقابل دفتر ریاست دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ شورای صنفی دانشگاه تربیت مدرس علت این تجمع را عدم پرداخت معوقات این دانشجویان که ماهانه مبلغی یک میلیون تومان است، عنوان کرد.
در توضیحات شورای صنفی نسبت به این تجمع آمده است که به علت عدم امکان درآمدزایی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، حقوق این دانشجویان توسط وزارت بهداشت پرداخت می‌شود و این در حالی است که دانشگاه تربیت مدرس پایین‌تر از نرخ مصوب وزارت بهداشت و با تاخیر حقوق این دانشجویان را پرداخت می‌کند.
از نکاتی که دانشجویان معترض به آن اشاره کرده‌اند، این است که دانشگاه تربیت مدرس مانند سایر دانشگاه‌های دیگر از دانشجویان تعهد می‌گیرد که در طول تحصیل اشتغال نداشته باشند و همچنین پس از اتمام دوران تحصیل، بر اساس تعهد در هر منطقه‌ای که تعیین شود خدمت پزشکی داشته باشند، ولی بر خلاف دانشجویان سایر دانشگاه‌ها حقوق کمتری پرداخت می‌کنند.
بنا بر توضیحات شورای صنفی این دانشگاه، در جریان پیگیری این معوقات در گذشته، ریاست و معاونت دانشجویی دانشگاه با توجیه دانشجویان در مورد مشکلات مالی و کسری بودجه دانشگاه، آن‌ها را به بردباری فراخوانده‌اند.
شورای صنفی دانشگاه تربیت مدرس نرخ این حقوق را در دانشگاه‌های دیگر یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرده است که ۴۰۰ هزار تومان بیشتر از مبلغ دریافتی دانشجویان دکتری این دانشگاه است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس