دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

تجمع غیرقانونی و خودرویی در قم علیه برجام و مذاکره /چرا تجمع ناکام ماند؟ 

سه شنبه، 11 آذر 1399
کد خبر: 118254
ساعد نیوز: یک حرکت خوردویی در قم که در فراخوان‌های اصلی با عنوان بزرگداشت شهید محسن فخری زاده و در برخی دیگر نیز با عنوان سیاسی «پایان مذاکره» اعلام شده بود، به دلیل شرایط قرمز کرونایی و ممنوعیت هرگونه تجمع در قم، با ممانعت نیروی انتظامی روبرو شد و به انجام نرسید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، عصر دهم آذر ماه جنبش خودرویی مردم قم که قرار بود در محکومیت ترور دانشمند شهید فخری زاده برگزار شود، بدلیل شرایط کرونایی با ممانعت پلیس مواجه شد.

گفته شده که پلیس بدلیل ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع در قم بدلیل شرایط قرمز کرونایی، مانع از انجام این مراسم شد و به همین منظور مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) که قرار بود این حرکت در آن انجام شود را مسدود کرد.

این حرکت که با فراخوان هایی از یکشنبه در فضای مجازی، آغاز شده بود، عصر دوشنبه پس از تجمع چندین خودرو در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص)، بدلیل بسته بودن مسیر، نتوانست ادامه پیدا کند.

متولیان راهپیمایی خودرویی در قم طبق اطلاعیه قبلی قرار بود مسیر ۷ کیلومتر بلوار پیامبر اعظم(ص) را توسط خودروهای خود راهپیمایی نمایند.

به گفته حاضران، خودروهای حاضر در این حرکت با پرچم های ایران و پلاکاردهایی از تصاویر شهدای هسته ای و شهید فخری زاده قرار بود این اقدام را برغم شرایط کرونایی و محدودیت های دو هفته ای ستاد ملی مبارزه با این ویروس برگزار کنند.

گفته می شود پس از پراکنده شدن خودروها توسط پلیس، تعداد معدودی از خودروها در حوالی تقاطع بلوار بسیج تجمع کردند که این حرکت تا پیش از نماز مغرب و عشا به پایان رسید.

تروریست های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
میم.عزیزی
3 سال پیش

سلام خبرتون درست نیست چون ماشینا تا جمکران رفتن و تعدادشونم خیلی زیاد بود.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی